Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Slechte ervaring gehad met TicTacPhoto, nog mensen ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Slechte ervaring gehad met TicTacPhoto, nog mensen ?

    Hallo,

    Ik wou effe melden dat ik voor het eerst een album op internet heb gemaakt, met TicTacPhoto. En ik moet zeggen: triestig !!! Dat er ergens in het boek een pergamijnpapier ontbreekt vind ik nog oke maar de kwaliteit van de afdrukken is ronduit slecht. Ook heeft het langer geduurd dan het aantal dagen die ze me beloofd hadden.

    Is dat zo met al die online albums ? Zijn er betere ? Ik hoor bv Kodak, ...

    Als ik dan op de website een telefoonnummer zoek om mijn beklag te doen, is er gewoon nergens een nummer te vinden. Ge kunt enkel contacteren via zo'n online invulformulier. Pff.

    Tom.

  • #2
    Re: Slechte ervaring gehad met TicTacPhoto, nog mensen ?

    Er zijn er nog zoals uit deze topic blijkt (onderaan) :
    Zoals de thread het zegt zoek ik mensen die reeds ervaring hebben met deze nieuwe website , op deze site kan je een programma downloaden waarmee je dan albums/kalenders kan samenstellen van je eigen foto's en die zij dan afdruken voor U , nu is mijn vraag zijn hun prints van goede kwaliteit en zijn er nog zaken waarmee ik


    En er zijn zeker betere, zoek bvb eens op "blurb" op dit forum, je komt wellicht op heel lange topic terecht (met nog tal van andere websites)
    Mijn fotowebsite : www.filover.be

    Comment


    • #3
      Re: Slechte ervaring gehad met TicTacPhoto, nog mensen ?

      Het fotoboek is ondertussen teruggestuurd en ik heb de melding gekregen dat het opnieuw gedrukt wordt. Ik ben benieuwd.

      Comment


      • #4
        Re: Slechte ervaring gehad met TicTacPhoto, nog mensen ?

        Hoop maar niet te hard. De kwaliteit van een herdruk blijft hetzelfde.
        Ik spreek uit ondervinding ...
        De Hema is zelfs beter dan tictac (ook phototoalbum genoemd).

        Comment


        • #5
          Re: Slechte ervaring gehad met TicTacPhoto, nog mensen ?

          Lol, mijn boek hebben ze ook gratis opnieuw gedrukt
          Het zag er exact hetzelfde uit als het eerste. Trok op niks..

          Comment


          • #6
            Re: Slechte ervaring gehad met TicTacPhoto, nog mensen ?

            Heb net zo'n album gezien (phototoalbum) en trok inderdaad op niet veel. Foto's vertoonden allemaal vlekken.

            Comment


            • #7
              Re: Slechte ervaring gehad met TicTacPhoto, nog mensen ?

              Ik heb net mijn nieuw gedrukt album gekregen en dit is werkelijk even slecht (of zelfs nog slechter). Ik ben echt kwaad. Als je ziet wat ik krijg voor 70 euro. Ik heb opnieuw een klachtenmail gestuurd maar dit maal antwoorden ze simpelweg dat ze me nu niet meer kunnen helpen.

              De reis was echt geweldig en ik wil dan ook deftige foto's. Ik zal dan maar opnieuw geld neertellen en op een ander gaan. Iemand een voorstel ? Hema, Extrafilm, Henzo, Spector, ... ?

              Groeten, Tom.

              Comment


              • #8
                Re: Slechte ervaring gehad met TicTacPhoto, nog mensen ?

                Oorspronkelijk geplaatst door Tom81 Bekijk bericht
                Ik heb net mijn nieuw gedrukt album gekregen en dit is werkelijk even slecht (of zelfs nog slechter). Ik ben echt kwaad. Als je ziet wat ik krijg voor 70 euro. Ik heb opnieuw een klachtenmail gestuurd maar dit maal antwoorden ze simpelweg dat ze me nu niet meer kunnen helpen.

                De reis was echt geweldig en ik wil dan ook deftige foto's. Ik zal dan maar opnieuw geld neertellen en op een ander gaan. Iemand een voorstel ? Hema, Extrafilm, Henzo, Spector, ... ?

                Groeten, Tom.
                Ik heb van diezelfde persoon daarnet (losse) foto's gezien van Extrafilm en die waren heel wat beter dan deze van Phototoalbum.

                Comment


                • #9
                  Re: Slechte ervaring gehad met TicTacPhoto, nog mensen ?

                  De foto's van extra film zijn , naar mijn normen, erg goed.
                  De foto-albums is een ander verhaal; ik heb er ooit eentje laten maken en dit was echt weg gegooid geld; zelfs krantenfoto's zien er bijna beter uit.

                  Blijkbaar kunnen ze dezelfde kwaliteit in hun albums niet behouden.
                  Ik zou zeker daar niet voor een album proberen.

                  Mvg, Terrano
                  Mijn website: http://www.vlassen.be/

                  Comment


                  • #10
                    Re: Slechte ervaring gehad met TicTacPhoto, nog mensen ?

                    die web fotoalbums worden met een digitale drukpers gedrukt en niet op fotopapier. de kwalitiet is een pak lager dan fotopapier. als het goed en goedkoop moet zijn, kan je best op gewoon fotopapier lten drukken en alles op de oude manier inplakken in een gewoon album

                    Comment


                    • #11
                      Re: Slechte ervaring gehad met TicTacPhoto, nog mensen ?

                      Kijk hier eens:



                      Ook een slechte ervaring met photobook gehad...
                      Myra fotografie

                      Comment


                      • #12
                        Re: Slechte ervaring gehad met TicTacPhoto, nog mensen ?

                        Van Hema was ik ook niet zo super tevreden.
                        Wel tevreden, erg tevreden zelfs, ben ik bij myphotobook.be. Heb daar al vier albums bij besteld.
                        Veel layoutmogelijkheden, ook foto's op cover en achterkant mogelijk.
                        Goede afwerking en correcte levertermijnen.
                        Auteur van handboeken over digitale fotografie.

                        website: dfonline.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Slechte ervaring gehad met TicTacPhoto, nog mensen ?

                          Na vele boze mails is TicTacPhoto bereid om mijn geld terug te geven. Morge, stuur ik het album terug en hopelijk zie ik mijn geld terug.

                          Ondertussen heb ik een nieuw fotoboek gemaakt en gekocht bij ColorMailer. Hier zijn de kleuren is beter verzadigd maar de afdrukkwaliteit blijft ook hier veel te laag.

                          Ik vermoed dat ik nooit nog zulke fotoboeken zal bestellen en enkel nog op fotopapier zal drukken. Ik heb nu twee leveranciers van albums geprobeerd en neem aan dat de andere firma's enveneens zwakke kwaliteit leveren. Het is blijkbaar niet mogelijk om op gewoon papier goeie kwaliteit te halen. Maar het was het proberen waard.

                          Groeten, Tom.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Slechte ervaring gehad met TicTacPhoto, nog mensen ?

                            Ik zou toch nog eens albumprinter proberen als laatste optie Tom, die vallen echt goed mee.
                            Myra fotografie

                            Comment


                            • #15
                              Re: Slechte ervaring gehad met TicTacPhoto, nog mensen ?

                              zware teleurstelling over tictac
                              liet er kerstkaarten maken (begin maand)
                              fout in afdruk tekst, was eerste en laatste letters vergeten
                              een paar keer gemaild en nu sinds 12/12/08 totaal geen reactie meer
                              bestaan ze nog?

                              afdruk van gemail...

                              Referentienummer: VVSVDZ9Y3P
                              Onderwerp: mislukte afdruk
                              Bestand(en) als bijlage: kaart1jpg.JPG, kaart2jpg.JPG, tictac.JPG, kerstkaart2009.abm
                              Bericht 5: bestaat de firma nog? waarom geen reactie????
                              Verzonden: 2008-12-12 16:33

                              Bericht 4: alweer een dag voorbij en geen enkele reactie van jullie moet ik nog wachten of mijn kaarten ergens anders bestellen? serge stevens
                              Verzonden: 2008-12-11 18:03

                              Bericht 3: geachte, het begint mij danig te enerveren. mij kaarten stuurde ik al op O139374 van 23/11/2008 ik ontving ze maar de druk was verkeerd, letters afgesneden, ik antwoorde op al uw vragen, stuurde een scan van de mislukkingen, een printscreen enz. nog steeds geen "goede" kaarten ontvangen. ik had me jullie firma laten aanpraten door vrienden, wat beklaag ik mij dit ! service = 0 NUL komen de kaarten nog of moet ik terug beroep doen op mijn oude vertrouwde "extra film"graag SPOEDIG antwoord u kan mij ook bereiken op 0477/75.95.80 een momenteel zeer ontevreden klant!
                              Verzonden: 2008-12-11 07:21

                              Bericht 2: zit nog steeds vol verwachting te wachten op die nieuwe afdrukken kerstmis komt maar dichter en dichterbij
                              Verzonden: 2008-12-10 13:06

                              Antwoord van onze klantendienst:
                              Gelieve ons te verontschuldigen voor dit ongemak. Wij stellen alles in het werk om de vertraging weg te werken en u zo snel mogelijk uw bestelling te herdrukken en U toe te zenden.
                              Verzonden: 2008-12-02 12:24

                              Bericht 1: Referentienummer: FVJEYAK2PH • Onderwerp: AFDRUK BINNENKANT • Antwoord van onze klantendienst: ik stuur u bij deze het gevraagde, ttz een schermafdruk, en 2 scans van het "foute "produkt. ook mijn "bstandje" stuur ik u door, zou natuurlijk graag zo vlug mogelijk opnieuw mijn 20 kaarten hebben die ik wel kan versturen gegroet serge stevens
                              Verzonden: 2008-12-02 10:49

                              Comment

                              Working...
                              X