Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Overschakeling van Mac naar PC - Dell of HP

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Overschakeling van Mac naar PC - Dell of HP

    Goed, de kogel is door de kerk.
    Ik ga een pc kopen... Ik ben een relatieve leek in PC's , dus ik heb twee dingen opgezocht die er mij goed uitzien, nu wil ik gewoon eens jullie mening horen. Ik heb al uitgebreid de search functie gebruikt, maar het is allemaal chinees... Dus wees lief voor mij, en steun een late bekeerling

    Ik twijfel tss een DELL XPS8500 of een HP Envy H8-1410EB
    Kosten evenveel, de DELL heeft wel , denk ik toch, betere specs.....

    Als monitor zou ik zowiezo 2 x DELL ultrasharp 24"s kopen, de reviews hier en elders zijn zeer goed...

    Hier zijn de voornaamste specs.

    HP
    Windows 8 64
    Intel® CoreTM i7 3770 3,4 GHz
    8 MB cache
    Intel Z75
    10GBDDR3(2x4GB,1x2GB) Totaal aantal slots: 4 DIMM Uitbreidbaar tot 32 GB DDR3
    1 TB SATA 3G (7200-rpm), Dvd-writer SATA 15-in-1 geheugenkaartlezer
    Geïntegreerd 10/100/1000 Gigabit Ethernet LAN, 802.11b/g/n
    NVIDIA GeForce GT 640 (3 GB DDR3 gereserveerd), met hardwareacceleratie voor videobewerking, 1 DVI; 1 VGA; 1 HDMI Beats AudioTM-console; High Definition Audio 7.1
    Landingpad voor USB 3.0
    2 externe optische drives; 2 interne vaste schijven
    3 PCIe x1; 1 PCIe x16; 1 MiniCard
    4 USB 3.0; 6 USB 2.0; 1 audio-ingang; 1 audio-uitgang; 2 analoge audio-ingang; 4 analoge audio-uitgangen; 1 digitale audio-uitgang

    Dell
    3e génératie Processor Intel® Core™ i7-3770 (3.40GHz, 8MB)
    8.192 MB 1.600 MHz Dual Channel DDR3-geheugen (2 x 4 GB)
    NVIDIA® GeForce GT 640 1GB DDR5 Graphics Card
    2TB Seriële ATA (7200RPM)+ 32GB SSD (Intel SRT) harde schijf
    8x Blu-Ray ROM combo (Blu-ray alleen lezen en CD & DVD lezen/schrijven)

    Kan ik bij die DELL nog geheugen bijsteken, ik vind het niet echt op de site