Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

MEDEDELING van phille

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Ik sluit me aan met hierboven. De Phille is een meerwaarde voor onze site. Phille AUB laat ons nog lang genieten van uw werk en commentaar wij worden er allen beter van. Tot ziens!!!

    Comment


    • #17
      Ik heb het vorige wel gevolgd maar geen reply op gegeven, waarom omdat ik het op het eerste zicht een beetje straf vond dat je na die reply over wetgevingen, papieren ... al direct er volledig de brui aan gaf, vond dit precies wat lichtgeraakt, tot daar aan toe, blijkbaar zat er nog 't een en ander achter , mail met allerhande boodschappen (tot dreigementen aan toe), vind ik wel ferm straf, had dit eigenlijk ook nooit verwacht. Nu begrijp ik je al deels.
      Kwestie van je titel op je website, tja, ieder noemt zen site toch zoals ie zelf wil zeker, al noem je hem bestoffphotography of gelijk wat, je was blijkbaar de eerste die met zo'n URL op de proppen kwam dus heb je volledig het recht die te gebruiken, een ander mag daar geen commentaar op geven (mijn mening toch).
      Kwestie dat je veel zou verkopen, betwijfel ik wel, foto's zijn uitermate goed, maar er word via het internet niet zoveel van die toestanden gekocht, je bent al de zoveelste met een site waar ie zelf zijn eigen foto's te koop stelt, de meesten verkopen echter niets of bijna niets.

      toch
      veel succes verder

      ps : je zegt van de kwelduivels dat er eentje in nederland woont, twee in belgie waarvan eentje bij telenet en eentje bij ADSL, wel ja, nu is iedereen wel verdachte op het forum, want daarmee besla je zowat 95% van het forum.

      visit my website : http://www.freewallpapersite.com

      Comment


      • #18
        Triest als je je verlaagd tot anonieme dreig-mail. Je bent niet de eerste trouwens. IMHO kan je wel beter dit gelijk openbaar maken en op reacties die je niet bevallen hier op het forum ook zo snel mogelijk reageren. Maakt het geheel wel meteen wat duidelijker en degene waardoor je je aangevallen voelt kan dan ook weer duidelijkheid scheppen of zich verexcuseren.
        Groeten,
        Ronald
        http://fotografie.jouwweb.nl/

        Comment


        • #19
          Alez Phille, laat je niet kisten, ik heb je altijd als een toffe gesprekspartner ervaren, waarmee leuke discussies mogelijk waren.
          Jaloezie is een lelijk ding!!

          Aan zij dit dit veroorzaakt hebben, MERCI!!!!!!

          Comment


          • #20

            Phille, toen ik je verhaal las, was mijn reactie : 'je zou er voor minder de brui aan geven'. Toch wel ongelooflijk dat je zulke reacties kreeg. Dat iemand bedenkingen heeft bij je initiatief of de naam van de site, tot daar aan toe (heb er trouwens zelf ook gegeven in de vorige thread ), maar de manier waarop is inderdaad toch wel heel laag bij de grond.
            Besef echter dat dat op zich weinig met het forum op zich te maken heeft. Toegegeven, de reacties kwamen wellicht van mensen die het forum bezocht hebben en je promo voor je site gezien hebben (omdat ik veronderstel dat je er elders nog niet veel ruchtbaarheid aan gegeven hebt). Maar de reacties hoeven dus niet persé van de actieve forum-leden zelf te komen met wie je hier vaak communiceert.
            Dat je hier minder actief zou zijn, of zelfs wegblijven, omdat je andere prioriteiten stelt, is helemaal acceptabel en is een persoonlijke keuze (al zou ik het zelf ook jammer vinden). Dat je echter zou wegblijven vanwege wat je nu overkomen was, zou in feite al deels toegeven zijn aan de chantage- en intimidatie-achtige mails die je gekregen hebt. En zoals je zelf al zei : je passie gaan ze je nooit afnemen, en die omvat ook dit forum denk ik, anders zou je er nooit zo actief op geworden zijn...

            Henk

            Comment


            • #21
              Wat er zich allemaal afgespeeld heeft kan ik niet meteen vatten (ken de context niet echt), maar anonieme mailtjes zijn altijd lullig.
              Niet aantrekken, Phille
              http://www.razziphoto.com/

              Comment


              • #22
                Phille, tof dat je de zaken even komt belichten, ik denk dat je voor velen nu duidelijkheid schept i.v.m. je reacties (die ik trouwens niet heel straf vond, maar gewoon kordaat).

                Ik bewonder de manier waarop je een paar mensen adresseert, dat getuigt van een 'PRO' instelling, na alle heisa en smeurie dit nog allemaal komen uiteenzetten.

                Wat je keuze ook mag zijn, je bijdragen zijn altijd leerrijk geweest, je foto's zijn getallenteert en je gedrag op het forum is correct.

                Wat me raakt is de manier waarop je de enkele kl**thommels duidelijk maakt dat ze jou in minder maten straffen maar tegelijkertijd ook de rest van de BD leden die uiteindelijk een tof man zouden zien vetrekken. Hier valt over na te denken. Grappig eigenlijk, sommigen zouden het wederom een 'hautaine instelling' kunnen vinden, maar het is nu eenmaal de realiteit.

                Ik hoop dat we je hier nog terug mogen begroeten met meer van je werk. En inderdaad, je zal je les snel onthouden, wat voor jou in een euforische bui van blijdschap een mededeling aan de rest was, is voor sommigen met grote naijver blijven steken en in jaloezie ontsproten.

                Ik denk dat velen soms vergeten dat een mens tijd en geld investeert in iets maar er wordt zo vanzelfsprekend over gedaan en wanneer je dan uiteindelijk eens een extraatje versiert, dan kan het ineens niet.

                Hou je haaks en vooral, blijf jezelf !

                Groet, Renaat Vertongen, alias Digpic.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by fredericrom
                  Ik heb het vorige wel gevolgd maar geen reply op gegeven, waarom omdat ik het op het eerste zicht een beetje straf vond dat je na die reply over wetgevingen, papieren ... al direct er volledig de brui aan gaf, vond dit precies wat lichtgeraakt, tot daar aan toe, blijkbaar zat er nog 't een en ander achter , mail met allerhande boodschappen (tot dreigementen aan toe), vind ik wel ferm straf, had dit eigenlijk ook nooit verwacht. Nu begrijp ik je al deels.
                  Kwestie van je titel op je website, tja, ieder noemt zen site toch zoals ie zelf wil zeker, al noem je hem bestoffphotography of gelijk wat, je was blijkbaar de eerste die met zo'n URL op de proppen kwam dus heb je volledig het recht die te gebruiken, een ander mag daar geen commentaar op geven (mijn mening toch).
                  Kwestie dat je veel zou verkopen, betwijfel ik wel, foto's zijn uitermate goed, maar er word via het internet niet zoveel van die toestanden gekocht, je bent al de zoveelste met een site waar ie zelf zijn eigen foto's te koop stelt, de meesten verkopen echter niets of bijna niets.

                  toch
                  veel succes verder

                  ps : je zegt van de kwelduivels dat er eentje in nederland woont, twee in belgie waarvan eentje bij telenet en eentje bij ADSL, wel ja, nu is iedereen wel verdachte op het forum, want daarmee besla je zowat 95% van het forum.


                  Ik had al zitten denken in dezelfde richting ivm met die naam van uw webstek. Ten eerste kiest iedereen een naam voor zijn bedrijf, website,... als die naam niet kort en krachtig is zal deze niet aanspreken. Ten tweede vind ik het een naam die goed blijft kleven in het geheugen, als je nu bv www.phillesbestpictures.be ofzo zou genomen hebben zou dat wel goed zijn, maar zeker niet praktisch.

                  Ik vind het jammer dat je weggaat en tot gouw.

                  Mathieu en het beste...

                  Comment


                  • #24
                    Heb ook de discussie niet gevolgd , maar als ik het zo lees is het in en in triest.... Snap niet dat dat soort mensen lol kunnen beleven in het lastig vallen van anderen.

                    Misschien is het wel jaloezie of zo .....

                    Hoe dan ook , ik wens je alle goeds toe , en hopelijk ontmoeten we elkaar hier in de toekomst weer op het forum.....

                    Het gaat je goed
                    Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
                    Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

                    Comment


                    • #25
                      Hoi Phille,

                      ik denk dat je er goed aan gedaan hebt om deze verduidelijking neer te pennen. Het toont ook eens de andere kant van de medaille. Naast de toffe sfeer en de hulpvaardigheid, heerst er hier blijkbaar toch ook wat afgunst en jaloezie. En ik kan begrijpen dat je daar na de zoveelste keer de buik van vol hebt. Zeker als het achter de schermen gebeurt. Je zou voor minder.

                      Er zijn hier in de laatste maanden nog bekende namen (stilletjes) van het forum verdwenen of sterk verminderd in hun bijdragen omdat hun (technische) kijk op sommige zaken niet geapprecieerd werd. Een jammere zaak.

                      filipo
                      Mijn fotowebsite : www.filover.be

                      Comment


                      • #26
                        Phille,

                        We (mijn vrouw en ik) hebben net enorm genoten van je foto's (vooral: kinderportretten, provence, dierenportretten, zwangerschap)

                        Hier zitten echt pareltjes bij !

                        Blijf verder genieten van deze mooie hobby, hopelijk ook in ons gezelschap !

                        Vriendelijke groet,

                        Yoda.
                        "Away put your weapon, I mean you no harm"

                        Comment


                        • #27
                          Beste Phille,

                          Zoals je hiernaast kan zien heb ik nog niet zoveel van mij laten horen op dit forum. Doch nu zou ik even het volgende willen zeggen: er zijn dus enkele "slechterikken" die aan dit forum deelnemen, maar dat betekent dat er ook nog duizenden "goeien" overblijven en de meesten hebben al veel van je opgestoken. Getuige de vele reacties. Positief denken dus, en zeker je ding blijven doen.

                          Go Phille!
                          http://www.myricreaties.be

                          Comment


                          • #28
                            Ha Phille....

                            welcome to the club....ikzelf ben hier in het verleden ook niet van gespaard gebleven...er is zelfs eens een anonieme scheldbrief toegekomen op mijn naam bij de fotoclub waarin ik zit....vol schrijffouten en gramiaticaal van het niveau van een zesjarige....we hebben er eens ferm mee gelachen die avond.....

                            Dan die affaire met Marc die verleden jaar serieus uit de hand is gelopen, maar ondertussen min of meer is bekoeld...

                            dan die Lul die me een faschist durft te noemen omdat ik een ideetje uit..

                            ik begrijp je reactie dus volkomen, alleen wil ik je nu eens pakken op je eigen woorden : als jij hier wegblijft speel je recht in hun kaart....dan ben je ook een stuk verantwoordelijk : dan doe je dat ONS aan, niet HEN....

                            Blijf hier man....kies de moeilijke weg, de gemakkelijke is zo oneervol.... ga door het leven als een vent, geef niet op voor een paar eikels die beschaamd zijn om hun eigen identiteit...jij hebt alvast laten zien dat je niet bang bent je gevoelens te verworden...
                            Leer eruit, trek je conclusies en handel ernaar, maar kom eruit als een winner !

                            Stef

                            Comment


                            • #29
                              Phille, ik kom niet zo vaak uit men schelp, maar wil dit toch even kwijt.
                              Je bent één van men favoriete op bd, vele van je foto's en reply's vindt ik zeer goed en ga er dikwijls naar op zoek.
                              Ik zou het ten zeerste betreuren als aan je leerzame medewerking een einde moest komen.
                              Phille verdwijn nog niet definitief, doe zoals ik (want ook ik kreeg eens het deksel op mijn neus,... vandaar), doe het even rustig aan hou je wat op de achtergrond en laat alles wat bezinken, neem dan pas een besluit.

                              digiron

                              Comment


                              • #30
                                hallo Phille,
                                ik ben hier nog niet lang, heb voorzover ik weet nog geen ruzies hier meegemaakt, ik geniet juist van de (op dit moment) goede sfeer.
                                Een paar dagen geleden heb ik je foto's die je online hebt staan bekeken, en ervan GE-NO-TEN.
                                Laat je niet kisten door een stel treiterkoppen.
                                Eventueel heb ik wel een Duitse Herder te lease die je online wil bewaken. Zijn naam is Tibor.

                                Zoals mijn oom in België regelmatig tegen mij zegt:
                                CHIN UP!

                                Comment

                                Working...
                                X