Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

verlaten locaties.

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • verlaten locaties.

    Wonend rond Aalst, grens van Oostvlaanderen met Brabant zou ik graag weten waar er verlaten fabrieken liggen, oude ongebruikte gebouwen, kortom die locaties waar je zo van die fraaie foto's kunt nemen. mercikes
    estamos llegando
    http://users.telenet.be/studiocamosci

  • #2
    Re: verlaten locaties.

    Misschien gewoon de natuur of het bos, of moet het een gevaarlijk bouwvallig gebouw zijn ?
    Anders eens naar de faillisementen in de krant kijken.
    www.PhotoPC.be - BD0430BE - NiCaNolta

    Comment


    • #3
      Re: verlaten locaties.

      Aalst, naast park, oude fabrieken van DuParc, weet wel niet of ze toegankelijk zijn.
      Woon zelf op de door u beschreven plaats --> deelgemeente van Aalst op grens met Brabant.
      Als je mijn naam omdraait heb je meteen ook een plaats die ik kan aanraden om foto's te nemen. De natuur is er nog ongerept en er komt weinig volk.
      Canon
      http://www.jodeconinck.be/

      Comment


      • #4
        Re: verlaten locaties.

        old factories ancient industries mines tunnels industry photography archaeology art, Belgium Belgie abandoned places ruins fabrieken fotografie kunst rensbergen canon eos 5d, abandoned,factories,factory,industrial revolution,cokes,steel,bakery,interprochim,derilict,gothic,trespassing,henk van rensbergen,leica,X-tol,urban exploration,desolate,belgium,brussels,abandoned,canon,eos 5d,5D





        Misschien vind je hier wel iets tussen ... het zijn alvast leuke foto's

        Comment


        • #5
          Re: verlaten locaties.

          Dat instituut J. Lemaire, zou je daar zo naartoe kunnen of moet je iemand de toelating vragen? Wie is er al geweest?
          Ik zoek ook locaties voor opdrachten voor school, vandaar

          Greetz,

          Loes

          Comment


          • #6
            Re: verlaten locaties.

            Bij Aalst denk ik als eerste aan het kasteel van Mesen maar voor ander locaties kun je hier een indruk krijgen http://www.kei-bes.nl/04/index.htm hier staan ook enkele routebeschrijvingen.
            Nikon D800, MB-D12, SB-800. Nikkor: [10.5mm F2.8] [17-35mm F2.8] [28-70mm F2.8] [24-85mm F3.5-4.5] [80-200mm F2.8] [50mm F1.8]
            Sigma: [12-24mm F4.5-5.6] [150mm macro F2.8],Driepoot, opslag dingetje en nog wat troep

            Comment


            • #7
              Re: verlaten locaties.

              Lemaire is afgesloten en eigendom van de gemeente Overijse denk ik
              is enkele jaren terug nogal heisa over geweest bertreffende het eventueel
              verbouwen tot opvangcentrum voor vluchtelingen.
              probleem is ook dat vlakbij de enige toegangsweg een bejaardeninstelling is
              gelegen zodat je ongemerkt practisch niet binnen kan.
              grtz




              Oorspronkelijk geplaatst door Loesje
              Dat instituut J. Lemaire, zou je daar zo naartoe kunnen of moet je iemand de toelating vragen? Wie is er al geweest?
              Ik zoek ook locaties voor opdrachten voor school, vandaar

              Greetz,

              Loes
              D300 - nikkor 50mm 1.8 - Tamron 28-75, 2.8
              Tamron 17 -35 2.8 -4 - - Nikkor 80-200 , 2.8 D-ED SB600
              en ewa flitsspeelgoed

              Comment


              • #8
                Re: verlaten locaties.

                Tannerie schotte in de kappelekensbaan in Erembodegem is een schitterende locatie waar je uren kan rondwandelen. Staat nu een 5-tal jaar leeg, gebouwen van vorige eeuw tot de jaren 70.
                http://francks.wordpress.com

                Comment


                • #9
                  Re: verlaten locaties.

                  Oorspronkelijk geplaatst door JP
                  Lemaire is afgesloten en eigendom van de gemeente Overijse denk ik
                  is enkele jaren terug nogal heisa over geweest bertreffende het eventueel
                  verbouwen tot opvangcentrum voor vluchtelingen.
                  probleem is ook dat vlakbij de enige toegangsweg een bejaardeninstelling is
                  gelegen zodat je ongemerkt practisch niet binnen kan.
                  grtz
                  Ja maar die ouwkes zeggen niets hoor ... en geen kat dat je achterna komt ...

                  Alleen kan je best overdag in de week langsgaan, dn heb minder kans aggressieve krakers tegen te komen ...

                  Van de vandalen en graffitie-spuiters moet je geen bang hebben ...
                  [Nikon D5100 & Nikon D70]
                  [Yves en Liesbeths blog Resort]

                  Comment

                  Working...
                  X