Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verlaten gebouw Gent

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Verlaten gebouw Gent

    hey .. allle
    İk ben op zoek een verlaten gebouw zo als fabrik kasteel of iets anders .
    omgeving Gent !!
    www.photochacra.com
    Canon D5 markII Canon 5D Canon 40D Canonlens 70,200,2,8 L canon 24/105L lens sigmalens 18,125 canon 75,300 flash 430 ex

  • #2
    Re: Verlaten gebouw Gent


    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Verlaten gebouw Gent

      Oorspronkelijk geplaatst door Melis Bekijk bericht
      hey .. allle
      İk ben op zoek een verlaten gebouw zo als fabrik kasteel of iets anders .
      omgeving Gent !!
      erg he, mensen zonder dak boven hun hoofd. en 't gaat vriezen na 't weekend.

      Comment


      • #4
        Re: Verlaten gebouw Gent

        Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
        erg he, mensen zonder dak boven hun hoofd. en 't gaat vriezen na 't weekend.
        Erg is dat Bouk dan afkomt met krotwoningen
        α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
        Flickr____No place to be

        Comment


        • #5
          Re: Verlaten gebouw Gent

          Het Sint-Pietersstation
          zoeker met hart en ziel

          Comment


          • #6
            Re: Verlaten gebouw Gent

            Nieuwe molens in Gent.
            Ik ben daar een jaar geleden geweest maar ik weet niet of je er nu nog in kan.
            Wel zou ik je afraden om alleen te gaan.

            Comment


            • #7
              Re: Verlaten gebouw Gent

              Oorspronkelijk geplaatst door viero Bekijk bericht
              Nieuwe molens in Gent.
              Ik ben daar een jaar geleden geweest maar ik weet niet of je er nu nog in kan.
              Wel zou ik je afraden om alleen te gaan.
              De raad van Viero toch maar au serieux nemen want het is daar idd niet erg pluis.

              Comment


              • #8
                Re: Verlaten gebouw Gent

                Ga eens langs bij DOK Gent. Niet ver van de dampoort.
                Leg aan! En geniet van leuke en inspirerende blogs!


                Als je uitlegt wat je wil doen en je leert die mensen een beetje kennen mag je daar misschien wel eens rondlopen aan, of zelfs in de oude betoncentrale Let wel op, het is daar weldegelijk gevaarlijk. Ga niet zonder toestemming en medeweten van anderen zelf op verkenning aan die betoncentrale!
                Loccufier.be - MacBook Pro - Canon 60D - Olympus OM-1 - Canon 70-200 f4 IS L - Canon 17-85 - Zuiko 50mm f1.8 - Zuiko 28mm f2.8

                Comment


                • #9
                  Re: Verlaten gebouw Gent

                  het ECVB in Gent? Exacte locatie moet je zelf maar vinden.

                  Adembenemende plek (ook letterlijk, veel asbest).

                  urban exploring former power plant www.fredericlouis.be

                  urban exploring former power station www.fredericlouis.be
                  portfolio - blog

                  Comment


                  • #10
                    Re: Verlaten gebouw Gent

                    Iemand eigenlijk een idee wat ze met de oude ECVB gaan doen ofzo?

                    Eind vorige week eens weesten rondlopen voor een ingang te vinden, maar er hing alleen maar een papier op de hekkens van een project ofzoietske...
                    http://www.flickr.com/photos/86823466@N02/

                    Comment


                    • #11
                      Re: Verlaten gebouw Gent

                      Oorspronkelijk geplaatst door insider46 Bekijk bericht
                      Iemand eigenlijk een idee wat ze met de oude ECVB gaan doen ofzo?

                      Eind vorige week eens weesten rondlopen voor een ingang te vinden, maar er hing alleen maar een papier op de hekkens van een project ofzoietske...
                      Geen idee. Maar alles is er dichtgelast. Enkel via de kelder (die stuk onder water stond) kon je er nog binnen. Maar dit is ook bijna half jaar geleden, dus geen idee hoe het er nu staat.

                      Succes nog
                      portfolio - blog

                      Comment


                      • #12
                        Re: Verlaten gebouw Gent

                        Oorspronkelijk geplaatst door Dequal Bekijk bericht
                        Geen idee. Maar alles is er dichtgelast. Enkel via de kelder (die stuk onder water stond) kon je er nog binnen. Maar dit is ook bijna half jaar geleden, dus geen idee hoe het er nu staat.

                        Succes nog
                        Alright thanks voor de tip, het was al goed donker toen ik toekwam dus heb ik gwn uitgekeken naar een gemakkelijke ingang voor op het terrein te geraken nog niet voor binnenin te geraken, want je weet maar nooit zo in het donker...
                        http://www.flickr.com/photos/86823466@N02/

                        Comment


                        • #13
                          Re: Verlaten gebouw Gent

                          Oorspronkelijk geplaatst door insider46 Bekijk bericht
                          Iemand eigenlijk een idee wat ze met de oude ECVB gaan doen ofzo?

                          Eind vorige week eens weesten rondlopen voor een ingang te vinden, maar er hing alleen maar een papier op de hekkens van een project ofzoietske...
                          Zever alles toegelast!

                          Je moet aan de sporen over het hek kruipen en dan rondom lopen en dan ben je bij ecvb binnen.Alleen het musea is me een raadsel hoe er binnen te komen!
                          Over het dak lopen zeide ze mij,maar met hoogtevrees is dat geen optie.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Verlaten gebouw Gent

                            Oorspronkelijk geplaatst door Dirkske007 Bekijk bericht
                            Zever alles toegelast!

                            Je moet aan de sporen over het hek kruipen en dan rondom lopen en dan ben je bij ecvb binnen.Alleen het musea is me een raadsel hoe er binnen te komen!
                            Over het dak lopen zeide ze mij,maar met hoogtevrees is dat geen optie.
                            Ik ben ook aan de sporen over het hek geklommen hoor, maar toen had iemand me gezegd dat je daar via een deur naar binnen kon, maar alles was toegelast. Via rooster voor de gevel kwam je in een soort kelderverdieping, en langs daar kon je ook binnnen.

                            Rondom lopen hebben we neit geprobeerd, want er was veel bedrijvigheid in het bedrijf ernaast (mensen en auto's die toekwamen en vertrokken).
                            portfolio - blog

                            Comment


                            • #15
                              Re: Verlaten gebouw Gent

                              Mja ben gwn tot over de sporen eens weesten zien das al gwn een voorlopige verkenning gedaan omdat ik niet direct wist dat het dat gebouw was en als het donker is weet je het wel direct als er geen lichten branden natuurlijk . Doe dit meestal voor gebouwen die dicht in de omgeving liggen, morgen eens gaan zien aan het chambre du commerce. Hopelijk is er nog een ingang te vinden.
                              http://www.flickr.com/photos/86823466@N02/

                              Comment

                              Working...
                              X