Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opdracht aangeboden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Opdracht aangeboden

    Ik heb een opdracht aangeboden gekregen van een modeontwerper die voornamelijk accessoires ontwerpt.
    Nu, ik heb helemaal niet veel ervaring met productfotografie ed,.. Ik beschik ook niet over een studio of studiomateriaal..Is dit soort fotografie ook mogelijk met natuurlijk licht.
    Ik vroeg me af of iemand mij wat tips kan geven..
    Als iemand het ziet zitten om hier aan mee te werken/helpen contacteer me dan zeker!

  • #2
    Re: Opdracht aangeboden

    regio?

    Comment


    • #3
      Re: Opdracht aangeboden

      regio gent!

      Comment


      • #4
        Re: Opdracht aangeboden

        Nu, ik heb helemaal niet veel ervaring met productfotografie ed,.. Ik beschik ook niet over een studio of studiomateriaal..Is dit soort fotografie ook mogelijk met natuurlijk licht.
        oei oei oei, dat komt niet goed, vrees ik.
        een studio is maar een woord, een lege kamer in huis mag je ook een studio noemen.
        flitsinstallatie, een stevige tafel en achtergronden zijn onontbeerlijk.

        Comment


        • #5
          Re: Opdracht aangeboden

          Stel misschien eens voor aan hem of haar om een testshoot te doen? Jij komt zo aan de weet wat je wel en niet kan en wat de beperkingen zijn, hij of zij krijgt een idee van wat je wel en niet kan. Op die manier bespaar je jezelf en je (mogelijke) klant veel gedoe en misverstanden denk ik... Goeie afspraken zijn hier denk ik belangrijker dan technische beperkingen.