Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Terug op BD

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Terug op BD

    Goedemiddag,
    ivm het niet meer weten van mijn wachtwoord en het ooit gebruikte emailadres heb ik me vandaag opnieuw geregistreerd. Voorheen was ik NataliaNL, nu heb ik de NL weggelaten.
    Voorheen wandelde ik hier voornamelijk in 2003-2004 rond, later veranderde de sfeer, en besloot ik hier niet meer te komen.
    Forum en website zien er schitterend uit, vandaar dat ik toch maar weer eens ga proberen hier te posten/mee te lezen, misschien wakkert het de zin tot fotograferen weer wat aan. Fotografie zit momenteel in een flinke dip, heb het gevoel de passie ervoor kwijt te zijn, daarom ga ik het e.e.a. verkopen, en (tijdelijk?) even terug naar mijn oude trouwe D2x.

    Tot mijn schrik zie ik dat in de tussentijd de zeer gewaardeerde NoName in 2010 is overleden

    met vriendelijke groet,
    Natalia
    Last edited by Natalia; 21 september 2012, 13:18.

  • #2
    Re: Terug op BD

    Dan zal ik als eerste maar zeggen: Welkom terug

    Hopelijk kan BD opnieuw de vlam aanwakkeren!
    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

    Comment


    • #3
      Re: Terug op BD

      Hallo,

      Welkom terug ...
      Je zal nog wel een aantal oude bekenden tegenkomen hoor - maar nóg meer jong en onstuimig geweld

      Jaja
      Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
      Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

      Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

      Comment


      • #4
        Re: Terug op BD

        Welkom terug Natalia

        Comment


        • #5
          Re: Terug op BD

          Doe geen moeite Natalia, het niveau is hier nooit lager geweest.
          Leden die geen foto's posten hebben een grote mond onder het mom van professionele fotograaf te zijn (zonder dat je hun werk kan kennen want ze posten niets),de enige groep die iets of wat animositeit kent is "Beginnershoek" en die wordt al maandenlang gedoogd voor de praktijken die er zich voordoen.
          De kliekjes mentaliteit viert hoogtij, bepaalde hooggeplaatsten mogen ongestraft zichzelf tegenspreken, kortom, er is niets veranderd.
          Verder is "chitchatten" belangrijker dan fotografie. De essentie voorbij, er is inderdaad niets veranderd.

          Comment


          • #6
            Re: Terug op BD

            Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
            Doe geen moeite Natalia, het niveau is hier nooit lager geweest.
            Leden die geen foto's posten hebben een grote mond onder het mom van professionele fotograaf te zijn (zonder dat je hun werk kan kennen want ze posten niets),de enige groep die iets of wat animositeit kent is "Beginnershoek" en die wordt al maandenlang gedoogd voor de praktijken die er zich voordoen.
            De kliekjes mentaliteit viert hoogtij, bepaalde hooggeplaatsten mogen ongestraft zichzelf tegenspreken, kortom, er is niets veranderd.
            Verder is "chitchatten" belangrijker dan fotografie. De essentie voorbij, er is inderdaad niets veranderd.
            Meer info over dit soort reacties vind je hier.
            Hombre

            Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

            Comment


            • #7
              Re: Terug op BD

              Ik ga volledig akkoord met Zappa zijn reply aan Natalia.

              Ik ben hier, net als Natalia, ook pas sinds een lange tijd terug beginnen posten en al wat Zappa schrijft is zoals ik het ook al heb opgemerkt: dit forum is inderdaad gigantisch bergaf gegaan de laatste jaren.

              Dat ik dit feit luidop durf te zeggen maakt mij ook een trol zeker?

              Comment


              • #8
                Re: Terug op BD

                .....laat ik dan maar de derde trol zijn, maar er zullen er nog wel meer volgen denk ik.
                Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                Comment


                • #9
                  Re: Terug op BD

                  Oorspronkelijk geplaatst door Dekeuj Bekijk bericht
                  ..........

                  Ik ben hier, net als Natalia, ook pas sinds een lange tijd terug beginnen posten en al wat Zappa schrijft is zoals ik het ook al heb opgemerkt: dit forum is inderdaad gigantisch bergaf gegaan de laatste jaren.
                  jammer je was net zo lekker bezig.
                  je weet toch wel; dat er op ieder forum er altijd een paar tussen zitten die soms wat moeilijk doen.
                  das ook hier niet anders.
                  sta er boven.
                  en Natalia..Welkom terug hoor.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #10
                    Re: Terug op BD

                    Tijd om daar verandering in te brengen dan? Ik neem aan dat jullie hier ancients zijn en dat jullie toch een behoorlijk niveau hebben op fotografie gebied.
                    Ik kom hier om van mooie foto's te genieten en vooral ook om te leren. En dat kan ik het best van mensen met ervaring. Topics of discussies waar ik mijn bedenkingen bij heb probeer ik zoveel mogelijk te negeren.
                    Laat dit dan een oproep zijn aan al die slapende oudgedienden om terug foto's te posten en af en toe eens wat opbouwend commentaar te geven op foto's van amateurs zoals mij. Als jullie een hoger niveau willen moeten jullie zelf even het goede voorbeeld geven
                    Groetjes,
                    Dominic

                    Comment


                    • #11
                      Re: Terug op BD

                      Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
                      Tijd om daar verandering in te brengen dan? Ik neem aan dat jullie hier ancients zijn en dat jullie toch een behoorlijk niveau hebben op fotografie gebied.
                      Ik kom hier om van mooie foto's te genieten en vooral ook om te leren. En dat kan ik het best van mensen met ervaring. Topics of discussies waar ik mijn bedenkingen bij heb probeer ik zoveel mogelijk te negeren.
                      Laat dit dan een oproep zijn aan al die slapende oudgedienden om terug foto's te posten en af en toe eens wat opbouwend commentaar te geven op foto's van amateurs zoals mij. Als jullie een hoger niveau willen moeten jullie zelf even het goede voorbeeld geven
                      28-5-2004: je behoort zelf tot de 'ancients'.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Terug op BD

                        Naar mijn gevoel, herinner ik je nog NataliaNL, mijn eerste maanden in 2004...
                        Welcome back !

                        Comment


                        • #13
                          Re: Terug op BD

                          Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
                          Meer info over dit soort reacties vind je hier.
                          Dan staan er 5 foto's van een trol in het BOF 2012. Wie is dan de trol blijft de vraag.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Terug op BD

                            Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
                            Tijd om daar verandering in te brengen dan? Ik neem aan dat jullie hier ancients zijn en dat jullie toch een behoorlijk niveau hebben op fotografie gebied.
                            Ik kom hier om van mooie foto's te genieten en vooral ook om te leren. En dat kan ik het best van mensen met ervaring. Topics of discussies waar ik mijn bedenkingen bij heb probeer ik zoveel mogelijk te negeren.
                            Laat dit dan een oproep zijn aan al die slapende oudgedienden om terug foto's te posten en af en toe eens wat opbouwend commentaar te geven op foto's van amateurs zoals mij. Als jullie een hoger niveau willen moeten jullie zelf even het goede voorbeeld geven
                            Kliekjesmentaliteit kan je op BD niet vermijden, ons kent ons en we kloppen op elkanders schouder tot we allemaal blauw zien. Op Flickr kan je nog meer waauws en oohs oogsten, maar wat heb je er aan. 500px is wat dat betreft niets beter (weggegooid geld weet ik ondertussen), www.pixoto.com heeft tenminste een systeem van anonieme duels tussen twee foto's, je hebt natuurlijk pech als je natuurlijke foto tegenover een HDR komt, maar kwaliteit drijft makkelijker boven bij anonieme stemming, kijk maar naar wat Heylo op enkele dagen oogst aan awards. (toch even refereren naar de Challenge die hier ook uitschoof op kliekjesmentaliteit, hopelijk gaat dat nu wel lopen, dan is er nog een waterkans voor BD en Shoot).
                            @Hombre zielige opmerking met weinig realiteitszin, als je het forum volgt weet je best wat er loos is
                            @bouk je bent niet bepaald de doorsnee bezoeker van het forum, eerder van het kaliber dat je zelf aangeeft
                            @zibro fijne positieve ingesteldheid, daar hou ik van, maar er is echt veel meer aan de hand, de ziekte woekert veel dieper dan je denkt. Ik stuur je zelfs geen pm, want ze lezen hier alles.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Terug op BD

                              Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
                              28-5-2004: je behoort zelf tot de 'ancients'.
                              Ik mag dan wel een forumancien zijn, maar dat maakt me nog geen goede fotograaf

                              Ik ben zelf een hele tijd niet meer actief geweest hier, door omstandigheden los van dit forum, maar nu ben ik terug en ik heb er weer zin in.
                              Ik post af en toe een foto, in de hoop op weg geholpen te worden door de kritieken en probeer ook af en toe zelf mijn mening te geven op een foto.
                              Groetjes,
                              Dominic

                              Comment

                              Working...
                              X