Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verwijderde foto's terug halen van CF kaart of harde schijf.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Verwijderde foto's terug halen van CF kaart of harde schijf.

    Weet er iemand hoe dat moet? Of als er daar een gratis programma voor bestaat?
    Het is maar voor één foto maar wel een belangrijke foto...

    Bedankt alvast.
    facebook
    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

  • #2
    Re: Verwijderde foto's terug halen van CF kaart of harde schijf.

    Download CCleaner for FREE. Clean your PC of temporary files, tracking cookies, browser junk and more! Get the latest version today.

    recuva

    Comment


    • #3
      Re: Verwijderde foto's terug halen van CF kaart of harde schijf.

      Dank je wel, ik had deze al es, nog eens geprobeerd en het lukt mij niet, om van mijn CF kaart bestanden te recupereren...
      Wel van m'n harde schijf, dat gaat wel, maar die is 2 maand geleden geformateerd... Dus ja.
      Ik zou ze moeten van mijn CF kaart kunnen krijgen van m'n camera, maar die wis ik ook altijd door te 'formateren'.
      't Zal dus niet gaan zeker?
      facebook
      Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

      Comment


      • #4
        Re: Verwijderde foto's terug halen van CF kaart of harde schijf.

        Wanneer die nog niet overschreven zijn, zal dat nog lukken hoor.
        Heb je RescuePro al geprobeerd? Of Recovery Photo; Card Recovery;ArtPlus..?
        Je kan er verscheidene vinden op http://download.cnet.com/windows/?tag=bc en ook via een website voor software waarvan ik me de naam niet herinner (ze geven geen x aantal sterren voor een product maar x aantal koeikes..)

        Comment


        • #5
          Re: Verwijderde foto's terug halen van CF kaart of harde schijf.

          Oorspronkelijk geplaatst door vonkske Bekijk bericht
          ook via een website voor software waarvan ik me de naam niet herinner (ze geven geen x aantal sterren voor een product maar x aantal koeikes..)
          Tucows (twee koeien )
          bye, Maurice
          https://on4bam.com/
          Nikon D7500

          Comment


          • #6
            Re: Verwijderde foto's terug halen van CF kaart of harde schijf.

            Recuva is een gratis progje. Ik heb een tijdje geleden eens per ongeluk mijn foto's van mijn kaartje verwijderd met recuva heb ik ze kunnen recupereren.

            Mvg Yves.
            What you see is what you get

            Comment


            • #7
              Re: Verwijderde foto's terug halen van CF kaart of harde schijf.

              Oorspronkelijk geplaatst door yves23 Bekijk bericht
              Recuva is een gratis progje. Ik heb een tijdje geleden eens per ongeluk mijn foto's van mijn kaartje verwijderd met recuva heb ik ze kunnen recupereren.

              Mvg Yves.
              euh, zie post #2
              recuva staat er bij
              en met dit programma kan de ts de betreffende foto niet terugvinden
              Jill, ik zal vanavond nog eens wat zien welke andere programma's er bestaan
              grz
              Gert

              Comment


              • #8
                Re: Verwijderde foto's terug halen van CF kaart of harde schijf.

                Gert dat is superlief! Superbedankt op voorhand al. De anderen ook hoor voor de hulp!
                facebook
                Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                Comment


                • #9
                  Re: Verwijderde foto's terug halen van CF kaart of harde schijf.

                  hoe heb je uw foto's proberen terug te halen via revuca?
                  via een kaartlezer of via uw toestel?
                  Last edited by _G_; 10 april 2013, 20:31.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Verwijderde foto's terug halen van CF kaart of harde schijf.

                    Kabel van toestel naar PC, ik heb geen kaartlezer...
                    facebook
                    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Verwijderde foto's terug halen van CF kaart of harde schijf.

                      een paar programma's dus
                      pc inspector:
                      die hebben twee programma's eentje specifiek voor geheugenkaarten smart recovery
                      hun ander programma file recovery is meer specifiek voor pc's maar werkt ook wel om foto's terug te vinden op geheugenkaarten

                      data recovery
                      Download Data Recovery for Windows to restore accidentally deleted FAT12, FAT16, FAT32, and NTFS files. Data Recovery has had 0 updates within the past 6 months.

                      restoration:
                      Restore files which are deleted from the recycle bin....

                      panda recovery:
                      Pandora Recovery is the ultimate source of data recovery software rankings, comparisons, recommendations, and more.

                      easus data recovery

                      Comment

                      Working...
                      X