Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Toch ook een vraagje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Toch ook een vraagje

    Hoe zit dat nu met die fameuse teller. Werkt die nog of niet .
    Of zijn er nieuwe regels
    Ik merk al sinds verscheidene weken dat die slechts heel af en toe omhoog gaat. ( en het betreft geen postings in de "chit chat" of edits )
    Ik ben zowieso al geen grote schrijver, hoe moet ik dan ooit generaal worden

    Jo(han)


    Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

  • #2
    Tja Jo je wist dit misschien nog niet maar tegenwoordig is de teller gelinkt aan een beoordeling. Dus te veel bull.... en je teller blijft staan, in extreme gevallen wil hij ook wel eens een tijdje achteruit gaan

    Ik stelde trouwens tijdje geleden de zelfde vraag , hier de thread : http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=15627

    Comment


    • #3
      lol
      Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

      Comment


      • #4
        Wie ligt nu wakker van een teller
        Ik wou dat die van mijn wagen, watermeter en electriciteitmeter achteruit liep
        Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)

        Comment


        • #5
          Wie ligt nu wakker van een teller
          Ik wou dat die van mijn wagen, watermeter en electriciteitmeter achteruit liep
          Hah! Misschien moet je dan ook in je auto en meterkast bull gaan staan verkopen!
          Canon 500D, 18-55 IS kit, sigma 30mm 1.4, sigma 70mm macro, 70-200L IS. En veel geduld...

          Comment

          Working...
          X