Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuw hier

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • nieuw hier

    Hello,

    Ik zal me even voorstellen : ik ga op het internet door het leven als Rufie. Een van mijn hobbies is alles wat Porsche aangaat.Jammer genoeg bezit ik er nog geen, maar je kan me wel vinden op verschillende Porsche-forums, meetings,etc.

    Door Porsche is ook mijn belangstelling voor fotografie ontstaan. Sinds een jaar kan ik gebruik maken van een reflexcamera, Leica R4 Motronic, van de jaren 80. Als ik foto's laat ontwikkelen laat ik die tegelijkertijd op cd scannen, zodat ik ze nog kan bewerken en op internet gebruiken.

    Dit forum spreekt me aan om wat meer te weten te komen over digitale fotografie en fotografie in het algemeen.

    Als je interesse hebt in mijn foto's kan ik je onderstaande link geven (ik veronderstel dat hier wel niet zoveel autoliefhebbers zitten ?)



    Greets,
    Rufie.

  • #2
    Laat mij dan de eerste zijn , om u van harte welkom te heten bij BD Ben zelf sinds bijna een jaar een dagelijkse bezoeker hier. Er valt hier er veel te leren.
    Veel plezier hier !!
    Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
    Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

    Comment


    • #3
      Welkom Rufie hier op het forum.
      Ik denk dat je je vergist dat er hier geen autoliefhebbers zitten.
      Wacht maar tot B@rt en anderen dit lezen...

      Comment


      • #4
        Welkom op het forum, hier gaat ge nog veel plezier beleven !!!
        Maar dat er hier niet veel autoliefhebbers zijn is niet helemaal waar, als er iets te doen is in Zolder of Francorchamps staat het hier vol foto's (showcase). Zelf ben ik ook een grote autoliefhebber, in het bijzonder dan voor Ferrari.

        Groeten,
        Bart
        Nikon D300 ♣ Nikkor 18-70mm f3.5-4.5 ED DX ♣ Nikkor 50mm f1.8 D ♣ Nikkor 70-200mm f2.8 VR ♣ Sigma 150mm f2.8 EX DG HSM APO Macro ♣ SB-600 ♣ Kenko AF ext. tubes 12,20,36mm
        www.bartvo.be

        Comment


        • #5
          Act is me hier juist voorgeweest
          Nikon D300 ♣ Nikkor 18-70mm f3.5-4.5 ED DX ♣ Nikkor 50mm f1.8 D ♣ Nikkor 70-200mm f2.8 VR ♣ Sigma 150mm f2.8 EX DG HSM APO Macro ♣ SB-600 ♣ Kenko AF ext. tubes 12,20,36mm
          www.bartvo.be

          Comment


          • #6
            Vwoila ze, had ik gelijk of had ik gelijk???
            Maar dat hij zo rap ging reageren, dat wist ik niet hoor.

            Comment


            • #7
              Wow leuk, op korte tijd verschillende reacties en bovendien nog van autoliefhebbers ook.

              Comment


              • #8
                Welkom, Rufie.
                Je mag er op rekenen dat er hier liefhebbers van snelle vroemtuigen komen. Zowel 2, 3, 4 als meerwielige.
                Ikzelf moet je op dat vlak teleurstellen: fototoestellen interesseren mij meer.
                Have fun!
                http://pieterbie.skynetblogs.be

                Comment


                • #9
                  welkom rufie
                  ik ben hier ook nog maar net 1 maandje en ik ben er al aan verslaaft
                  veel tips en bereidwillige mensen met 1 doel fotograferen en bewerken
                  Je zal hier zoals ik autoliefhebbers aantreffen maar iets minder dan andere.
                  Veel plezier op dit forum
                  thnkx/EOS 600D 18/55 lens EF 90/300

                  Comment


                  • #10
                    Yo,

                    Heb me ook net geregistreerd !
                    Ik verblijf hier al wel even in de anonimiteit , en ik moet toegeven dat ik hier al heel wat belangrijke info heb kunnen vinden.
                    Vooral de search is heel tof, zowat op al je vragen krijg je meteen een aantal relaterende topics voorgeschoteld.
                    Welkom !

                    Comment


                    • #11
                      Autoliefhebbers genoeg hier het is soms even zoeken, maar ze zijn er wel



                      hmmmm, alleen heb ik geen Porsche zo in m'n verzameling zitten.
                      http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                      Comment


                      • #12
                        Welkom Rufie, zelf ben ik geen autofreak maar wel liefhebber van de mooie wezentjes die mooie wagens opfleuren.

                        Comment


                        • #13
                          Welkom Rufie.... hier nog een autoliefhebber, maar dan Italiaanse

                          Comment


                          • #14
                            Welkom Rufie! Een Posche, dat zal er hier nooit inzitten , ik moet nog een jaar of 10-15 met m'n Mazda verder...

                            Veel fotoplezier!
                            Hombre

                            Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                            Comment


                            • #15
                              geef mij maar mijn bmw
                              FZ10 35-420mm leica lens met IS en een f2.8 all the way
                              Canon EOS600d

                              Comment

                              Working...
                              X