Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

photoSig

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • photoSig

    Aangezien ik niet voor pbase kan betalen, heb geen visa en er bestaan in ons landje geen cheques meer, zocht ik een andere manier om mijn foto's op het net te zetten. ik heb zelf een website, maar aangezien ik er niets van ken, is dat niet de ideale manier. Ben gisteren photoSig tegengekomen, maar het is niet zo eenvoudig om er foto's op te plaatsen, mij lukt het toch niet. Kan iemand mij zeggen hoe ik er foto's moet op downloaden, of is er een eenvoudiger foto album online die ik niet moet betalen, of eventueel met overschrijving?

  • #2
    Ondertussen, na veel zoeken een foto kunnen downloaden, maar ... je kan maar één foto om de drie dagen posten. Dat is zeker niet wat ik zoek. Dit is het resultaat, maar eigenlijk wilde ik een heel album maken over een hele avond. http://www2.photosig.com/viewphoto.php?id=785914

    Comment


    • #3
      ik denk dat photosig het niet moet hebben van het aantal foto's maar van echte waaaauw-foto's. Die indruk heb ik toch altijd als ik de galerijen daar bekijk.

      Mijn idee: 'leen' een visa-kaart of vraag er één aan en betaal gewoon bij pbase.
      ToM.___ //Fuji s602.
      www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
      It goes to 11 you know? 1 louder.

      Comment


      • #4
        Photosigh werkt met een punten systeem

        eerst kun je 1 foto om de 3 dagen uploaden,
        andere kunnen jouw foto's punten geven.
        Maar om punten te verdienden, moet je ook weer iemand anders zijn foto punten geven.
        Als hij / zij dan ook nog eens aangeeft of jouw kritiek en of opmerking waardevol is krijg je zelf weer punten..

        hoe meer punten je hebt hoe meer je kunt uploaden.

        PS tip,
        zorg dan ook dat op de juiste tijd een foto plaatst, als al die amerikaantjes slapen, en je plaatst een foto, krijg je weinig punten
        mvg
        gabriella
        Canon 300D en 350D
        canon 24-85 mm. f/3.5-4.5 usm
        canon 20-35 usm

        Comment

        Working...
        X