Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Solden ook voor fotowinkels?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Solden ook voor fotowinkels?

    Ik vroeg mij af of er in de fotowinkels (vb Konijn) ook solden zijn in de soldenperiode. Ik ben namelijk van plan een en ander te bestellen, maar als ze daar ook solden hebben kan ik wel nog even wachten natuurlijk.

  • #2
    Re: Solden ook voor fotowinkels?

    Voor fotomateriaal is er nooit solden, maar als er een nieuw model uitkomt dan kan je het vorige meestal wel aan een verlaagde prijs kopen.

    De Prijzen van Canon zullen begin volgend jaar stijgen, ik weet niet hoe het met de andere merken zit.
    Daardoor is het mogelijk dat je meer zal moeten betalen als je wacht tot volgend jaar.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: Solden ook voor fotowinkels?

      In een interview met een of andere Sony-baas waren er ook hints van prijsstijgingen vanaf 2009, maar of dit officieel is aangekondigd weet ik niet.

      Tweedehands kan je wel koopjes doen.
      about.me/stijnv

      Comment


      • #4
        Re: Solden ook voor fotowinkels?

        Oorspronkelijk geplaatst door Stijn.V Bekijk bericht
        In een interview met een of andere Sony-baas waren er ook hints van prijsstijgingen vanaf 2009, maar of dit officieel is aangekondigd weet ik niet.

        Tweedehands kan je wel koopjes doen.
        Vorige maandag is de EF 16-35 f2,8 II in een bekende webwinkel 50 euro duurder geworden, en op 5 januari zou die daar nog eens 60 euro duurder worden...
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment


        • #5
          Re: Solden ook voor fotowinkels?

          Vermits mijn 300d de deur uit is en er een 450d op mijn verlanglijstje staat ... gaan de prijzen in Nederland ook omhoog ? die nl kost daar 436 Eur ....

          Comment


          • #6
            Re: Solden ook voor fotowinkels?

            Prijzen gaan, in tegenstelling tot wat je zou verwachten voor fotomateriaal, niet altijd in dalende lijn...zo heb ik een SB-600 flits voor nikon in oktober gekocht bij foto rubens voor 200euro, nu zag ik die staan aan 260 euro!!!

            Heb gelukje gehad...

            Comment


            • #7
              Re: Solden ook voor fotowinkels?

              Gezien de dalende koers van het Pond, zou ik gaan shoppen in London.
              Daar zijn pas soldekens te rapen ;-)
              Met de Eurostar ben je er zo.

              Comment


              • #8
                Re: Solden ook voor fotowinkels?

                Volgens de gegevens van mijn fotoboer , zouden alleen de objectieven van canon duurder worden.
                Groeten ,

                Rohnny
                Groeten , VDSDigit@l

                Comment


                • #9
                  Re: Solden ook voor fotowinkels?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Rohnnyeos400D Bekijk bericht
                  Volgens de gegevens van mijn fotoboer , zouden alleen de objectieven van canon duurder worden.
                  Groeten ,

                  Rohnny
                  Foute info, ook Nikon in Belgie (+7%)
                  En de rest volgt ook, let maar op. Kan ook niet anders. Yen en dollars spelen mee, en we hebben een aantal prijsdalingen gehad door de wisselkoersen, nu gaat het andersom.
                  Ook het risico dat een aantal dovenschuivers op de fles gaan, wegens te lage winstmarges, waardoor de concurrentie mindert, en de prijzen zeker niet dalen.
                  We mogen allemaal dromen, maar het gaat niet gebeuren...
                  Eerder een grote fabrikant die in troubles geraakt, daar moeten we rekening mee houden.
                  Last edited by Rudy; 27 december 2008, 22:12.

                  Comment

                  Working...
                  X