Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verzameltopic opleidingen fotografie

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Verzameltopic opleidingen fotografie

    Oorspronkelijk geplaatst door lauwers1982 Bekijk bericht
    hey allemaal

    ik ben pieter, nieuw lid hier
    ik zoek een opleiding die doorgaat op zaterdag of in de week voor de middag
    ik sta namelijk met de late
    liefst regio mechelen - heist op den berg - lier ....

    groetjes pieter
    In september gaat in het CVO van Mechelen op maandagVM en maandagAV de lessen digitale fotografie van start.
    Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot

    Comment


    • Re: Verzameltopic opleidingen fotografie

      hoi bd'ers,

      als nieuweling in deze fascinerende hobby, zit ik uiteraard met een resum aan vragen!
      ik ga hier alvast beginnen met men eerste vraagske he;
      ik ga mij inschrijven voor een online cursus digitale fotografie via de VDAB! dit is een cursus door Debby huysmans!
      is er iemand die ervaring heeft met deze cursus??? zo ja, hoe zijn jullie bevindingen, positief of negatief???

      alvast bedankt
      Bjorn


      "Goed begonnen, is half gewonnen"

      Comment


      • super basiscursus gevolgd!!

        hallo iedereen,

        Dit wil ik gewoon efkes kwijt

        Na enkele jaren zoeken naar een workshop fotografie heb ik het eindelijk gevonden

        Om eerlijk te zijn hou ik niet zo van die "lange" opleidingen! Ik wil graag snel iets bijleren! Heb geen tijd om een heel schooljaar avondlessen te volgen met 26 mensen en na een avond thuis te komen en denken: wat heb ik nu in godsnaam bijgeleerd vandaag?

        Wel,ik volgde dus een korte beginnerscursus van twee halve dagen, te volgen in Gent of Brugge. Volgens de fotograaf zou je na die twee lessen heel anders fotograferen, ik dacht, dat moet ik eerst nog zien maar effectief, het is zo!!!

        ik volg zeker nog een workshop bij die fotograaf, btw, zijn naam is Piet Dekersgieter, www.pietdekersgieter.be

        groetjes
        Last edited by Stéphanie D; 8 juli 2010, 12:09.
        groetjes

        Stéphanie

        Comment


        • Re: Verzameltopic opleidingen fotografie

          Oorspronkelijk geplaatst door Xarder Bekijk bericht
          Niet dat ik een avondschool / -cursus weet maar bedoel je echt digi-art met Photoshop of fotoverbetering cq. -bewerking met behulp van Photoshop? M.a.w. wat is het doel dat je met Photoshop wilt bereiken? Een betere foto of eventueel een andere kleurtoon of echt een heel Photoshop kunstwerk?

          Gr. X.
          Het eerste


          BTW: ook een lightroom cursus in Limburg gezocht.... ?!
          Iemand die kan helpen?

          Altijd welkom

          Comment


          • Re: Verzameltopic opleidingen fotografie

            Het blad Photoshop heeft iedere maand leuke tuts voor zowel beginner als gevorderde. Nadeel is allen dat het een one-way manier van leren is.

            Gr. X.

            Comment


            • Re: Verzameltopic opleidingen fotografie

              hallo,

              Het is ferm zoeken in deze topic om iets te vinden in je buurt!

              Kan iemand mij enkele tips geven voor cursussen (liefst korte) in en rond Brugge?
              Een volledig schooljaar in avondschool vind ik veel te veel, geef mij maar gewoon enkele avonden! SNT en andere zijn mij teveel, iedere week is voor mij niet haalbaar!

              ben op zoek naar leuke en korte cursussen van
              - lightroom (beginner)
              - fotografie
              -photoshop (gevorderden)

              hopelijk krijg ik wat reacties
              groetjes

              Stéphanie

              Comment


              • Re: Verzameltopic opleidingen fotografie

                Kan iemand mij enkele tips geven voor cursussen (liefst korte) in en rond Brugge?
                Een volledig schooljaar in avondschool vind ik veel te veel, geef mij maar gewoon enkele avonden! SNT en andere zijn mij teveel, iedere week is voor mij niet haalbaar!

                ben op zoek naar leuke en korte cursussen van
                - lightroom (beginner)
                - fotografie
                -photoshop (gevorderden)
                Zwijnstein?
                Ik ben er enkel niet zeker van of dat in de buurt van
                Brugge ligt.


                Gr. X.

                Comment


                • Re: Verzameltopic opleidingen fotografie

                  Ik zou graag een opleiding fotografie (regio antwerpen) willen gaan volgen.
                  Eerst dacht ik aan de syntra, maar daar ben ik al 2 jaar op rij voor te laat, de cursussen zijn volzet.
                  Nu heb ik voor de rest nog twee opties gevonden voor dagopleidingen : de nijverheidsschool in berchem of schoonheidsschool in antwerpen.
                  Heeft er iemand van jullie 1 v deze 2 opleidingen toevallig gevolgd? Of kan mij helpen met meningen, suggesties?

                  Groetjes!

                  Comment


                  • Re: Verzameltopic opleidingen fotografie

                    Ik wou me ook inschrijven voor die cursus in Antwerpen, maar 2 van de 3 avonden ga ik naar concerten.
                    Canon-man. Concerten en natuur.
                    Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

                    Comment


                    • Re: Verzameltopic opleidingen fotografie

                      Ik heb me toch nog kunnen inschrijven bij de dagopleiding vd syntra, er is een groep bijgekomen =)
                      Heeft er iemand tips... over deze opleiding?

                      Comment


                      • Re: Verzameltopic opleidingen fotografie

                        Ik zag net op de website van artencraft dat ze ook cursussen hebben nu,
                        http://www.artencraft.be/NL/60/newsitem.html

                        iemand ervaring mee?

                        Comment


                        • Re: Verzameltopic opleidingen fotografie

                          Ummm, iemand die de opleiding digitale fotografie gaat volgen in LBC Borgerhout?
                          Canon 70D en wat lenzen

                          Comment


                          • Re: Verzameltopic opleidingen fotografie

                            Hallo, ik wilde ook een avondopleiding volgen in Antwerpen. Aangezien de Nijverheidsschool dit semester en LBC al vol zitten dit semester, vond ik vandaag dat ook de Mediaschool/schoonheidsschool een opleiding aanbiedt: http://www.schoonheidsschool.be/curs...fotografie.htm. Iemand hier al positieve ervaring mee?

                            Comment


                            • Re: Verzameltopic opleidingen fotografie

                              Voor de geïnteresseerde: Lenske Boortmeerbeek geeft ook fotografie cursussen voor haar beginnende en minder ervaren leden. We starten telkens in het begin van 't jaar voor een 6 maanden durende fotografiecursus Lenske Light genoemd.
                              Hierin komen alle basis aspecten aan bod maar wordt er ook ingegaan op meer geavanceerde onderwerpen en technieken zoals panorama fotografie, HDR, macro enz. Lightroom en basis Photoshop komen ook aanbod.

                              Er wordt doorgaans in een kleine groep gewerkt en proberen zoveel mogelijk foto's en portfolio's te bespreken. De bedoeling is dat na 6 maanden de groep zich aansluit bij de overige leden.

                              Meer ervaren fotografen zijn uiteraard ook altijd welkom, maar dat moest ik u niet wijsmaken zeker?
                              Stijn Swinnen
                              Dank u om mijn website te bezoeken - Lenske Boortmeerbeek
                              I am not a gear whore showing off my glass collection

                              Comment


                              • Re: Verzameltopic opleidingen fotografie

                                Hallo, spijtig dat er nog geen reactie zijn gekomen over de opleiding digitale fotografie in de schoonheidsschool te Antwerpen:

                                ben wel heel benieuwd naar reacties van mensen die deze cursus eventueel al gevlogd hebben.....
                                of zijn er nog curssusen die iemand weet in de Regio van Antwerpen / Turnhout / Herentals.... voor een beginner digitale fotografie?
                                ook de basis ontwikkeling (dark room) enz... zou tof zijn...

                                alvast bedankt
                                -------------------------------------------
                                Nikon D60 - 18-200mm VR

                                Comment

                                Working...
                                X