Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe laptop bij den Aldi vanaf 29/10

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe laptop bij den Aldi vanaf 29/10

    Voor de liefhebbers deze laptop vanaf 29/10 bij den Aldi, allen daarheen...



    Te zien op http://www.aldi.be/ALDI_BN/OFFER_BN/home.htm

    MULTIMEDIA ENTERAINMET NOTEBOOK

    2 in 1 DVD/CD BRANDER
    voor het beschrijven van DVD+R/+RW/CD-R/
    CD-RW en lezen van alle gangbare CD’s/DVD’s
    DVD+R 2.4 x beschrijven • DVD+RW 2.4 x beschrijven • CD-R 16 x beschrijven • CD-RW 8 x beschrijven • CD ROM 24 x lezen • DVD ROM 8 x lezen

    15" 15” TFT XGA Color Display
    54 Mbit/s
    IEEE 802.11g
    802.11b
    compatibel
    Wireless LAN
    draadloze netwerktoegang*
    b.v. in internetcafés, op luchthavens of van thuis uit

    *(op voorwaarde dat men ter plaatse beschikt over een WLAN/Access Point)

    Superieure grafische mogelijkheden
    Betere beeldkwaliteit door verbeterde anti-aliasing
    volledige Direct X 9 hardware-ondersteuning

    nVidia GeForceFX Go 5300 64 MB DDR RAM AGP 8x met TV OUT

    HITACHI 60 GB harddisk

    max. 1024 MB
    512 MB
    Werkgeheugen
    DDR RAM
    ultra snel PC333

    3 in 1 kaartenlezer
    leest en beschrijft SD / MMC / SONY MEMORY STICK
    SD / MMC / SONY MEMORY STICK niet bijgeleverd

    incl. 64 MB USB
    geheugenpen
    64MB USB-GEHEUGENPEN
    digitaal datageheugen-klein-handig-compact
    Kan tot 1.000.000 maal worden beschreven

    USB 2.0 4 x USB 2.0

    10/100 Mbit Fast-Ethernet LAN Intern 56k modem (V.90)

    FireWire IEEE 1394:
    Uw directe aansluiting op de digitale toekomst

    DIGITAL AUDIO OUT
    (S/P-DIF optisch)

    16 Bit Soundchip met 2 geďntegreerde luidsprekers

    • Li-Ion kwaliteitsaccu
    • Geďntegreerd touch-pad met 2 muistoetsen en 1 scroltoets
    • Externe voeding, VDE/GS-keurmerk

  • #2
    ze worden alsmaar lekkerder !!!
    ”Dans la vie Il faut ętre bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

    Comment


    • #3
      alsmaar lekkerder ????
      -Superieure grafische mogelijkheden met een 64MB GeForceFX 5300??
      -512 MB ultra snel PC333 ddr ram??

      Haal die firewire, wireless lan en de geheugenpen (de eerste twee zijn geen must voor een portable - en die geheugenpen is een leuk hebbeding, maar nodig??)
      En in de plaats 1gig pc400 (3200) en zeker een betere grafische met min 128mb ddr. DAN is het een echt koopje.

      1599€ : Voor wat hoort wat natuurlijk.

      Oli.

      Comment


      • #4
        Originally posted by Oliver
        alsmaar lekkerder ????
        -Superieure grafische mogelijkheden met een 64MB GeForceFX 5300??
        -512 MB ultra snel PC333 ddr ram??

        Haal die firewire, wireless lan en de geheugenpen (de eerste twee zijn geen must voor een portable - en die geheugenpen is een leuk hebbeding, maar nodig??)
        En in de plaats 1gig pc400 (3200) en zeker een betere grafische met min 128mb ddr. DAN is het een echt koopje.
        Voor alles wat je krijgt vind ik 1.599 toch wel een koopje hoor. De grafische kaart voldoet toch meer dan genoeg voor notebook? Ik vind de opties ook bijzonder goed gekozen. Zo'n geheugenpen is zeer handig en ook wireless is echt de max (als je een router hebt . Ik denk dat je hier toch meer mee bent dan het verschil van 512 MB geheugen wat toch ook niet nodig is.
        Gallery: http://www.fotogallerij.be

        Comment


        • #5
          ik ben akkoord met het bovenstaande. Voor die prijs krijg je een rijkelijk uitgeruste laptop. Die512mb ram vind ik dan wel weer belangrij als je een "poweruser" bent, die 256 extra maken vandaag de dag toch het grote prijsverschil niet meer...
          Canon 10D, glass, flashes & extra's
          Fuji S602Z & extra's
          www.CooMa.be BD0176BE

          Comment


          • #6
            Haal die firewire, wireless lan en de geheugenpen (de eerste twee zijn geen must voor een portable - en die geheugenpen is een leuk hebbeding, maar nodig??)

            Wireless lan geen must voor een portable ????, Daar zijn er toch die er anders overdenken, zonder wireless lan zou ik mij helemaal zo portable niet meer voelen In de living, in de keuken, in de slaapkamer, in den hof, in de garage, op zolder
            To make your dreams come true, wake up

            Comment


            • #7
              Iemand ervaring met de service na verkoop van Aldi?

              Dat is iets wat me voorlopig doet twijfelen. En een nVidia GeForceFX Go met 128 MB zou ook leuk geweest zijn, maar men kan natuurlijk niet alles hebben in het leven .

              Greetz,
              Kv.

              Comment


              • #8
                De benaming van de CPU vind ik wel een beetje misleidend, de "echte" mobile CPU is een P4-M en die bestaat momenteel nog niet in 2,8Ghz.
                De "mobile P4" is gewoon een desktop CPU (2,8Ghz HT) waarvan de frontside bus teruggeklokt is tot 533Mhz maar verder totaal niet beschikt over de speciale stroombesparende features die de P4-M wel heeft. Dat heeft als gevolgen die stroom vreet en extreem veel warmte ontwikkelt waardoor hij terugklokt en eigenlijk in praktijk nagenoeg nooit aan die snelheid werkt. Het is uiteindelijk Intel die met die benaming op de proppen is gekomen dus Aldi treft hier geen verwijten, ze brengen enkel een overcomplete budget desktopvervanger op de markt, niet meer, maar zeker niet minder.
                Mark (300D)

                Comment


                • #9
                  firewire geen must voor laptop ? Oké en ik wil effe een firewire hdd schijf aansluiten aan mijn laptop omdat je geen hdd bijkunt steken in een laptop

                  en euhm, ik vind eigenlijk dat wireless net uitgevonden is voor de laptops ...

                  Originally posted by Oliver
                  Haal die firewire, wireless lan en de geheugenpen (de eerste twee zijn geen must voor een portable - en die geheugenpen is een leuk hebbeding, maar nodig??)

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by jdm
                    zonder wireless lan zou ik mij helemaal zo portable niet meer voelen.In de living, in de keuken, in de slaapkamer, in den hof, in de garage, op zolder
                    Natuurlijk niet, en waar gebruikt 95% van de eigenaars zijn portable het meest: op het bureau, op het bureau en euhhhh op het bureau en af en toe eens op de keukentafel. Er rest dan natuurlijk nog 5% die het nodig vinden om op het strand hun dagelijkse, zonder twijfel zeer belangrijke , hoop mails te controleren.

                    En is het extra geheugen nodig? Voor doordeweekse applicaties niet. Maar de Topic werd gepost op het forum van Belgium Digital- waar veel mensen bezig zijn met grafische programma's. En voor hen is een grafische kaart met 64mb ddr en 512mb geen koopje.
                    Voor iemand die toe is aan zijn eerste notbook/pc is dit een "echt" koopje @1599€, iemand die in z'n vrije tijd aan digitale beeldverwerking doet, kan beter uitkijken naar iets anders. En dat kan aan dezelfde prijs, als je niet van plan bent mails te controleren aan het strand.

                    Oli.

                    Comment


                    • #11
                      Natuurlijk is wireless LAN voor de laptops uitgevonden, en dat is een mooie troef voor dit toestel. Het grafisch geheugen van 64MB is ruim voldoende, er zijn nog maar weinig applicaties die meer nodig hebben, en dan voornamelijk in de gamewereld. Velen denken dat als je met foto's werkt een immens grafisch geheugen nodig hebt, wel het werkgeheugen is véél belangrijker, en voor Photoshop is 1GB inderdaad geen luxe.
                      Of het scherm dan weer geschikt is voor grafische toepassingen is een andere vraag, realistische kleurweergave is op schermen van deze catergorie meestal niet het sterkste punt.
                      Mark (300D)

                      Comment


                      • #12
                        en waar is de CF-lezer ???
                        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by PhilippeVDP
                          firewire geen must voor laptop ? Oké en ik wil effe een firewire hdd schijf aansluiten aan mijn laptop
                          en euhm, ik vind eigenlijk dat wireless net uitgevonden is voor de laptops
                          Posts LEZEN is een goede deugd:
                          Natuurlijk is wireless gemakkelijk voor een notebook, MAAR 95% van de laptoppers gebruikt het niet/zelden: is het dan een must?????
                          Natuurlijk is een firewire handig, MAAR hoeveel % van de laptoppers zou een externe firewire HDD hebben - is het dan een must?????
                          DUH
                          Ik probeer het nog eens:
                          Het is hier gepost op Belgium Digital dus: veel gebruikers van grafische toepassingen. Waar denk je dat de meeste hier van wakker liggen:
                          -dat door een gebrek aan geheugen hun grafische toepassingen niet optimaal kunnen werken?
                          of
                          -dat ze geen mails of extra HDD kunnen aansluiten op het strand, in het bad, op zolder, in de tuin, op wc???
                          RARARA?

                          Als er weinig of geen mensen nog naar de radio luisteren, zou een autoradio dan een MUST zijn?

                          Oli.

                          Comment


                          • #14
                            Iemand die dan toch een vergelijk wil:
                            Acer Aspire met 60gig hdd- 1gig ddr: 1650€ (+51€)
                            met intel mobile 2.8 ghz/fsb400 /dvd writer/ 15" TFT-Aktivmatrix (16.2m kleuren)/ Ati radeon 9000 GPU/ geen kaartlezer (25€)/ geen wireless.

                            Gezien mijn hobby zou ik wel weten wat kiezen.

                            Oli.

                            Comment


                            • #15
                              help mij eens even ajb
                              "wireless lan" betekent dat (zoals bij een draadloze muis): ik steek een connectortje in mijn hub en ik kan in de rest van het huis internetten op mijn nieuwe Aldi laptop?
                              Groeten

                              Comment

                              Working...
                              X