Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opleiding digitale fotokunst SASK Roeselare

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Opleiding digitale fotokunst SASK Roeselare

    Zijn er hier mensen die ervaringen hebben (positief of negatief) met bovenstaande opleiding?
    Ik heb reeds de 4 cursussen gevolgd aan het CVO Roeselare (basis, gevorderd, lightroom 5 en workshops fotografie) maar zoek nog iets om verder te werken aan mijn fotografie.
    Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal, en anders pak je de motorfiets.... of bezoek je www.docraphotography.be

  • #2
    Re: Opleiding digitale fotokunst SASK Roeselare

    Geen kunstenaars uit de streek blijkbaar
    Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal, en anders pak je de motorfiets.... of bezoek je www.docraphotography.be

    Comment


    • #3
      Re: Opleiding digitale fotokunst SASK Roeselare

      Ben ook wel geïnteresseerd in ervaringen maar als er niemand reageert....
      https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

      Comment


      • #4
        Re: Opleiding digitale fotokunst SASK Roeselare

        Veel nieuwsgierige kijkers maar geen reacties. Jammer Evelyn, we gaan ons licht ergens anders moet opsteken blijkbaar.....
        Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal, en anders pak je de motorfiets.... of bezoek je www.docraphotography.be

        Comment


        • #5
          Re: Opleiding digitale fotokunst SASK Roeselare

          aan de schoolpoort de buitenkomende leerlingen aanspreken misschien
          Albums
          Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

          Comment


          • #6
            Re: Opleiding digitale fotokunst SASK Roeselare

            Ik kan je wel een tel. nummer bezorgen van Isabel, die er zelf les geeft, maar alles zeer nuchter bekijkt.

            Comment


            • #7
              Re: Opleiding digitale fotokunst SASK Roeselare

              Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
              Ik kan je wel een tel. nummer bezorgen van Isabel, die er zelf les geeft, maar alles zeer nuchter bekijkt.
              Of een mailadreske mag ook hoor via pm. Alvast bedankt.
              Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal, en anders pak je de motorfiets.... of bezoek je www.docraphotography.be

              Comment


              • #8
                Re: Opleiding digitale fotokunst SASK Roeselare

                Oorspronkelijk geplaatst door Nickel Bekijk bericht
                Of een mailadreske mag ook hoor via pm. Alvast bedankt.
                Zie PM Nickel.

                Comment


                • #9
                  Re: Opleiding digitale fotokunst SASK Roeselare

                  Thx voor je reactie.
                  Blijkbaar weinig leerlingen of ex-leerlingen hier die willen reageren ondanks de meer dan 800 views.....
                  Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal, en anders pak je de motorfiets.... of bezoek je www.docraphotography.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Opleiding digitale fotokunst SASK Roeselare

                    hallo iedereen

                    ik ben in een fotoclub te Roeselare, Knipoogje genaamd, dat ontstaan is uit de voorloper van het cvo.

                    ik heb mijn cursus bij vorming plus gedaan, bij peter berghman, en ben daar heel content van. kort samengevat zijn er reeksen van 10 lessen, s'avond, eerst voor beginnend niveau en daarna extra uitbreiding mogelijk. dit was voor mij niet te lang en dus kort en bondig, ook heel persoonlijke aanpak sprak mij aan. hij overloopt ieder toestel individueel en als je iets niet begrijpt met bijkomende uitleg komt ie op de proppen.

                    vanuit de fotoclub hoor ik vooral dat het een goede cursus is bij cvo maar de aanpak is anders. Niet zo persoonlijk, meer een cursus aframmelen en duurt ook een schooljaar. Eigenlijk ben je min of meer verplicht om na dat schooljaar nog bij cursussen te volgen maar dat zag ik nie zo zitten.

                    das mijn mening
                    Neem gerust een kijkje op http://dariodebackerfotografie.weebly.com/, daar zijn meer foto's te bekijken en kunnen reacties nagelaten worden.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Opleiding digitale fotokunst SASK Roeselare

                      Oorspronkelijk geplaatst door the_landscape Bekijk bericht
                      hallo iedereen

                      ik ben in een fotoclub te Roeselare, Knipoogje genaamd, dat ontstaan is uit de voorloper van het cvo.

                      ik heb mijn cursus bij vorming plus gedaan, bij peter berghman, en ben daar heel content van. kort samengevat zijn er reeksen van 10 lessen, s'avond, eerst voor beginnend niveau en daarna extra uitbreiding mogelijk. dit was voor mij niet te lang en dus kort en bondig, ook heel persoonlijke aanpak sprak mij aan. hij overloopt ieder toestel individueel en als je iets niet begrijpt met bijkomende uitleg komt ie op de proppen.

                      vanuit de fotoclub hoor ik vooral dat het een goede cursus is bij cvo maar de aanpak is anders. Niet zo persoonlijk, meer een cursus aframmelen en duurt ook een schooljaar. Eigenlijk ben je min of meer verplicht om na dat schooljaar nog bij cursussen te volgen maar dat zag ik nie zo zitten.

                      das mijn mening
                      Peter Bergman is een prima lesgever, ik heb er ook al eens een workshop van gevolgd en wilde ook graag zijn cursus van 10 lessen volgen maar tenslotte niet gedaan omdat het te ver was naar Kortrijk.
                      https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

                      Comment


                      • #12
                        Re: Opleiding digitale fotokunst SASK Roeselare

                        Oorspronkelijk geplaatst door the_landscape Bekijk bericht
                        vanuit de fotoclub hoor ik vooral dat het een goede cursus is bij cvo maar de aanpak is anders. Niet zo persoonlijk, meer een cursus aframmelen en duurt ook een schooljaar. Eigenlijk ben je min of meer verplicht om na dat schooljaar nog bij cursussen te volgen maar dat zag ik nie zo zitten.
                        Ik heb de cursussen bij CVO (basis, gevorderden, lightroom en workshops: alle vier dus) reeds gevolgd. Was daar content van maar op zoek naar verdere verdieping op fotografisch vlak. Maar misschien is een fotoclub dan een beter alternatief ? 'k weet het niet echt. Hoe gaat het daar aan toe in zo'n fotoclub?
                        Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal, en anders pak je de motorfiets.... of bezoek je www.docraphotography.be

                        Comment

                        Working...
                        X