Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Photoshop-boek

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Photoshop-boek

    Hallo, een collega van me zoekt een boek over PS-7, maar dan niet een boek waar oefeningen en lessen in zijn verwerkt, maar meer een naslagwerk.
    Hij wil bijv. snel iets kunnen opzoeken aan de hand van de index of verwijzingen. Liefst nederlandstalig.
    Bezit zelf Classroom in a book PS-7 nederlands, maar dat kun je daar dus niet voor gebruiken.

    Alvast bedankt, groetjes, JantjeB.
    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

  • #2
    Zelf heb ik 'Photoshop 7 - Het complete handboek' Van Deke Macclelland, 912 blz, 1624 gr, editie 11, IBSN 9039520887. Heb het gekocht voor 50€. Dit is echt een degelijk naslagwerk van iemand die als authoriteit in de PS wereld beschouwd wordt. Tal van voorbeelden, maar geen lessen of oefeningen, je kan dit boek doornemen zoals je zelf wil. Vind het vlot, begrijpelijk gescheven, met een vleugje humor.

    Greetz

    Sam Jae

    Comment


    • #3
      dan is er maar een boek .. "The Bible" het Photoshop naslagwerk .. en naargelang de versie (prijzen in dezelfde winkel, weet het verschil niet) tussen de 50 en de 75 euro

      Comment


      • #4
        ik denk zelfs dat jullie zowat hetzelfde boek bedoelen, NL en engels..
        maar idd, Deke McClellands boeken zijn de top.
        ToM.___ //Fuji s602.
        www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
        It goes to 11 you know? 1 louder.

        Comment


        • #5
          Hallo jongens, hardstikke bedankt, zal de boodschap doorgeven, en zal beslist dat boek ook eens doorsnuffelen.

          Bedankt, en de groetjes, JantjeB.
          Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
          Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

          Comment


          • #6
            Hello jantjeB
            'k Heb in mijn bestanden een download staan van een handboek van ps 7 dat ik van het internet gehaald heb. Het in een PDF bestand van 608 bl en 15.1 MB groot,zeer duidelijk een uitgebreid en uiteraard gratis. Maar ik weet niet meer van welke site ik dit gehaald heb. 'k Zal het proberen op te snorren en dan zet ik de URl wel op deze topic. En nu maar duimen dat ik het nog terug vind
            Groetjes
            vicky
            Groetjes Vicky

            Comment


            • #7
              Goed zoeken zelle vicky want daar ben naar benieuwd om er ook eens in te loeren
              Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

              Comment


              • #8
                Originally posted by vicky
                'k Heb in mijn bestanden een download staan van een handboek van ps 7 dat ik van het internet gehaald heb. Het in een PDF bestand van 608 bl en 15.1 MB groot,zeer duidelijk een uitgebreid en uiteraard gratis. Maar ik weet niet meer van welke site ik dit gehaald heb. 'k Zal het proberen op te snorren en dan zet ik de URl wel op deze topic. En nu maar duimen dat ik het nog terug vind
                Een boek van 600blz dat gratis is ?! Ben zeer benieuwd... Zeker dat het over geen illegale copy gaat ?
                Amai, blijkbaar toch een gratis boek te vinden op de site van Adobe . Des te beter dan .

                Henk

                Comment


                • #9
                  De link naar Adobe's Classroom in a book vind je hier:
                  Adobe Creative Cloud for education provides educational institutions with industry-leading creative tools and centralized software management and deployment.


                  Veel plezier ermee !

                  Comment


                  • #10
                    Bedankt voor deze link, maar dat boek kun je nou echt niet zien als een naslagwerk voor PS, vandaar ook dat ik in mijn vraag al zei dat het geen oefenboek moest zijn.

                    Bezit zelf Classroom in a book PS-7 nederlands, maar dat kun je daar dus niet voor gebruiken.
                    Met groetjes, JantjeB.
                    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                    Comment


                    • #11
                      Jantjeb en loodgieterke ... check your mailbox
                      Groetjes Vicky

                      Comment


                      • #12
                        Euh, Vicky,
                        Zou je mij ook een berichtje willen sturen ivm dat Photoshop- naslagwerk ?

                        Alvast hartelijk dank!

                        Comment


                        • #13
                          Wat ik doe als ik iets niet weet is de Helpfunctie gebruiken, werkt perfect voor mij.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Jef
                            Euh, Vicky,
                            Zou je mij ook een berichtje willen sturen ivm dat Photoshop- naslagwerk ?

                            Alvast hartelijk dank!
                            Jef er staat geen email-adres bij je profile dus ik kan je niet bereiken via een email
                            Groetjes
                            vicky
                            Groetjes Vicky

                            Comment


                            • #15
                              mie 2, please Vicky.
                              Thanks!
                              http://pieterbie.skynetblogs.be

                              Comment

                              Working...
                              X