Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Problemen afdrukken foto's met canon S600

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Problemen afdrukken foto's met canon S600

    Hoi,

    Heb sinds kort een Canon S 600...

    met gewoon afdrukken, geen enkel probleem,
    haalde photo paper in huis, van het merk Activ, Photo Ink Jet Paper, High Gloss...

    Probeerde al met instellingen op alle soorten papier (photo paper pro, hoogglanspapier, glans, normaal enz...), maar krijg altijd afdrukken welke bangelijk slecht zijn,

    betreft wel papier 240gr/m, kan het daar aan liggen, ik weet het echt niet meer,

    heb hier een perfecte afdruk liggen op zelfde soort papier, alleen veel lichter, gemaakt met epson 1440x720 printer, deze afdruk is haarscherp, mijn printer 2400x1200 doch hele slechte afdrukken, precies gemaakt met 300x300 printer

    probeerde ook al met verschillende soorten software, blijft zelfde...

    ben ten einde raad



    Eos R
    Sigma 24-105 f4-Sigma 35 1.4

  • #2
    Wat is het resultaat op Canon papier ???

    -----------------
    Dirk
    www.kums.be
    -----------------
    Dirk
    www.kums.be/dirk
    +-+ Nog steeds geen nieuwe foto's +-+

    Comment


    • #3
      Wat is de resolutie van de foto?
      En wat bedoel je met "slecht"? Vaag, spikkels? Of duidelijk zichtbare pixels (blokjes)?

      Als die niet hoog genoeg is...

      <sub>Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.</sub>
      <sub>Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.</sub>

      Comment


      • #4
        Mercikes,

        het is al opgelost, probleem was een verkeerd ingesteld printerpapier, heb printer juist, en moest nog wat zoeken naar juiste instellingen papier...

        krijg nu prachtige afdrukken op high gloss photo paper...

        Nog een vraagje, ik krijg prachtige afdrukken op high gloss paper voor printers 1440x720.

        Worden mijn afdrukken nog scherper als ik papier haal voor hogere resoluties, gezien mijn printer normaal 2400x1200 doet.

        Eos R
        Sigma 24-105 f4-Sigma 35 1.4

        Comment


        • #5
          Hallo Schorrie,

          In een ander topic van je heb ik deze vraag min of meer al beantwoord. Koop van Canon het papier PR-101 en je zult beslist met je Canonprinter het best mogelijk resultaat zien. Na heel wat gevlooi op internet werd me zoveel duidelijk en na ook zelf veel papiersoorten te hebben uitgeprobeerd, kan ik het slechts bevestigen.

          Groetjes,
          Willem


          Canon PowerShot S40
          Canon EOS 20D 2,5-50 1,8-50 17-40L 24-105L 70-200L ex1,4
          http://www.xs4all.nl/~wvdburgh Updated: 3 januari 2003. Onderwater dia’s gedigitaliseerd.

          Comment


          • #6
            Hallo Schorrie,
            Kan dit bevestigen.
            Print A4tjes op photo paper pro van canon met een geweldig resultaat.
            Ander papier werkt duidelijk minder.
            Slim van Canon????

            groetjes Edwin

            Mijn Foto's

            Comment

            Working...
            X