Belgiumdigital.com in samenwerking met
Pagina 1 van 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 55

Standaard ......Uw camera in het jaar 2019.

Hoe zal uw camera er in het jaar 2019 uit zien ?
    meer megapixels ? of zullen camera´s dan revolutionair anders zijn dan de huidige ?
    Brand maar los...

Standaard Re: ......Uw camera in het jaar 2019.

nen 1DmkIII voor 150 euro
    5DmkIII en wat glas

camera? lol waar spreekt gij nu over.. int jaar 2000 mss maar toch nie nu in 2019?
    foto als spiegel of als venster?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Trebs
    Just use the bloody things and stop pulling pixels out your arse.
    Now that was an attack !

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
    nen 1DmkIII voor 150 euro
    Met een AF die in het volledig duister zonder AF-assist op 0,00000001 seconde scherpstelt (van het ene uiterste tot het andere).
    Die 25MP's heeft in een formaat dat slechts 0,5MB per foto in beslag neemt en wegschrijft in 0,005 TB/Seconde op een "standaard" SD-kaartje van 5TB.

De batterij van dit beesje gaat 3 jaar mee (brandstofcel zonder uitstoot) en je kan er perfect je caravan op aansluiten (de batterij kan dan wel een weekje minder lang zonder opladen, maar soit).

Er zit geen lcd'tje meer op maar een wifi verbinding naar je hersens om daar je live view te hebben en natuurlijk het genomen beeld te laten zien (en de bewerkingen die je hersens dan kiezen uit te voeren).

En dan spreek ik nog niet over de bijgeleverde lens (een 8-800mm F2.0) !

Dit gehele pakket komt natuurlijk in een stijlvolle en compacte vorm en lijkt op een kleine ixus van dit moment (2007 dus).

Of is dit wishfull thinking?

Owja, verkoopprijs: 85€ (hier komt wel nog eens 50% BTW bij).

Een flits bestaat niet meer, want ISO 30000 is volledig ruisvrij.

Gr's, Wim
    Iedereen heeft recht op mijn eigen mening ;-)
    Fujifilm X100V - X-H1 - X-T2 - 16mm f/2.8 - 23mm f/2 - 27mm f/2.8 - 35mm f/1.4 - 50mm f/2 - 90mm f/2 - 10-24mm f/4 - 18-55mm f/2,8-4 - 55-200mm f/3.5-4.8 - 18-135mm f/3,5-5,6

Door supergeleiding zal de ruis naar 0 gereduceerd worden. De flits zal vervangen worden door een cartridge met vloeibare stikstof (niet zelf navulbaar). Nadeel: camera wordt berekoud en condensatie van vochtige lucht zorgt voor ijspegels op de sensor na een continue shoot van 1u
    De camera zal steeds moeten ontdooien en het water afgepurgeerd worden
    via een automatische drain.

Ik wordt knettergek denk ik....

Ik hoop niet dat de TS hier enig serieus antwoord gaat verwachten...

Waarom vraag je je dit eigenlijk af? Zijn de camera's momenteel nog niet goed of leuk genoeg?
    How a terrible thing is knowledge, when it brings no profit to the wise?

Portfolio Website

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sharkdog Bekijk bericht

Waarom vraag je je dit eigenlijk af? Zijn de camera's momenteel nog niet goed of leuk genoeg?
    neen
    5DmkIII en wat glas

van mij mag hij maar 10mp hebben, zolang hij maar koffie kan zetten en je hem op je rug kan binden om hem als jetpack te gebruiken (kan je tijdens je vlucht naar spanje nog genieten van een lekker kopje koffie, want als je in slaap valt, dan wordt hij niet meer aangedreven door je hersengolven en zou je neerstorten)
    dit natuurlijk tenzij de anti-zwaartekracht module niet uitvalt, want dan zit je ergens op de zuidpool wanneer je wakker wordt...
    5DmkIII en wat glas

Het woord "fototoestel" en "Dslr" zal niemand meer uitspreken.
    We bezitten dan immers een Personal MediaMonster die filmt en fotografeert,en zelf de beelden bewerkt en opslaat op een ....eh Monstercard...(een soort creditcard). Adobe is dan inmiddels alweer 4 jaar failliet,omdat niemand meer Photoshop gebruikt. Belgiumdigital zal verder gaan onder een andere naam Bemo (?) ,een virtueel huis waar de een de donkere kamer in duikt, en de ander de zolder beklimt om zn oude "Dslr"weer eens terug te zien.

12 jaar...tegen dan zijn de dinosaurussen terug ?!#@

Misschien kan je dan ook met de dslr telefoneren
    Sony A-100, Sigma 10-20mm, 18-70mm kitlens, Sigma 70-300mm apo dg macro Sigma 105mm macro, Metz AF-1 D flitser

misschien kan je tegen dan al HD video's opnemen met je dslr
    5DmkIII en wat glas

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joris818 Bekijk bericht
    Met een AF die in het volledig duister zonder AF-assist op 0,00000001 seconde scherpstelt (van het ene uiterste tot het andere).
    Die 25MP's heeft in een formaat dat slechts 0,5MB per foto in beslag neemt en wegschrijft in 0,005 TB/Seconde op een "standaard" SD-kaartje van 5TB.

De batterij van dit beesje gaat 3 jaar mee (brandstofcel zonder uitstoot) en je kan er perfect je caravan op aansluiten (de batterij kan dan wel een weekje minder lang zonder opladen, maar soit).

Er zit geen lcd'tje meer op maar een wifi verbinding naar je hersens om daar je live view te hebben en natuurlijk het genomen beeld te laten zien (en de bewerkingen die je hersens dan kiezen uit te voeren).

En dan spreek ik nog niet over de bijgeleverde lens (een 8-800mm F2.0) !

Dit gehele pakket komt natuurlijk in een stijlvolle en compacte vorm en lijkt op een kleine ixus van dit moment (2007 dus).

Of is dit wishfull thinking?

Owja, verkoopprijs: 85€ (hier komt wel nog eens 50% BTW bij).
    Een Ixuske met een diafragmaopening van 400mm (800/2)
    David Leemans
    Canon 550D-5D2-1Ds3 | Nikon D7100-D600 | Gallery

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dleemans Bekijk bericht
    Een Ixuske met een diafragmaopening van 400mm (800/2)
    groot ixuske
    5DmkIII en wat glas

Ik zal het niet gauw zeggen,

maar je dingt toch wel naar de hoofdprijs voor het meest onzinnige topic van deze maand

ik gok dat de TS een student is?
    dan is het te begrijpen tijdens de examens...
    ik zit hier af en toe ook maar tegen de sterren op te zeveren om toch niet naar mijn boeken te kijken
    5DmkIII en wat glas

18. Standaard Re: ......Uw camera in het jaar 2019.

Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
    MySite - All your base are belong to us - What you say

Glas ? wat is dat ?
    Neen de lens wordt gevormd door ionisering en verdichting van lucht, en dus zal een 200M zoom slechts een tubuslengte hebben van 4 mm
    Een beeld ? wat is dat voor iet ?
    Neen 3d met eventueel een vierde dimensie erbij.
    knoppekes , wat is dat voor iets ?
    Volledig stemgestuurd.... of denkend gestuurd
    2 kg ? jongens,
    één of andere puk of ... ik zou zeggen in een bril, maar hopelijk bestaat ook dat ding dan niet meer, maar, misschien 2029
    https://www.fotospotter.be
    1% van iets is meer dan 100% van niets - koplopers in een kudde lopen zelden in de str*nt

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
    Glas ? wat is dat ?
    Neen de lens wordt gevormd door ionisering en verdichting van lucht, en dus zal een 200M zoom slechts een tubuslengte hebben van 4 mm
    Een beeld ? wat is dat voor iet ?
    Neen 3d met eventueel een vierde dimensie erbij.
    knoppekes , wat is dat voor iets ?
    Volledig stemgestuurd.... of denkend gestuurd
    2 kg ? jongens,
    één of andere puk of ... ik zou zeggen in een bril, maar hopelijk bestaat ook dat ding dan niet meer, maar, misschien 2029
    kijkt naar de serie Battlestar galactica, daar zijn de foto en videocamera's van de pers een soort stokske of lijken ze op ne goeiekope Trust spycam
    5DmkIII en wat glas

Ik denk toch dat we goed zullen lachen als we deze commentaren over 12 jaar nog eens herlezen.

Ik heb hier nog een boekske liggen (van uit de jaren 70) dat er - echt gemeend - van uit ging dat de auto's in het jaar 2000 geen wielen meer zouden hebben en ons volledig op automatische piloot naar onze bestemming zouden rijden
    Greetz Geert.
    Canon gerief...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GeertB Bekijk bericht
    Ik denk toch dat we goed zullen lachen als we deze commentaren over 12 jaar nog eens herlezen.

Ik heb hier nog een boekske liggen (van uit de jaren 70) dat er - echt gemeend - van uit ging dat de auto's in het jaar 2000 geen wielen meer zouden hebben en ons volledig op automatische piloot naar onze bestemming zouden rijden
    Wat ik wou zeggen dus...

Doe er mij 1 januari 2019 aan denken deze thread te diggen uit het archief, iemand?

ik denk da jullie het iets te serieus nemen

nen DSLR gaat der binnen 12 jaar nie veel anders uitzien als nu hoor, enkel wa beter op vlak van ruis,meer pixels, DR, etc...
    5DmkIII en wat glas

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wivo Bekijk bericht
    Een flits bestaat niet meer, want ISO 30000 is volledig ruisvrij.

Gr's, Wim
    Zelfs moest dit zo zijn; ISO kweetniehoeveel en ruisvrij, dan nog zullen er flitsen blijven bestaan.
    Je kan nl. heel creatief zijn met flitsen.

sowieso een sony ericsson gsm met nen mark III erin

en glas wordt vervangen door software . Elk foton wordt apart gerenderd binnen de sluitertijd enzo...

Pagina 1 van 3 1 2 3 LaatsteLaatste

Regels voor berichten