Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Technische opleiding fotografie secundair onderwijs VISO

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Technische opleiding fotografie secundair onderwijs VISO

    Kan me wel inbeelden dat er hier mensen op het forum aanwezig zijn met kinderen, die zelf ook interesse hebben in de fotografie.

    Daarom een klein beetje reclame voor het VISO, een technische school (waar ik zelf ook m'n papier behaald heb) voor fotografie, maar ook offset drukkerij, multimedia, mode,...
    Deze school bevindt zich in Mariakerke (Gent)

    Alles met een heel sterke technische praktijkruimte, met kenners in het vakgebied!

    Zelf enorm genoten van de uitgebreide mogelijkheden (waaronder een functionerende donkere kamer en volledig geïnstalleerde fotostudio)

    Een kort filmpje hieronder door een van de fotografieleerkrachten.


  • #2
    Re: Technische opleiding fotografie secundair onderwijs VISO

    Een aanrader, deze school. Zelf hebben er ook nog een extra papiertje gehaald nl. Dtp’er. Ik heb dan dat diploma gebruikt om mijn diploma fotografie te behalen vorig jaar. Ik heb een kookboekje gemaakt over recepten met koffie.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

    Comment


    • #3
      Re: Technische opleiding fotografie secundair onderwijs VISO

      Oorspronkelijk geplaatst door indrukwekkend Bekijk bericht
      Een aanrader, deze school. Zelf hebben er ook nog een extra papiertje gehaald nl. Dtp’er. Ik heb dan dat diploma gebruikt om mijn diploma fotografie te behalen vorig jaar. Ik heb een kookboekje gemaakt over recepten met koffie.[/QUOTE)

      Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


      Aha, ben er wel in geïnteresseerd. Kunt u er meer over vertellen?
      Ben zelf een HEEL KLEIN beetje hobby kok en ben "un fou du café" (vooral met een slokje Rum erin).
      Zelf kan ik enkel witloof in sterke koffie stoven.
      Dus, aub............... (mag ook per PM zijn)
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment

      Working...
      X