Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Maak jij een cursus digitale fotografie voor www.vijftigplusser.nl ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Maak jij een cursus digitale fotografie voor www.vijftigplusser.nl ?

    Het maakt nogal wat los deze post he ? Zullen we even on topic gaan, en weer de vraag stellen zoals hij bovenaan deze post staat ? Of iets nu gratis is of niet, is voor mij niet interessant. Ik ben het zeer eens met de laatste post. Senioren hebben gezorgd voor de maatschappij zoals wij daar nu met zijn alle van genieten, en geloof me, wij zijn met zijn allen rijk !!! Laten we de senioren wat teruggeven toch ?

    Kortom, is er een senior die zich vrijwillig wil aanmelden tot het opzetten van een leerzame eenvoudige cursus digitale fotografie ? Schroom niet, en meldt je bij www.vijfigplusser.nl

    Ieder zijn mening, maar dat was niet de bedoeling van mijn post.

    dank.

    Bastiaan

    Comment


    • #17
      Re: Maak jij een cursus digitale fotografie voor www.vijftigplusser.nl ?

      Oorspronkelijk geplaatst door bastiaan69 Bekijk bericht
      Zijn hier geen vijftigplussers die fotografie als hobby hebben dan ?
      Juist daarom

      Waarom zouden ze het "op een ander" moeten gaan zoeken . Diegene die van fotografie houden moeten maar naar hier komen zodat wij geen cursussen - gratis - moeten gaan schrijven op een andere site.

      Trouwens, ik heb een hekel aan dat vijftigplussers of veertigplussers of welke plussers dan ook gedoe. Zijn die dan zó verschillend van anderen? Allé, ik heb nog 6 jaar tegoed en dan kan ik ook in uw clubke .
      Last edited by hvr_oosterzele; 26 oktober 2006, 18:18.

      Comment


      • #18
        Re: Maak jij een cursus digitale fotografie voor www.vijftigplusser.nl ?

        Ik zal ze naar hier laten komen, zodat ze bij uw clubke kunnen Het is voor iedereen moeilijk te beseffen dat je ouder wordt, sterkte daarmee
        Last edited by bastiaan69; 26 oktober 2006, 18:30.

        Comment


        • #19
          Re: Maak jij een cursus digitale fotografie voor www.vijftigplusser.nl ?

          Trouwens, ik heb een hekel aan dat vijftigplussers of veertigplussers of welke plussers dan ook gedoe. Zijn die dan zó verschillend van anderen? Allé, ik heb nog 6 jaar tegoed en dan kan ik ook in uw clubke .
          Idd, wat maakt vijftigplussers nu zo anders dan andere foto amateurs ??
          Nog drie jaar te gaan en ik ga het misschien ook weten
          fotosite

          Comment


          • #20
            Re: Maak jij een cursus digitale fotografie voor www.vijftigplusser.nl ?

            Elsan, zie bericht boven jouw post Komt allemaal goed hoor

            Comment


            • #21
              Re: Maak jij een cursus digitale fotografie voor www.vijftigplusser.nl ?

              Als vijftiger vind ik het JUIST erg prettig om ook NIET vijftigers om me heen te hebben. Dat is leuk van fora zoals dit die niet voor een bepaalde groep zijn. Verruimt je horizon!
              Ik zou voor op een dergelijke portal (50+) ook eerder kiezen voor een selectie cluster van links naar kwaliteit sites over fotografie. Pak hem beet een stuk of 20 links. En als je denkt dat belgiumdigital een site is waar 50 plussers hun ei kwijt kunnen hoort een link naar daar natuurlijk bij.
              Zorg voor links naar kwaliteitsites. En als je daar garant voor staat zal dat steeds bezoekers op je eigens portal brengen omdat ze weten dat de links daar garant staan voor kwaliteit.

              En het lijkt me heel leuk om een bijdrage aan een cursus fotografie te leveren maar niet voor een speciale doelgroep. Ik heb ook niet het idee dat toen ik 50 werd ineens de fotografische wetten anders gingen werken.

              En spam. Tsja in een eerste post reclame maken voor een eigen website roept nu eenmaal dat gevoel op!

              Comment


              • #22
                Re: Maak jij een cursus digitale fotografie voor www.vijftigplusser.nl ?

                GastheerG, bedankt voor je visie, daar kan ik wat mee. Ik begrijp je standpunt, gelukkig zijn er zeeeeerrr velen die daar anders over denken. Verklaar anders maar het succes van dergelijke seniorensites. Het linken is wellicht een goed idee, als er geen enthousiasteling te vinden valt, want dat is de bedoeling van de site, dat mensen de site zelf maken. Maar dank je wel voor je inbreng.

                Comment


                • #23
                  Re: Maak jij een cursus digitale fotografie voor www.vijftigplusser.nl ?

                  Oorspronkelijk geplaatst door elsan Bekijk bericht
                  Idd, wat maakt vijftigplussers nu zo anders dan andere foto amateurs ??
                  Ja, raar he?
                  en nu gaan ze zelfs een site oprichten voor 50plussers...
                  Wat ze niet allemaal uitvinden.
                  ik ga der een oprichten voor 18+

                  LOL ... Ik ben 50 plusser (wat een naam) en ik schrijf workshops fotobewerking...
                  maar niet voor 50 plussers... maar voor mensen van 7 tot 77 jaar. Gelijk Suske en Wiske LOL...

                  Comment


                  • #24
                    Re: Maak jij een cursus digitale fotografie voor www.vijftigplusser.nl ?

                    Oorspronkelijk geplaatst door bastiaan69 Bekijk bericht
                    Elsan, zie bericht boven jouw post Komt allemaal goed hoor
                    Oorspronkelijk geplaatst door bastiaan69 Bekijk bericht
                    Het is voor iedereen moeilijk te beseffen dat je ouder wordt, sterkte daarmee
                    Dat typeert wel wat er te verwachten is op uw site. Mensen van 50 (pas 50) die denken dat hun leven al bijna voorbij is. Geez .

                    Comment


                    • #25
                      Re: Maak jij een cursus digitale fotografie voor www.vijftigplusser.nl ?

                      Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                      Dat typeert wel wat er te verwachten is op uw site. Mensen van 50 (pas 50) die denken dat hun leven al bijna voorbij is. Geez .
                      idd, dat dacht ik ook... toevallig....
                      Ikke ben wel 50+ maar zal nooit een site van 50+ bezoeken.. of zo'n seniorensite... Daar ben ik te jong voor (in m'n hart)
                      Mijn leven begon met vijftig... daarvoor moest ik elke dag werken.

                      Comment


                      • #26
                        Re: Maak jij een cursus digitale fotografie voor www.vijftigplusser.nl ?

                        Komt idd maar raar over. Hier kennen we geen onderscheid in leeftijden. We leren van elkaar. Iedereen gelijk.

                        Waarom het overkomt als SPAM?
                        Omdat er telkens opnieuw een link naar de site wordt geplaatst, verscheidene uitnodingen naar die bewuste site, ... terwijl de vraag over fotografie centraal zou moeten staan.

                        Ik denk dat een link naar BD veel lees- en leerplezier zou verschaffen voor alle foto-plussers.

                        Grts,
                        Jurgen

                        Comment


                        • #27
                          Re: Maak jij een cursus digitale fotografie voor www.vijftigplusser.nl ?

                          Ik ben een 55-plusser, maar het laatste waar ik wil mee gelinkt of gezien wil worden is een doelgroep. Of het nu voor 50-plussers is of voor 30-plussers of wat dan ook. Wat een idioot gedoe allemaal.

                          Comment


                          • #28
                            Re: Maak jij een cursus digitale fotografie voor www.vijftigplusser.nl ?

                            jammer dat jullie dergelijke sites zien als voor mensen waarvoor het leven voorbij is. Oordelen kun je pas als je je eens verdiept hebt in een dergelijke site. Daar komen juist senioren die zich nog verdiepen in internet, in sport, in fotografie. Mensen die midden in het leven staan, en daar nog alles uit willen halen. Mensen die een partner zoeken via een dergelijke site. Eerlijk gezegd vindt ik jullie reactie (de meeste) heel kortzichtig. Maar on topic maar weer, ik kom hier om deze site te bestuderen en mijn inbreng te gaan geven. Dit was gewoon een "vriendendienst" voor een kennis van me. Ik heb de vraag hier gesteld, en nu ga ik voor mezelf hier aan de gang. Maar ik blijf erbij dat hier geoordeeld wordt over mensen en sites waarover niet echt geoordeeld kan worden als je niet weet waar je over praat. Jammer dat mensen zo snel hun "oordeel" klaar hebben
                            Last edited by bastiaan69; 26 oktober 2006, 21:48.

                            Comment


                            • #29
                              Re: Maak jij een cursus digitale fotografie voor www.vijftigplusser.nl ?

                              Oorspronkelijk geplaatst door bastiaan69 Bekijk bericht
                              jDaar komen juist senioren die zich nog verdiepen in internet, in sport, in fotografie...
                              In de 'echte wereld' noemen ze zoiets een ghetto en dat staat lijnrecht tegenover integratie .

                              Comment


                              • #30
                                Re: Maak jij een cursus digitale fotografie voor www.vijftigplusser.nl ?

                                Ongelofelijk wat een dom antwoord.

                                Comment

                                Working...
                                X