Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

tentoonstellingspanelen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • tentoonstellingspanelen

    Hallo BD,

    Onze fotoclub huurde tot voor kort ieder jaar de tentoonstellingspanelen van Breedbeeld.
    Het geheel bestond uit met stof beklede panelen die voorzien waren van een handig kliksysteem, ophangstaafjes en verlichtingsspots. Sommige BD'ers hebben deze panelen misschien ooit zelf wel ergens gezien.

    Vanaf heden worden deze vrij luxueuze panelen echter niet meer verhuurd, en zit onze club toch wel met een probleem.
    We moeten in de toekomst op zoek naar +/- 45 lopende meter panelen met goeie verlichting aan beide kanten.

    Natuurlijk is het niet moeilijk om aan tentoonstellingsmateriaal te geraken, maar vrijwel iedere voor de hand liggende oplossing is een stap achteruit. Zowel kwalitatief als kwantitatief.

    Het huren van gelijkaardig materiaal op andere plaatsen is bovendien waanzinnig duur (Breedbeeld werkte ondersteunend) en daarom richt ik me tot mensen van andere clubs die hier op BD zeker ook aanwezig zijn.
    Hebben jullie tips of kunnen jullie onze zoektocht in een bepaalde richting sturen?

    Alvast bedankt!
    David. Omni-Foto Diepenbeek
    David Gyselaers | fotoclub Omni-Foto Diepenbeek

  • #2
    Re: tentoonstellingspanelen

    Heeft de provincie geen uitleendienst voor zo'n materiaal. Hier in Vl-Brabant hebben ze bvb dit https://www.vlaamsbrabant.be/promarU...cutionKey=e1s2

    Comment


    • #3
      Re: tentoonstellingspanelen

      Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
      Heeft de provincie geen uitleendienst voor zo'n materiaal. Hier in Vl-Brabant hebben ze bvb dit https://www.vlaamsbrabant.be/promarU...cutionKey=e1s2
      Zeer zeker, Spanik. De provinciale uitleendienst ligt hier zelfs dichtbij in Hasselt.
      Maar ervaring uit een niet zo ver verleden leerde ons dat het materiaal toch wel wat aan de afgerakkerde kant was.
      Toch bedankt voor de tip!
      David Gyselaers | fotoclub Omni-Foto Diepenbeek

      Comment


      • #4
        Re: tentoonstellingspanelen

        Nu heb ik wel wat panelen staan (een paar meter, helaas ook zonder verlichting) - maar geen 45m.

        Als er iemand ooit panelen zoekt met een paar mini-balies - je kan die gratis verkrijgen bij mij (wel komen halen, met een aanhangwagen - alles zit in een soort van koffers dus vlot stapelbaar).

        (ik zal 's in mijn archieven moeten zoeken of ik daar beelden van heb, bijna zeker van wel).

        Comment

        Working...
        X