Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pixum-bestelling gekregen

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Pixum-bestelling gekregen

    Awel mensen vreeeeeeeeeee content
    zeer goeie kwaliteit
    en het formaat gekregen zoals ik ze opgestuurd heb
    een week leveringstijd
    alé een zeer tevreden klant
    1 vraagteken wel: had 1 30*40 besteld en niet of nog niet gekregen
    'k laat iets weten
    nu afwachten wat Elka zal geven
    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

  • #2
    Originally posted by Dirtyharry71
    Awel mensen vreeeeeeeeeee content
    zeer goeie kwaliteit
    en het formaat gekregen zoals ik ze opgestuurd heb
    een week leveringstijd
    alé een zeer tevreden klant
    1 vraagteken wel: had 1 30*40 besteld en niet of nog niet gekregen
    'k laat iets weten
    nu afwachten wat Elka zal geven
    Ik heb tot hiertoe altijd mijn bestelling in één keer toegezonden gekregen. Maar die 30*40 is een posterformaat zeker? Misschien zenden dat wel in een buis of zo. Klopt de bestelling die je per e-mail toegezonden gekregen hebt?
    Ik ben ook steeds tevreden over Pixum!
    groetjes,
    Kristien
    Olympus E500
    take the time it takes so it takes less time...
    www.pnh.be

    Comment


    • #3
      alles is in orde behalve die poster
      Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
      Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

      Comment


      • #4
        Oei, ik hoop dat je je 40X30 nog krijgt, want op hun site staat letterlijk dat ze liefst alle foto's in hetzelfde formaat per bestelling hebben. Pas op ik heb het wel zelf nog niet aan de hand gehad dat een bestelling onvolledig was...
        hier ook een tevreden pixum-gebruiker....
        Canon 6D

        Comment


        • #5
          op het bijgaand formulier
          stond mijn bestelling
          zoveel van dit
          zoveel van dat
          en ook aantal: 1 formaat: versand
          wa betekent dat ?
          Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
          Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

          Comment


          • #6
            Verzonden. Zal wel in een aparte levering komen. Zal ook eens op pixum kijken als ze 3/4 afdrukken.

            Originally posted by Dirtyharry71
            op het bijgaand formulier
            stond mijn bestelling
            zoveel van dit
            zoveel van dat
            en ook aantal: 1 formaat: versand
            wa betekent dat ?

            Groeten,
            Ronald
            http://fotografie.jouwweb.nl/

            Comment


            • #7
              Ik heb vorige week ook een bestelling gedaan bij Pixum, maar wat er in hun bevestigingsmail van de order stond, kwam niet overeen met wat ik volgens mij in het 'winkelmandje' gestopt had.
              Ik had 2 bekers en 2 posters op 30*40cm besteld, en hier vier verschillende bestanden voor upgeload. In hun bevestiging gingen ze van een 827*827 pixel bestand (7*7cm tegen 240dpi) - bestemd voor één van de bekers - twee mega vergroting maken van 30cm.
              Ik kan me voorstellen dat ik me ergens zou vergist hebben, maar met vier artikelen er twee verkeerd doorgeven, dan zou ik toch al heel dikke vingers moeten gehad hebben bij het typen .
              Er zijn verschillende mails heen en weer moeten gaan, maar uiteindelijk heb ik via een tegoed code de juiste foto's gratis opnieuw kunnen bestellen.
              DUS : zeker helemaal op het einde nog eens het detail bekijken van de bestelling, blijkbaar maakt het winkelmandje bij het bestellen van 'funproducten' vreemde bokkensprongen.
              greetings,
              Erik

              Comment


              • #8
                in de bevestigingsmail staat in detail aangegeven wat je besteld hebt
                en daarin stond alles juist
                dus nog effe wachten op die 30*40 zeker
                heb al een mail gestuurd om wat uitleg daaromtrent
                maar zeker geen klagen over de kwaliteit
                die is uitstekend
                delen anderen die mening ook ?
                Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                Comment


                • #9
                  Harry ... wat de kwaliteit betreft moet ik je gelijk geven hoor... die is perfekt.
                  Canon 6D

                  Comment


                  • #10
                    al antwoord gekregen van Pixum:

                    Beste Jimmy De Taeye,

                    Hartelijk bedankt voor het gebruik maken van de Pixum online Fotoservices en uw bestelling.

                    Het megaformaat wordt inderdaad apart van de andere bestelde producten verzonden vanwege de verpakking. Ik hoop dat de poster dan ook snel bij u aankomt.

                    We wensen u prettige feestdagen!

                    Met vriendelijke groet,
                    Titia Maas
                    www.pixum.nl


                    Alé dat valt al mee ;-)
                    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                    Comment


                    • #11
                      En dirtyharry bestelling van die poster al ontvangen? Want ik heb er een twaalftal te bestellen op dat formaat en ik zou dat bij hen willen doen vermits zij de gopedkoopste zijn die ik tot nog toe gevonden heb gezien de promo.

                      Maar zijn ze aan de donkere kant of gewoonweg juist want fujiprint en prestoprint vind ik over het algemeen nogal donker. En dan moet ik alvorens ze te zenden ze eerst nog wat lichter maken. Bij Spector en photobox heb ik dat probleem niet maar die zijn een stuk duurder.

                      Comment


                      • #12
                        Ik ben ook tevreden met de geboden kwaliteit en klantenservice maar vindt de gebruikersinterface niet zo handig/gebruiksvriendelijk in vergelijking met bijvoorbeeld colormailer, waar een uniform uploadprogramma gebruikt wordt.

                        mvg

                        Menno
                        Menno-E1/E20P/C5050z/E100RS

                        Comment


                        • #13
                          nee mijn poster nog niet gekregen
                          van zodra ik hem heb laat ik je iets weten
                          de A4's waren in ieder geval tiptop
                          nog scherper dan op de 15*20
                          Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                          Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                          Comment

                          Working...
                          X