Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verzameltopic opleidingen fotografie

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Verzameltopic opleidingen fotografie

    Weet er iemand waar je een (weekend) cursus kan volgen in de buurt van Geraardsbergen?

    Alvast bedankt.
    In iedere minuut schuilen miljoenen mogelijkheden...

    Comment


    • #32
      Re: Verzameltopic opleidingen fotografie

      Te Anderlecht in het Elishout


      DOEL +PROFIEL?

      Geïnteresseerd in fotografie? Grijp je kans! In onze opleiding fotografie hebben we nu ook een gloednieuw programma aangepast aan de snelle digitale opmars maar met behoud van de mogelijkheid om je te oefenen in de klassieke zwart-wit en kleurfotografie. Voor de basismodules is geen voorkennis vereist. Je hebt enkel een eigen kleinbeeld, spiegelreflex, digitaal of analoog fototoestel en een flinke portie enthousiasme nodig. Na het doorlopen van de basis kan je je talenten verder ontwikkelen in modules zoals portret, reportage, architectuur, productfotografie, wetenschappelijke fotografie etc. Uiteraard word je hierin niet enkel technisch maar ook creatief gestimuleerd. Je maakt immers ook kennis met werk van bekende hedendaagse fotografen en van de klassieke gevestigde waarden, en kan hieruit de nodige informatie halen om van jouw foto’s kleine meesterwerken te maken!

      WELK CERTIFICAAT?

      Certificaat Fotografie

      ORGANISATIE?

      Modulair-avond-weekend
      Grtz, Patrick
      http://www.trikke.be
      Ik doe het met Canon.

      Comment


      • #33
        Re: Verzameltopic opleidingen fotografie

        Ik volg momenteel een cursus Digitale Fotografie in het CVO - Temse of het
        Centrum Voor Volwassenen onderwijs te Temse.

        Ik ben daar meer dan tevreden, met een super bekwame professionele fotograaf als lesgever.
        Hij weet zijn lessen zeer boeiend te maken, en gaat met ons regelmatig op fotoshoot om de theorie in praktijk te brengen.

        Gewoon een aanrader, ik vermoed dat deze cursus ook op andere plaatsen te vinden is

        Comment


        • #34
          Re: Verzameltopic opleidingen fotografie

          Heeft iemand tips voor West-Vlaanderen? Bij voorkeur Oostende of Brugge, in mijn geval dan toch.

          Momenteel vind ik enkel Syntra West terug en aangezien ik in 2 shiften werk is dit een beetje moeilijk voor mij. Denk dat ze hier niet blij zullen zijn als ik 3 jaar alleen de vroege wil doen

          Mogen ook kortere cursussen zijn van een paar weken, alle tips zijn welkom.
          www.facebook.com/LaforcePhotography

          Comment


          • #35
            Re: Verzameltopic opleidingen fotografie

            Oorspronkelijk geplaatst door Trikke Bekijk bericht
            Te Anderlecht in het Elishout


            DOEL +PROFIEL?

            Geïnteresseerd in fotografie? Grijp je kans! In onze opleiding fotografie hebben we nu ook een gloednieuw programma aangepast aan de snelle digitale opmars maar met behoud van de mogelijkheid om je te oefenen in de klassieke zwart-wit en kleurfotografie. Voor de basismodules is geen voorkennis vereist. Je hebt enkel een eigen kleinbeeld, spiegelreflex, digitaal of analoog fototoestel en een flinke portie enthousiasme nodig. Na het doorlopen van de basis kan je je talenten verder ontwikkelen in modules zoals portret, reportage, architectuur, productfotografie, wetenschappelijke fotografie etc. Uiteraard word je hierin niet enkel technisch maar ook creatief gestimuleerd. Je maakt immers ook kennis met werk van bekende hedendaagse fotografen en van de klassieke gevestigde waarden, en kan hieruit de nodige informatie halen om van jouw foto’s kleine meesterwerken te maken!

            WELK CERTIFICAAT?

            Certificaat Fotografie

            ORGANISATIE?

            Modulair-avond-weekend
            Iemand ervaring met CVO Elishout in Anderlecht??

            En iemand ervaring met dit concept ??

            Klikkie

            Alvast bedankt voor de info,

            Greetzzz
            Last edited by D. Serge; 2 december 2008, 13:27.
            NIKON D80 | Nikkor AF-S DX 18 - 135 F/3.5-5.6G | Nikkor AF 50 F/1.8D | Lowepro Slingshot AW200

            ...De wereld van de digitale fotografie aan het ontdekken...

            Comment


            • #36
              Re: Verzameltopic opleidingen fotografie

              Niemand?
              NIKON D80 | Nikkor AF-S DX 18 - 135 F/3.5-5.6G | Nikkor AF 50 F/1.8D | Lowepro Slingshot AW200

              ...De wereld van de digitale fotografie aan het ontdekken...

              Comment


              • #37
                Re: Verzameltopic opleidingen fotografie

                Ik heb ervaring met het Elishout en volg er nog lessen.
                Ik ben er heel tevreden temeer omdat de lesgevers ervaren fotografen zijn.
                Ik ben er twee jaar geleden gestart en we zijn zelf in het begin nog met het analoge bezig geweest.
                Je kunt er verschillende modules volgen doch je dient te beginnen bij de basis.
                Als je al enige ervaring hebt in bepaalde displines kun je vrijstellingen bekomen mits het afleggen van een proef.
                Het systeem is er modulair opgebouwd, als je éénmaal per week gaat kun je twee modules per jaar volgen. Je kunt natuurlijk meerdere modules volgen ik ken studenten die er bijna alle dagen van de week gaan en zo op een paar een volwaardig certiificaat van fotograaf behalen.
                Voor verdere info, kom gewoon eens kijken, kom eens op een opendeur; Stuur een mailtje naar de school je krijgt vast wel een antwoord.
                Grtz, Patrick
                http://www.trikke.be
                Ik doe het met Canon.

                Comment


                • #38
                  Re: Verzameltopic opleidingen fotografie

                  Nieuwe lesserooster is beschikbaar vanaf 05/01 en inschrijvingen zijn mogelijk vanaf 06/01.
                  NIKON D80 | Nikkor AF-S DX 18 - 135 F/3.5-5.6G | Nikkor AF 50 F/1.8D | Lowepro Slingshot AW200

                  ...De wereld van de digitale fotografie aan het ontdekken...

                  Comment


                  • #39
                    Re: Verzameltopic opleidingen fotografie

                    hallo iedereen,

                    ik ben nieuw op dit forum en heb mij ingeschreven omdat ik me nu wel echt eens wil gaan toeleggen op fotografie.Heb me afgelopen weekend een toestel aangeschaft en ben op zoek naar een cursus fotografie die doorgaat in het weekend.
                    is er iemand die mij een beetje kan helpen en mss weet waar ik deze cursus zou kunnen volgen?

                    grtz

                    Comment


                    • #40
                      Re: Verzameltopic opleidingen fotografie

                      Hoi Nieuwtje,

                      Moet het speciaal een cursus zijn waar je naar toe wilt? Is anders een internetcursus niets voor je? Dat kun je doen wanneer je maar wilt en in je eigen tempo en op je eigen niveau.

                      Gr. X.

                      Comment


                      • #41
                        Re: Verzameltopic opleidingen fotografie

                        hey xarder,

                        ik denk niet dat een internetcursus mij ligt. Heb al veel gegoogled en ben al op veel site`s gekomen, die zien er wel heel leerrijk uit maar ik zou niet weten waar te starten. Ik begin vanop `nul`. Vandaar dat het mij interresanter leek om echt een cursus te gaan volgen.

                        grtz x

                        Comment


                        • #42
                          Dit mag verwijderd worden

                          Oeps foutje, deze reactie mag verwijderd worden.

                          Comment


                          • #43
                            Re: Verzameltopic opleidingen fotografie

                            Hoi Nieuwtje,

                            Bij Fotoforce hebben hebben ze een cursus Inleiding Digitale Fotografie IDF0 Die begint echt bji het begin met het leren kennen van je eigen camera door middel van praktijkoefeningen. En het maakt dan niet uit of je een compact of een spiegelreflex camera hebt.

                            Gr. X.

                            Comment


                            • #44
                              Cursus Photoshop CS3 definitief

                              Vanaf volgende maand starten de cursussen Photoshop te Deurne dus definitief.
                              Wie meer informatie wil, kan de brochure met alle gegevens opvragen door een werkend e-mailadres te bezorgen. Telkens 10 uur opleiding, vrijdagavond van 19.30 tot 22.00 uur. Apart programma voor beginners en gevorderen.

                              Er was nogal wat vraag naar deze cursussen, dus ik hoop op een positieve respons.

                              Leon
                              Attached Files
                              Last edited by Franciskine; 28 december 2008, 13:39.
                              Fullator
                              Fotostudio Candela Zone
                              website: http://www.chronax.be
                              website: http://www.marquisemodels.eu

                              Comment


                              • #45
                                Re: Verzameltopic opleidingen fotografie

                                thxie, ziet er heel goed uit.ideaal om te beginnen.

                                prettige feestdagen
                                grtz x

                                Comment

                                Working...
                                X