Belgiumdigital.com in samenwerking met
Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Standaard Te Koop (of misschien hou ik het zelf)

Beste vrienden,
    Ik weet met wat ik nu ga zeggen er een heleboel commentaar gaat komen en misschien gaat de moderator dit bericht wel rap verwijderen. Ik zet een tijdje geleden een macrolens te koop en ik doe erna nog eens 2 prijsverlagingen, in het totaal is die aankondiging 1112 keer (364+343+405) keer bekeken. Als ik naar een aankondiging van een iets kijk dan is het toch omdat ik hier interesse in heb. Wel er is op die 1112 views GEEN ENKELE REACTIE gekomen en dat begrijp ik niet. Er is zelfs geen tegenbod gekomen. Als ik naar de views en reacties van andere artikelen kijk is het juist hetzelfde, veel kijken en dat is het dan.
    Sorry maar dit moest toch eventjes van mijn hart.

Standaard Re: Te Koop (of misschien hou ik het zelf)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paep Bekijk bericht
    Beste vrienden,
    Ik weet met wat ik nu ga zeggen er een heleboel commentaar gaat komen en misschien gaat de moderator dit bericht wel rap verwijderen. Ik zet een tijdje geleden een macrolens te koop en ik doe erna nog eens 2 prijsverlagingen, in het totaal is die aankondiging 1112 keer (364+343+405) keer bekeken. Als ik naar een aankondiging van een iets kijk dan is het toch omdat ik hier interesse in heb. Wel er is op die 1112 views GEEN ENKELE REACTIE gekomen en dat begrijp ik niet. Er is zelfs geen tegenbod gekomen. Als ik naar de views en reacties van andere artikelen kijk is het juist hetzelfde, veel kijken en dat is het dan.
    Sorry maar dit moest toch eventjes van mijn hart.
    1. Mss is er geen interesse in je artikel. Komt meer voor. Anders zouden er geen bedrijven failliet gaan.
    2. 90% van "bekeken" betekent dat webcrawlers en scanbots de pagina gescand hebben. (Zegt Google, Bing, enz. je iets? )
    YMMV
    Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

Als ik mag gokken, een macro lens is in het bezit van 80% van de amateurs , of misschien meer. Ik durf niet te zeggen hoeveel er in de kast liggen, amper gebruikt. En dat er zoveel views zijn, wil niets zeggen. Of zoals hierboven gezegd, robots die het net afschuimen. enz En nu gaan er nog meer kijken, door je bericht hierboven schep je aandacht.
    Laatst gewijzigd door guido.g; 14 september 2021 om 10:57

Sommige posts zijn ook nogal vaag. Dan ga ik eens kijken en meestal doe ik het gewoon weer dicht. (ik zeg niet dat dit hier het geval is) Eerlijk gezegd, als er staat "of doe een bod" dan reageer ik meestal ook niet.

ik ga soms ook piepen puur uit nieuwsgierigheid... "te koop: lens star trek xx4.3 15mm pancake... " als dat er staat ga ik zeker eens kijken om dan te googelen
    De gustibus et coloribus non est disputandum
    Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

Fotografie (en macro-fotografie) is volgens mij en mijn kennissen in de betrokken handel een steeds krimpende markt en na de hype van 2005-2014 terug naar het aantal beoefenaars van de jaren 1970-2000.
    Daarenboven is er de technologische transitie van spiegelreflex naar ML...
    Dat is de spijtige realiteit als je vandaag iets te koop aanbiedt en vertaalt zich in weinig reacties en lage inruilprijzen, vooral voor lenzen met spiegelreflex mount.
    Laatst gewijzigd door SBfoto; 15 september 2021 om 11:36

U hoeft zich niet te beperken tot Vlaanderen of België. Als ik iets kwijt wil, dan ga ik naar Preim in Aachen. De tweedehandsmarkt in Duitsland is véél groter dan in hier. U krijgt er meer euro's voor uw materiaal. Als u te ver van de grens af woont, is dat een nadeel.

Ondertussen is de lens verkocht maar toch een dank u wel aan iedereen die gereageerd heeft.

Soortgelijke discussies

1. Koop ik direct !!!!! Groepsaankoop misschien?
    Door Franciskine in forum Chit Chat
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 19 februari 2012, 17:04
  2. Reacties: 5
    Laatste bericht: 23 september 2006, 06:00
  3. Reacties: 0
    Laatste bericht: 9 april 2006, 09:24
  4. Olympus TCON 14B - weer (misschien) te koop.
    Door Alfa Centauri in forum Aangeboden
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 19 juni 2003, 18:42

Regels voor berichten