Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

persfotografie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • persfotografie

    Hallo,
    Mss is deze vraag al eerder gesteld (waarvoor mijn excuses dan)
    maar hoe bekom je een perskaart? Het zou voor mij gaan om op autorally's op plaatsen te mogen komen die anders enkel voor VIP's zijn enzo,en om de rallysport en autosport in't algemeen in een beter daglicht te brengen bij de bevolking (ongeveer zoals in het maandblad autonews)

    Mvg Jurgen
    Tiponi Digital Photography http://www.everyoneweb.com/TiponiDigitalPhotography

  • #2
    Re: persfotografie

    je gaat me toch echt niet zeggen dat je die knop rechts bovenaan, tussen "nieuwe berichten" en "directe links" al ooit gebruikt hebt?

    't is heel handig, hoor, als je dat doet, en je geeft als zoekterm "perskaart" in, zal je merken dat er al een hele wikipedia is vol geschreven over dat kaartje en het andere kaartje dat er vaak mee verward word: de "accreditatie"

    twee van de 'tig topics aangaande vind je hier:

    yoo, Ik zou graag zo een PHOTO vestje en een pas van hebben zodat je voor de draad kan trekken en in de pitlane mag komen op Circuit Zolder. Dit is dus geen echte perskaart. Weet er iemand wat ik hiervoor moet doen? Ik ga al twee jaar lang foto's trekken op Zolder en ik volg ook al twee jaar fotografie op school. Albus


    Ik ben geruime tijd bezig met fotografie en ben eerder toevallig in het concert- en festivalcircuit terecht gekomen. Ik heb zelf veel "goesting" om een perskaart aan te vragen. Het schijnt dat je bezoldigd moet zijn om zo'n kaart te bekomen. Vooralsnog is dit niet het geval. Wil dit zeggen dat ik zelfstandige in

    Comment

    Working...
    X