Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thuisstudie fotografie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Thuisstudie fotografie

    Na een jaartje "out" te zijn wil ik mijn hobby fotografie (en fotobewerking) terug nieuw leven in blazen.
    Aangezien ik er nu echt voor wil gaan (en eventueel in bijberoep iets te "starten" mettertijd - toekomstdromen/doel!) zou ik graag een cursus fotografie volgen via thuisstudie, aangezien ik geen voltijdse dagopleiding kan volgen (need a job, need the money) en avondschool ook wat moeilijk is gezien ik een zoontje heb en mijn partner binnenkort ook met een avondopleiding begint.

    Weet er iemand dus een goede thuiscursus? (nha.be - centrumvoorafstandsonderwijs.be - ?)

    Alvast bedankt!!!
    Owner of a Sony Alpha DSLR-550 + Sony 18-55 mm F3.5-5.6 + Sony 55-200 mm F4-5.6 + Sony 50 mm F1.8 + Minolta 70-210 mm F4 (Beercan) + Sigma 24 mm F2.8 + Minolta 35-70 mm F4 + Sony 85 mm F2.8 + Metz Mecablitz 50 AF-1 + Velbon Sherpa 450R

  • #2
    Re: Thuisstudie fotografie

    Als ik mij niet vergis kan je dit bij mediaschool.be doen. Je leert dan alles thuis, maar je hebt wel docenten ter beschikking voor meer uitleg en die ook je foto's beoordelen ( je krijgt natuurlijk ook opdrachten enzo)
    Fujifilm X-T20 | Fujifilm XF 18-55mm f/2.8-4 | Samyang 10mm f/2.8 |
    Sony α65 | Sony 18-55 F/3.5-F/5.6 | Sigma 18-125 F/3.8-F/5.6 | Sony 50 F/1.8 |
    Af en toe flikker ik hier wel eens een foto op.

    Comment

    Working...
    X