Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prijsschatting

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Prijsschatting

    (Geen idee of dit in dit subforum hoort, maar wist anders ook niet waar te zetten).

    Aangezien ik mijn slr eigenlijk té weinig gebruik, overweeg ik deze te verkopen. Graag even jullie idee hoeveel ik hier realistisch voor kan krijgen. Alles is in absolute nieuwstaat, ik ben enorm zuinig op mijn materiaal, zijn letterlijk geen krasjes te bespeuren. Noch op camera, noch op lenzen. Uiteraard alles incl verpakking, kabels, factuur (meeste gekocht bij Art&Craft).

    Canon 7D (gekocht enkele weken na lancering)
    Canon 17-55/F2.8 IS
    Canon 50mm/F1.8
    Canon 70-200/f2.8 IS Mark II
    Canon 550EX flitser
    Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

  • #2
    Re: Prijsschatting

    Canon 7D : +- 1000 €
    Canon 17-55 F2.8 IS : +- 650 €
    Canon 50mm F1.8 : 75 € +-
    Canon 70-200mm II F2.8 IS : +- 1600 €
    Canon 550 EX Flits : 100€.

    Dat zijn denk ik vrij realistische prijzen.
    Wat andere hier gaan zeggen daar trek je U conclussies uit, maar vergeet niet dat er hier veel mensen zijn die aan dumpingprijzen willen kopen, maar als ze zelf verkopen iedere euro van tel is.

    Comment


    • #3
      Re: Prijsschatting

      Als ik zoiets zie ben ik altijd een beetje benieuwd waarom de Sigma niet in het lijstje staat en de 70-200 niet in de sig.

      Comment


      • #4
        Re: Prijsschatting

        Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
        Als ik zoiets zie ben ik altijd een beetje benieuwd waarom de Sigma niet in het lijstje staat en de 70-200 niet in de sig.
        Omdat ik die sig al een eeuwigheid niet heb aangepast. heb de Sigma verkocht als ik de 70-200 heb gekocht. Reden verkoop is omdat ik enerzijds quasi uitsluitend nog mijn NEX5n gebruik voor foto's, en anderzijds omdat ik (als ik terug wat zin zou krijgen in slr) eerder naar een fullframe zou gaan. Daarom ook dat ik eerder geneigd ben de 7D+17-55 combinatie te verkopen, maar de 70-200 wel te houden.
        Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

        Comment


        • #5
          Re: Prijsschatting

          Oorspronkelijk geplaatst door lapino Bekijk bericht
          Omdat ik die sig al een eeuwigheid niet heb aangepast.
          Dus die 7D is al een eeuwigheid oud?

          Grapje... Ok, het is duidelijk.

          Comment


          • #6
            Re: Prijsschatting

            Oorspronkelijk geplaatst door ploperdeplop Bekijk bericht
            Canon 7D : +- 1000 €
            Canon 17-55 F2.8 IS : +- 650 €
            Canon 50mm F1.8 : 75 € +-
            Canon 70-200mm II F2.8 IS : +- 1600 €
            Canon 550 EX Flits : 100€.

            Dat zijn denk ik vrij realistische prijzen.
            Wat andere hier gaan zeggen daar trek je U conclussies uit, maar vergeet niet dat er hier veel mensen zijn die aan dumpingprijzen willen kopen, maar als ze zelf verkopen iedere euro van tel is.
            Dat zijn denk ik vrij goede schattingen, het hangt allemaal een beetje af hoe oud het materiaal is en of er nog garantie op is.

            Comment


            • #7
              Re: Prijsschatting

              Oorspronkelijk geplaatst door Psychodweep Bekijk bericht
              Dat zijn denk ik vrij goede schattingen, het hangt allemaal een beetje af hoe oud het materiaal is en of er nog garantie op is.
              Inderdaad dat was ik nog vergeten te vermelden.
              Indien er nog garantie opzit kan je altijd eens zien of ze het bij Foto Konijnenberg verkopen 2de hands en als dat het geval is, kan je U op die prijzen richten.
              Alhoewel er vroeger een website voor was die ik niet meer ken sorry...

              Comment

              Working...
              X