Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opgemerkt: bijzondere fotografen en/of foto'galerijen'

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Opgemerkt: bijzondere fotografen en/of foto'galerijen'



    Proficiat Tjoez. Dat is een prachtig werk.
    En herkenbaar aan je bijzondere, en prettige stijl.
    CHAPEAU!!

    Sydney Teaser (timelapse/hyperlapse/dag naar nacht)
    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

  • #2
    Opgemerkt: bijzondere fotografen en/of foto'galerijen'

    Misschien een verzameltopic starten waarin we links plaatsen naar fotografen of fotogalerijen die ons getroffen hebben… Vooral voor diegenen die niet genoeg krijgen van 'mooie plaatjes kijken'.
    Vanmorgen stuurde een kennis van me deze link door: http://www.billgekas.com
    Bill Gekas is een Australiër en toont hier een aantal beelden van zijn dochter, maar dan wel opgemaakt zoals op de klassieke Hollandse schilderijen van Vermeer e.a.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Opgemerkt: bijzondere fotografen en/of foto'galerijen'

      @LesC: een goed idee.
      Misschien wil je dan ook Belg maakt timelapse van wereldreis verplaatsen naar hier, als je dat gepast vindt.
      " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

      Comment


      • #4
        Re: Opgemerkt: bijzondere fotografen en/of foto'galerijen'

        Meteen gebeurd! Nu komt "jouw" post wel als eerste te staan, maar da's niet erg.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: Opgemerkt: bijzondere fotografen en/of foto'galerijen'

          Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
          ...................
          Vanmorgen stuurde een kennis van me deze link door: http://www.billgekas.com
          Bill Gekas is een Australiër en toont hier een aantal beelden van zijn dochter, maar dan wel opgemaakt zoals op de klassieke Hollandse schilderijen van Vermeer e.a.
          Dat zijn prachtige foto's.
          " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

          Comment


          • #6
            Re: Opgemerkt: bijzondere fotografen en/of foto'galerijen'

            Mijn vriendin liet mij deze foto's zien. Ik persoonlijk vind het alvast te gek gemaakt !! Is niet de originele website van de fotograaf, maar je kan er wel meer info op vinden.



            Mvg John
            http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

            Comment

            Working...
            X