Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe forumsoftware

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe forumsoftware

    Weldra nieuwe forumsoftware, mooi! Als ik een verbetering mag voorstellen: in het overzicht forumtopics staat er links van de topictitel een icoontje, een omslag met de "status" van de bewuste topic bijvoorbeeld
    Nu, om rechtstreeks naar jouw laatst gelezen bericht te gaan in een topic kan je klikken op het kleine icoontje naast die omslag, het berichtenpictogram dat je zelf kan kiezen bij de opmaak van een bericht. Zoals deze:
    Vooral met een tablet blijkt het onhandig om op dat kleine icoontje te klikken. Dus mijn voorstel, maak het statusicoontje (de omslag) dezelfde functionaliteit als het kleine icoontje. Veel handiger, ik gebruik het ook op andere forums.
    Hombre

    Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

  • #2
    Re: Nieuwe forumsoftware

    Persoonlijk hoop ik dat er gewoon likes kunnen gegeven worden aan foto's ipv zelden originele commentaren. Die commentaren mogen ook nog natuurlijk.
    Persoonlijk schreef ik hé.
    ...leeg...

    Comment


    • #3
      Re: Nieuwe forumsoftware

      Blijkbaar heb ik het verkeerde icoontje weergegeven, het gaat over het kleine "firstnew" icoontje en dus niet het berichtenpictogram (de omslag). Maar je ziet hoe klein dit firstnew icoontje wel is.
      Hombre

      Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

      Comment

      Working...
      X