Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verzekering

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Verzekering

    Ik plan de aankoop van een nieuw toestel en ben op zoek naar een betrouwbare verzekeraar.
    Diefstal en schade (onopzettelijk) lijken me belangrijk.
    Degene die mij vorig toestel verzekerden zijn er mee gestopt wat me laat vermoeden dat het hen niet genoeg opbrengt af dat de premie te hoog zou worden.

    Ik vond enkele verzekeraars waaronder nowinsure.com (NL) met een premie van €16,-/maand.
    Hefet iemand ervaring hiermee? Die premie van bijna €200,/jaar lijkt me redelijk stevig...

    Alvast bedankt,

  • #2
    Re: Verzekering

    Hefet iemand ervaring hiermee? Die premie van bijna €200,/jaar lijkt me redelijk stevig...
    Dat ligt er maar net aan wat je dan verzekerd.

    je kan hier voor DSV een premie berekenen.

    En mischien dat als je lid bent van BD dat je via dat lidmaatschap nog kan kijken welke verzekeraar zij in de porte hebben zitten.

    Comment


    • #3
      Re: Verzekering

      €200 per jaar is niet min, maar dat hangt natuurlijk af van de waarde van je toestel.
      Geen idee of dit is wat je zoekt, maar sommige grote winkelketens bieden een verzekering aan (tegen betaling) bij aankoop.
      Mvg Philip

      Comment


      • #4
        Re: Verzekering

        Aankoopwaarde is rond €3300,- zonder filter(s)/geheugenkaart(en) e.d.
        Bij opgave van deze aankoopwaarde kom ik uit bij €16,-/maand.
        Diefstal is dan nog enkel indien "met aggressie".
        Voor zover ik weet heeft Grobet dit niet in un catalogus....

        Comment


        • #5
          Re: Verzekering

          Grobet is zeer degelijke winkel,maar biedt idd geen verzekeringen aan. Ik ken enkel van naam iris photo equipment insurance in Antwerpen, maar heb er geen ervaring mee.

          Alle info en prijzen kun je vinden op hun website
          Mvg Philip

          Comment


          • #6
            Re: Verzekering

            Topic hoor hier niet thuis.. Moderators please ?
            Canon R6 MKII , Canon RF 100-500 L, Canon RF 50 1.2 L, Canon , Canon RF 28 2.8

            Comment


            • #7
              Re: Verzekering

              Moderator Note: Topic verplaatst
              Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

              Comment


              • #8
                Re: Verzekering

                Oorspronkelijk geplaatst door claessek Bekijk bericht
                Aankoopwaarde is rond €3300,- zonder filter(s)/geheugenkaart(en) e.d.
                Bij opgave van deze aankoopwaarde kom ik uit bij €16,-/maand.
                Diefstal is dan nog enkel indien "met aggressie".
                Voor zover ik weet heeft Grobet dit niet in un catalogus....
                Dat is stevig, zeker dat het alleen een roof overval verzekering is en krijg je dan ook de nieuwwaarde uitgekeerd? Ik heb een elektrische fiets, bij de aanschafprijs van 3000 euro kon ik hem voor 500 euro voor een periode van vijf jaar laten verzekeren, bij diefstal binnen vijf jaar zou ik de nieuwwaarde uitgekeerd krijgen en bij pech onderweg word je door de wegenwacht geholpen. Ik had dat natuurlijk gedaan. Na vijf jaar werd de premie te duur en kon je alleen per jaar verzekeren, door afschrijving heeft dat ook geen zin.

                Comment

                Working...
                X