Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar foto's op het net laten afdrukken?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waar foto's op het net laten afdrukken?

    Waar kan ik mijn fotos op het net laten afdrukken,en ook betalen met overschrijving,dus niet met visa en dergelijke.en is de kwaliteit dan ook aanvaardbaar.
    Imac en Canon... de max

  • #2
    Als gewoon cash betalen ook goed is, probeer dan eens een cd (met de foto's) binnen te brengen bij een krantenwinkel waar ze die bij Rainbow Color laten printen. Een foto op 10x15cm kost daar 0,3 euro, en er moet niets betaald worden voor verzending of opstartkost.
    (20x30cm kost 2,5 euro).
    Ik zet de foto's altijd op een herschrijfbare cd, en alleen de foto's die afgedrukt moeten worden staan er dan op, om problemen te vermijden.
    De meesten hier bestellen hun foto's wel ergens via een website, maar omdat ik gewoonlijk maar een paar foto's laat afdrukken heb ik liever geen opstart of verzendkosten. Want dan zijn de foto's per stuk heel duur.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Deze week nog heb ik een zestigtal foto's laten afdrukken bij Fotolaboclub. Uploaden via het Net op donderdagavond, woensdagmorgen werden ze via post thuisbezorgd. In het pakketje zit ook een overschrijvingsformulier.
      De kwaliteit is dik in orde maar ze zijn niet de goedkoopste

      Hombre

      Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

      Comment


      • #4
        Hombre, heb je bij Fotolaboclub ervaring met z/w afdrukken?

        Originally posted by Hombre
        Deze week nog heb ik een zestigtal foto's laten afdrukken bij Fotolaboclub. Uploaden via het Net op donderdagavond, woensdagmorgen werden ze via post thuisbezorgd. In het pakketje zit ook een overschrijvingsformulier.
        De kwaliteit is dik in orde maar ze zijn niet de goedkoopste


        eMJeke
        website

        Comment


        • #5
          Originally posted by eMJeke
          Hombre, heb je bij Fotolaboclub ervaring met z/w afdrukken?

          Sorry, eMJeke, enkel de kleurenafdrukken in 10x15cm. Ben zo al geen grote zwart-wit liefhebber
          Bij een volgende bestelling wil ik er wel enkele bijvoegen als testje.
          Fotolaboclub werkt op Agfa Prestige fotopapier, als je dat iets kan verderhelpen.


          Hombre

          Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

          Comment


          • #6
            Originally posted by Hombre

            Fotolaboclub werkt op Agfa Prestige fotopapier, als je dat iets kan verderhelpen.
            De afdrukken van Rainbow Color waren ook altijd op Agfa Prestige fotopapier, maar de laatste foto's (20x30cm) die ik heb laten afdrukken waren op Agfa Sensatis papier. Dat zal waarschijnlijk een nieuwer soort Agfa papier zijn. Ik zie niet veel verschil, de kwaliteit is nog altijd prima .
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

            Comment


            • #7

              En weet er iemand waar je online heel grote prints kan laten maken? poster formaat?

              Alvast bedankt!
              Johan
              ______________________________________
              Johan Leuyckx
              Nikon D70 + 50mm 1.8D + 18-70mm AF-S DX
              www.leuyckx.be

              Comment


              • #8
                Bedankt Hombre, ik ben op zoek naar een afdrukcentrale die goed werk levert, omdat ik niet zo vaak afdruk, is de prijs niet belangrijk, maar het resultaat des te meer, bovendien moeten de foto's lichtvast zijn. Ik neem aan dat dit op dat Agfa Prestige fotopapier het geval is.

                Moest er nog iemand suggesties hebben... graag
                groet
                MJ

                Originally posted by Hombre
                Originally posted by eMJeke
                Hombre, heb je bij Fotolaboclub ervaring met z/w afdrukken?
                Sorry, eMJeke, enkel de kleurenafdrukken in 10x15cm. Ben zo al geen grote zwart-wit liefhebber
                Bij een volgende bestelling wil ik er wel enkele bijvoegen als testje.
                Fotolaboclub werkt op Agfa Prestige fotopapier, als je dat iets kan verderhelpen.
                eMJeke
                website

                Comment


                • #9
                  Originally posted by jleuyckx

                  En weet er iemand waar je online heel grote prints kan laten maken? poster formaat?
                  Kijk even op www.photoways.com fo www.photobox.ie.

                  Beiden zijn heel goed, maar het papier van Photoways is nog iets zwaarder (beiden gebruiken Fuji) en ze zijn iets goedkoper...
                  Canon 10D, glass, flashes & extra's
                  Fuji S602Z & extra's
                  www.CooMa.be BD0176BE

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by eMJeke
                    Bedankt Hombre, ik ben op zoek naar een afdrukcentrale die goed werk levert, omdat ik niet zo vaak afdruk, is de prijs niet belangrijk, maar het resultaat des te meer, bovendien moeten de foto's lichtvast zijn. Ik neem aan dat dit op dat Agfa Prestige fotopapier het geval is.

                    Moest er nog iemand suggesties hebben... graag
                    groet
                    MJ

                    Marie-Jeanne,probeer Photoways eens.Prima service,goede prijzen en zeer goede kwaliteit(en dit laatse is natuurlijk het belangrijkste).Ik heb mijn foto's hier altijd besteld en ben erg tevreden.Ook de zwartwitfotookes zijn goed.Het enige dat ik spijtig vind is dat ze geen afdrukken maken op mat papier.Hun papier is in elk geval lichtvast.Het is Fuji Pro-papier.

                    Danny's Photosite

                    Comment


                    • #11
                      Inderdaad is dat laatste dat RR noemt voor mij ook een probleem...voor sommige toepassingen wil ik heel graag op mat papier laten printen en dan is Photobox bijna de enige mogelijkheid...
                      Maar die hebben weer niet het door mij gewenste 15x21cm formaat en zijn relatief prijzig (1,74 euro voor een 15x20, terwijl Pixum het voor 1 euro doet (maar die hebben weer geen mat)... nobody's perfect, dat blijkt maar weer eens.
                      www.lowspark.nl

                      Comment


                      • #12
                        Bedankt voor de info Roadrunner, heb jij daar al z/w laten afdrukken?
                        ...'k ben al eens gaan kijken maar zie hier geen specifieke info over e, zoals gewoonlijk op die websites vind ik de gegevens ivm de betaling niet. Kan dit na ontvangst per overschrijving?
                        Groet
                        MJ

                        Originally posted by roadrunner
                        Marie-Jeanne,probeer Photoways eens.Prima service,goede prijzen en zeer goede kwaliteit(en dit laatse is natuurlijk het belangrijkste).Ik heb mijn foto's hier altijd besteld en ben erg tevreden.Ook de zwartwitfotookes zijn goed.Het enige dat ik spijtig vind is dat ze geen afdrukken maken op mat papier.Hun papier is in elk geval lichtvast.Het is Fuji Pro-papier.


                        eMJeke
                        website

                        Comment


                        • #13
                          Dit krijg je op moment van keuze van betaling:

                          Choisir votre mode de paiement

                          par carte bancaire
                          (Transaction sécurisée par Paybox)

                          par chèque (+1.5 € de frais de traitement)
                          (Les photos seront envoyées après réception et contrôle du chèque. Le délai de traitement peut atteindre 15 jours)
                          Adressez votre chèque à:
                          Photoways.com
                          Service production commandes
                          Energy Park bat. 6
                          134, bld de Verdun
                          92413 Courbevoie Cedex
                          France


                          Ik vermoed dat Visa dan de gemakkelijkste optie is...


                          Canon 10D, glass, flashes & extra's
                          Fuji S602Z & extra's
                          www.CooMa.be BD0176BE

                          Comment


                          • #14
                            Bedankt Cooma, maar dat is het nu net, ik heb geen Visa edm... en cheques heb ik ook al niet meer sinds bancontact en proton..., 'k weet het 'k ben een beetje ouderwets op dat gebied, maar 't Internet vertrouw ik niet echt voor geldtransacties
                            Ik ga dus op zoek naar een die de betaling via overschrijving bij ontvangst of rembours aanvaard...

                            Originally posted by CooMa
                            Dit krijg je op moment van keuze van betaling:
                            Choisir votre mode de paiement
                            par carte bancaire
                            (Transaction sécurisée par Paybox)
                            par chèque (+1.5 € de frais de traitement)
                            (Les photos seront envoyées après réception et contrôle du chèque. Le délai de traitement peut atteindre 15 jours)
                            Adressez votre chèque à:
                            Photoways.com
                            Service production commandes
                            Energy Park bat. 6
                            134, bld de Verdun
                            92413 Courbevoie Cedex
                            France
                            Ik vermoed dat Visa dan de gemakkelijkste optie is...
                            eMJeke
                            website

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by eMJeke
                              Bedankt voor de info Roadrunner, heb jij daar al z/w laten afdrukken?
                              ...'k ben al eens gaan kijken maar zie hier geen specifieke info over e, zoals gewoonlijk op die websites vind ik de gegevens ivm de betaling niet. Kan dit na ontvangst per overschrijving?
                              Groet
                              MJ

                              Ja,ik heb er al verscheidene malen zwartwit laten afdrukken en die zijn prima (al zouden ze op mat papier natuurlijk nog beter zijn ).Ik betaal altijd via Visa (kaart van m'n vrouw,als er iets misgaat is het haar schuld )

                              Ik zou echt niet weten welke printservice goede kwaliteitsafdrukken levert en via overschrijving bij ontvangst werkt.Geen idee!
                              Danny's Photosite

                              Comment

                              Working...
                              X