Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waardebepaling lot oud fotomateriaal + Foto's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Waardebepaling lot oud fotomateriaal + Foto's

    Beste leden,
    Ik moet dit melden het kan niet anders na inlichtingen te hebben ingewonnen via o.a. de bank:
    TS, met name Jorgen A, is onbetrouwbaar!
    Ik kocht van hem de Kodak Six -20 en maakte het geld over op zijn rekening op 28/04/2018.
    Sinds 02/05/2018 verneem ik niks meer van hem en heb ik ook nog niks mogen ontvangen.
    Een bericht naar zijn GSM blijft onbeantwoord. Ik vrees dat ik door deze persoon ben opgelicht!

    KOOP DUS NOOIT IETS AAN DIE PERSOON.
    Als er nog gedupeerden zijn, ik heb hier zijn gegevens ik stuur u deze persoonlijk op.
    Maar volgens mij hebben we hier te doen met een oplichter!
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #17
      Re: Waardebepaling lot oud fotomateriaal + Foto's

      Kl*te Red Falcon en je kan niet geld terug laten boeken? Zou hoe dan ook aangifte doen.
      Waar een wil is, is een weg
      ---------------------------------

      Comment


      • #18
        Re: Waardebepaling lot oud fotomateriaal + Foto's

        Ik hoop dat het om een misverstand gaat....

        Je hoeft hier natuurlijk niet te posten om welk bedrag het gaat, maar ik schat iets tussen 30 en 100€.
        Wie gaat daar nu zijn reputatie voor om zeep helpen.
        Ik neem aan dat je zijn adres hebt, en dus zou ik klacht indienen bij de politie.

        En inderdaad, geld laten terugboeken lukt niet zomaar.

        Comment


        • #19
          Re: Waardebepaling lot oud fotomateriaal + Foto's

          het zijn juist die van 30... 50 euro die de pest zijn... ga naar de politie en ze doen niks, want het bedrag is te klein om een zaak te beginnen ( meegemaakt : en dat was voor 300 euro , en ze maakten een pv. en 3 jaar later : noegabollen : onder de 1000 euro start er niks meer of ge moest het van nen bekende pikken, dieje advokaten heeft of.... )
          en als er 10 intrappen, hebde wel 300 euro verdient , door niks te doen.
          Last edited by Guest13; 9 mei 2018, 20:22.

          Comment


          • #20
            Re: Waardebepaling lot oud fotomateriaal + Foto's

            op 2de hands

            gezocht op afbeeldingen :
            zie eens onderaan : op 2de hands wordt de onderste foto aangeboden in het nederlands... en verder wordt met dezelfde foto dat aangeboden door iemand die duits spreekt ???

            Comment


            • #21
              Re: Waardebepaling lot oud fotomateriaal + Foto's

              Het gaat om € 45,50 en ik moet € 25,00 betalen (KBC) om een dossier te openen.
              Hij laat het geld storten op de ING bank.
              Zijn nickname op 2de hands is INternBE

              Hij heeft een naam, voornaam en een adres in Kallo opgegeven maar die zullen waarschijnlijk vals zijn.
              Hij heeft ook een facebook pagina als Jorgen Albrecht.

              Ik ga trouwens de KBC na meer dan 40 jaar trouwe klant te zijn geweest daarom verlaten. 25 euro om een dossier te openen en dan nog moeten rekenen dat ING wil meewerken.

              EDIT: Mijnen frank valt pas nu:
              INter(net)BEdrieger
              Last edited by Red Falcon; 10 mei 2018, 00:19.
              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

              Comment


              • #22
                Re: Waardebepaling lot oud fotomateriaal + Foto's

                Hij heeft blijkbaar ook een LinkedIn.
                Daar zou ik toch wel eens beleefd iets op durven posten.
                Kan niet dat die onvindbaar is.

                Heb je nu al klacht ingediend?

                Comment


                • #23
                  Re: Waardebepaling lot oud fotomateriaal + Foto's

                  Nee Tommie, ik moest nog even wachten van KBC, volgende week hen dan € 25,00 betalen om een dossier tegen die Jorgen Albrecht te openen en dan maar hopen dat zijn bank ING wil meewerken anders word het een potje str..........t.
                  Die op Linkedin ben ik niet helemaal zeker of hij het wel is, er is meer dan één J.A. maar daar kan ik wel achter komen.
                  Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                  Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                  Comment


                  • #24
                    Re: Waardebepaling lot oud fotomateriaal + Foto's

                    Succes!
                    En die 25€ kan je ook bij hem terugclaimen!

                    Ongelooflijk dan mensen voor 50€ zo iets doen.
                    Als nu eens een miljoen geweest was hé.

                    Comment


                    • #25
                      Re: Waardebepaling lot oud fotomateriaal + Foto's

                      10 van 50 euro is wel al 500 euro... en doe dat elke maand dan hebt ge al 6000 euro... en normaal is dat niet het enige bij zo'n mannen... waarom zou je nog gaan werken ???

                      en terug claimen ???? laat me niet lachen ... als dieje gewoon zegt dat hij het wel heeft opgestuurt, bewijs jij maar eens dat hem dat niet gedaan heeft ( het was geen aangetekende zending he )
                      als het een miljoen geweest was, dan had ge kunnen beginnen, maar 50 euro ?? die zie je nooit meer terug , en het geld en de naft dat ge er nog insteekt ben je erbij kwijt.
                      en een bank mag aan ne persoon geen gegevens verstrekken over iemand anders ( meegemaakt ) dat mag alleen de politie vragen.

                      Comment


                      • #26
                        Re: Waardebepaling lot oud fotomateriaal + Foto's

                        Tommie, die 25 euro moet ik wel betalen aan KBC voor ze er "willen" aan beginnen hé.
                        Ik ben klant van toen het nog Raiffeisenkas was, dan werd het Cera en dan KBC zeker.
                        Bij de Raiffeisenkas was dat koekegoed ik voelde mij daar goed en had het volste vertrouwen bij die spaarkas.
                        Met Cera was dat ook nog goed maar toch net iets minder en sinds het KBC is geworden was het een grootbank en een slokkop zeggen we in W.-Vl.
                        En sedert de grote banken crissis voel ik mij daar echt niet meer goed.
                        Er is in alles en nog wat gesnoeid het voelt er koud aan en ik voel me daar een nummer.
                        Ge moet voor een ditje en een datje betalen en interesten kunt ge naar fluiten terwijl de dikke nekken hun loon verdubbelt en de bonussen welig tieren.
                        Mogen ze allemaal hebben maar het is potverdikke met ons geld dat ze grote sier maken hé, en wat krijgen wij dan?

                        Zeg nu zelf, als ze van goede wil zijn doen ze dat voor niets en krijg het volledig bedrag terug natuurlijk.
                        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                        Comment


                        • #27
                          Re: Waardebepaling lot oud fotomateriaal + Foto's

                          Ik heb het zeker niet voor grootbanken. Hetzelfde gevoel hier over Belfius.
                          Anderzijds, alles waar Belfius aan zou kunnen verdienen heb ik,er weg gehaald.
                          Aan mijn groene lening van ocharme 10k, en een loonrekening met een paar kaarten verdienen ze misschien 200€ per jaar.
                          Dat ze dan geen koffieke aanbieden als ik langskom (is zo een jaar of 3-4 geleden), vind ik normaal.

                          Maar hier of daar een uitzondering maken zit er niet meer in.
                          Dat ze geen interest meer geven op een domme spaarrekening kan je hen evenwel niet verwijten, dat is de economie. Waarom zouden ze jou 3% geven als ze geld gratis kunnen lenen bij de ECB.

                          Die storting terugdraaien is gebonden aan regels, die nu tegen jou werken, maar anderzijds ook in je voordeel kunnen zijn.
                          Stel dat jij iets verkoopt, en 3 weken later gaat de koper met een zwak verhaal eisen dat de centen terugvloeien, dan is het kot ook te klein.

                          Ik denk eerder dat de politie hier een rol moet spelen. Hoe moeilijk kan het voor hen zijn om die kerel te vinden. Er zijn er geen 10 in België met die naam.

                          Comment


                          • #28
                            Re: Waardebepaling lot oud fotomateriaal + Foto's

                            Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                            Ik denk eerder dat de politie hier een rol moet spelen. Hoe moeilijk kan het voor hen zijn om die kerel te vinden. Er zijn er geen 10 in België met die naam.
                            Politie doet NIKS , gaan zelfs nog niet bij dieje gast langs ( allee toch niet zelfs voor 300 euro : nogmaals : meegemaakt )
                            Ge kunt ne pv laten maken ( en daar 2 uur zitten , om die pv op te maken ) en verder lees hierboven : noegabollen.
                            wordt verticaal geklasseerd.

                            kleine ps. ik had wel de bewijzen van de fabriek gekregen : dus bij mij was het zwart op wit een feit.

                            Comment


                            • #29
                              Re: Waardebepaling lot oud fotomateriaal + Foto's

                              Luc , ik denk dat ik er juist aan ontsnapt ben... In jouw plaats checkte ik zijn adres en bracht ik die kerel een " beleefdheidsbezoekje "
                              Je kan het dan combineren met een fotouitstap naar Doel.
                              Groetjes
                              Maurits

                              Comment


                              • #30
                                Re: Waardebepaling lot oud fotomateriaal + Foto's

                                Zojuist goed nieuws ontvangen.
                                Ik krijg een bericht dat zijn broer het toestel wel degelijk heeft opgestuurd maar dat het bij Bpost verloren is geraakt.
                                Ik zie mijn rekening na en...…….. wonder boven wonder hij heeft het volledige bedrag terug gestort.

                                Nu moet ik mij wel afvragen waarom hij een week niks van zich heeft laten horen?
                                Het pakje verloren bij Bpost????

                                Volgens mij is hij bezweken onder het dreigement van een onderzoek door beide banken.
                                Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                                Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                                Comment

                                Working...
                                X