Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opdracht aangeboden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Opdracht aangeboden

    Ik heb een opdracht aangeboden gekregen van een modeontwerper die voornamelijk accessoires ontwerpt.
    Nu, ik heb helemaal niet veel ervaring met productfotografie ed,.. Ik beschik ook niet over een studio of studiomateriaal..Is dit soort fotografie ook mogelijk met natuurlijk licht.
    Ik vroeg me af of iemand mij wat tips kan geven..
    Als iemand het ziet zitten om hier aan mee te werken/helpen contacteer me dan zeker!

  • #2
    Re: Opdracht aangeboden

    regio?

    Comment


    • #3
      Re: Opdracht aangeboden

      regio gent!

      Comment


      • #4
        Re: Opdracht aangeboden

        Nu, ik heb helemaal niet veel ervaring met productfotografie ed,.. Ik beschik ook niet over een studio of studiomateriaal..Is dit soort fotografie ook mogelijk met natuurlijk licht.
        oei oei oei, dat komt niet goed, vrees ik.
        een studio is maar een woord, een lege kamer in huis mag je ook een studio noemen.
        flitsinstallatie, een stevige tafel en achtergronden zijn onontbeerlijk.

        Comment


        • #5
          Re: Opdracht aangeboden

          Stel misschien eens voor aan hem of haar om een testshoot te doen? Jij komt zo aan de weet wat je wel en niet kan en wat de beperkingen zijn, hij of zij krijgt een idee van wat je wel en niet kan. Op die manier bespaar je jezelf en je (mogelijke) klant veel gedoe en misverstanden denk ik... Goeie afspraken zijn hier denk ik belangrijker dan technische beperkingen.

          Los daarvan: als de persoon in kwestie echt op zoek is naar goeie productopnamen en niet naar sfeerbeelden van zijn spullen op een model, dan overweeg je best om wat spullen te gaan huren (licht bedoel ik dan voornamelijk). Ik ben de eerste om te zeggen dat je met beperkingen moet kunnen omgaan, maar als het moet passen binnen een vooropgesteld budget (en dus binnen een bepaalde tijd moet gerealiseerd worden door jou), dan zorg je toch best voor wat basisspullen. Best rekening mee houden dus in je offerte (hopelijk heb je die nog niet gemaakt of had je daar al rekening mee gehouden).

          Hopelijk heb je hier wat aan... Succes in ieder geval!
          www.135mm.be
          @135mm_leuven
          info@135mm.be

          Comment


          • #6
            Re: Opdracht aangeboden

            Hm ja.. Ik zou het al vrij snel moeten doen..dus huren van materiaal is misschien geen optie meer.
            Misschien dat ik de opdracht beter niet aanneem want ik wil die mensen ook niet gaan teleurstellen met slechte foto's.

            Comment


            • #7
              Re: Opdracht aangeboden

              Oorspronkelijk geplaatst door evy_ Bekijk bericht
              Hm ja.......
              Misschien dat ik de opdracht beter niet aanneem want ik wil die mensen ook niet gaan teleurstellen met slechte foto's.
              goed idee.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Opdracht aangeboden

                Over wat spreek je dat er te fotograferen valt?
                Fotografie is leren kijken.
                http://johanluyckx.weebly.com

                Comment


                • #9
                  Re: Opdracht aangeboden

                  Oorspronkelijk geplaatst door evy_ Bekijk bericht
                  regio gent!
                  Goeie regio, met wat details over datum, locatie,... kan ik je misschien wel helpen.
                  The Knight That Says Ni...kon

                  Comment


                  • #10
                    Re: Opdracht aangeboden

                    Daar even gaan kijken, en inspiratie opdoen

                    Mafoma.nl is actief sinds 2006 als online shop voor fotografie artikelen en optische instrumenten met de daarbij bijpassende accessoires.


                    Mafoma.nl is actief sinds 2006 als online shop voor fotografie artikelen en optische instrumenten met de daarbij bijpassende accessoires.


                    Succes
                    Vriendelijke groet
                    Duroc

                    Comment


                    • #11
                      Re: Opdracht aangeboden

                      Ik ben nu op zoek naar een macrolens.
                      Heeft er iemand eentje die hij/zij uitleent/verhuurt/verkoopt?

                      Comment


                      • #12
                        Re: Opdracht aangeboden

                        En ... hoe is het intussen afgelopen met de opnamen?

                        Guy
                        www.guydewestelinckfotografie.be

                        Comment

                        Working...
                        X