Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Preview Shoot Magazine

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Preview Shoot Magazine

    Beste BD'ers,

    Heb zojuist mail gekregen met preview van de eerste artikels uit het nieuwe Shoot magazine:

    Het eerste nummer van Shoot brengt portfolio's van de Belgische fotografen Geert Goiris en Dirk Waem. We maken de lezer wegwijs in de wereld van het hele kleine, met een uitgebreide cursus macro-fotografie. Een workshop van Bert Stephani verklapt de beste tips en trucs voor geslaagde portretten van kinderen en jongeren. In de testrubriek brengen we ondermeer een uitgebreide test van Olympus' nieuwe vlaggenschip, de E-30, en een vergelijkende test van waterdichte fotorugzakken. Ten slotte doen we uit de doeken waar je op moet letten bij de aanschaf van een fotostatief.

    De natuur van dichtbij
    De lente is in aantocht! We trekken er dus op uit en buigen ons over de miniatuurwereld. Het verschil tussen close-ups, zoals bloemen, of echte macro-opnames – denk aan insecten – wordt uitgediept. Verder zoomt Shoot in op technieken als het windscherm,
    het statief en macrolenzen. En wat zijn de beste plekjes in botanische tuinen, een vlindertuin, enzovoort?

    Betere portretten
    Rond deze tijd van het jaar bereidt elke enthousiaste fotograaf zich voor op de communieperiode en de bijhorende kinderportretten.
    Hoe maakt hij het beste portret met natuurlijk licht, met flitser of met studioflits – en wat is de meerwaarde van een professioneel portret? Daarnaast geeft Shoot tips om met jonge modellen om te gaan en geven we vijf essentiële Photoshop-trucs voor een cool portret.

    Op pad met….
    In elk nummer van Shoot gaan we op stap met een professionele fotograaf. We overlopen z’n portfolio, kijken hoe z’n dag eruit ziet, en leren de beste tips voor zijn vakgebied. Vanzelfsprekend kijken we ook in z’n fototas naar de toestellen en accessoires die hij gebruikt.
    Hoop dat Erikdr het niet erg vindt dat ik dit post.

    Ben benieuwd of het blad een beetje vernieuwend is en of het de moeite waard is om een abonnement te nemen. Momenteel lees ik de Zoom.nl maar moet eerlijk bekennen dat ik de laatste tijd snel er doorheen blader en mij dan ook afvraag waarom ik geabonneerd ben.

    Groet

    Michel
    Last edited by mipstoo; 3 maart 2009, 14:04. Reden: extra informatie

  • #2
    Re: Preview Shoot Magazine

    ziet er nie slecht uit
    nikon stuff

    Comment


    • #3
      Re: Preview Shoot Magazine

      Hm dat kan tellen als inkomer.
      Cool, wanneer mag ik eindelijk intekenen?

      Hans
      Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

      Comment


      • #4
        Re: Preview Shoot Magazine

        Oorspronkelijk geplaatst door CH Photography Bekijk bericht
        Hm dat kan tellen als inkomer.
        Cool, wanneer mag ik eindelijk intekenen?

        Hans
        DIT nog niet gelezen.
        'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

        Comment


        • #5
          Re: Preview Shoot Magazine

          Jawel, ik wacht nog op de intekenprocedure
          Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

          Comment

          Working...
          X