Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

urbex

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • urbex

    ben op zoek naar mensen regio brugge die ervaring willen delen met mij in de urbex zelf ben ik beginnende en wil graag zo vlug mogelijk de kneepjes er van kennen dank u

  • #2
    Re: urbex

    Er zijn er een redelijk aantal bedrijvig in Brugge; maar ik vrees dat het op deze manier niet gaat lukken
    α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
    Flickr____No place to be

    Comment


    • #3
      Re: urbex

      in de urbex subcultuur is de regel nog steeds: zoeken, zoeken en zoeken. Heb je locaties, dan kan je die misschien uitwisselen met anderen, of meegaan met iemand.

      adressen zullen je niet zomaar gegeven worden

      maar in regio Brugge is er redelijk wat te doen!

      Comment


      • #4
        Re: urbex

        zijn die mensen dat ik juist zoek die mij kunnen tips geven ter plekke

        Comment


        • #5
          Re: urbex

          Ik zou zeggen, neem hier eens een kijkje: http://forum.urbanexploration.be/

          Adressen gaan de leden er je daar ook niet geven, maar soms kan je adhv de foto's al zien waar iets is ;-)

          Tips ga je er ook in overvloed krijgen.
          Wimblog.be
          urbanexploration.be & forum.urbanexploration.be

          Comment


          • #6
            Re: urbex

            veiligheid tips zijn ook welkom

            Comment


            • #7
              Re: urbex

              dit urbextopic lijkt me hier te draaien om de locaties.
              ( alsof dat de urbexfotografie maakt )
              maar zou het niet beter in de eerste plaats draaien om fotografie op zich?
              want ook bij urbex geldt: goeie compositie en het juiste licht.
              Dat zijn immers de basiselementen van goede foto's.
              zelf ben ik beginnende en wil graag zo vlug mogelijk de kneepjes er van kennen dank u
              lijkt me niet het goede uitgangspunt.
              een stevige fotografische basis opbouwen duurt jaren, gaat niet vlug vlug.

              Comment


              • #8
                Re: urbex

                Oorspronkelijk geplaatst door fredvdb Bekijk bericht
                veiligheid tips zijn ook welkom
                In de eerste plaats veel gezond verstand en een goede zaklamp, afgelopen jaar zijn er in België voor zover ik weet drie serieuze ongevallen geweest waarvan één met dodelijke afloop in een oude steenbakkerij.
                In de drie gevallen betrof het ergens invallen (citerne) of door een vloer zakken.
                Urbex is wel echt aan het hypen tegenwoordig.

                In het begin is het idd lastig om aan locaties te geraken, dat heb ik ook zelf ondervonden, maar dan gaat het stilaan beter en beter omdat je al eens iets in de plaats kan geven.
                Zelf ben ik al geruime tijd geen vragende partij meer (ik kan de locaties momenteel gewoon niet meer bijhouden ).
                Niet te snel opgeven is het motto.

                Comment


                • #9
                  Re: urbex

                  Oorspronkelijk geplaatst door Defenderke Bekijk bericht
                  Er zijn er een redelijk aantal bedrijvig in Brugge; maar ik vrees dat het op deze manier niet gaat lukken
                  Naar ik hoorde exposeert Foantje momenteel in Brugge (In de Fnac of in alle geval in de buurt)

                  P.

                  Comment


                  • #10
                    Re: urbex

                    Grappig hoe het "Urbex" gegeven door velen als een CIA shooting aanzien kan worden. Ik ben er ooit in 200x aan begonnen en het was leuk ... van Duitsland naar Frankrijk en Nederland gaan exploreren ... in kelders - afgesloten kastelen - riolen ...

                    Ooit eens in Parijs een omheining geforceerd om er een totaal dichtgemetseld kasteel te treffen (waar later btw.The Davinci Code gefilmd is.) ... of tijdens een urbex tocht in een verlaten sanatorium midden in een filmset van Le Serpent te lopen zonder het te beseffen
                    www.fotofolio.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: urbex

                      Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                      Naar ik hoorde exposeert Foantje momenteel in Brugge (In de Fnac of in alle geval in de buurt)

                      P.

                      Weet iemand dit met zekerheid dat dit in de fnack is ,
                      want ik zit deze middag in Brugge , en kan het werk van Foantje zeker wel appreciëren
                      maw ik zou dit graag eens zien ,

                      Comment


                      • #12
                        Re: urbex

                        Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                        dit urbextopic lijkt me hier te draaien om de locaties.
                        ( alsof dat de urbexfotografie maakt )
                        maar zou het niet beter in de eerste plaats draaien om fotografie op zich?
                        want ook bij urbex geldt: goeie compositie en het juiste licht.
                        Dat zijn immers de basiselementen van goede foto's.

                        lijkt me niet het goede uitgangspunt.
                        een stevige fotografische basis opbouwen duurt jaren, gaat niet vlug vlug.
                        ben al 15 jaar bezig met het fotografische basis en wil nu een stap verder

                        Comment

                        Working...
                        X