Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Locatie voor portretfotografie in het Antwerpse

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Locatie voor portretfotografie in het Antwerpse

    Hi everybody ...

    Ben op zoek naar geschikte locatie voor modellenshoot rond het Antwerpse ... Bedoeling is om te oefenen en heb dan niet zoveel behoefte aan pottenkijkers, dus een rustige locatie is noodzakelijk ...

    Iemand enige tips?


    Alvast bedankt ...

  • #2
    Re: Locatie voor portretfotografie in het Antwerpse

    Op het zuid, aan de oude "petrol", een stuk of 50hectare oude en vervallen gebouwen en pijpleidingen enz.


    Wel erg opletten daar, le-vens-ge-vaar-lijk!!!

    Maar er zijn nog (vele) mooie stukken die te doen zijn, zonder enig gevaar en risico...

    Comment


    • #3
      Re: Locatie voor portretfotografie in het Antwerpse

      Oorspronkelijk geplaatst door teddy-bear
      Op het zuid, aan de oude "petrol", een stuk of 50hectare oude en vervallen gebouwen en pijpleidingen enz.


      Wel erg opletten daar, le-vens-ge-vaar-lijk!!!

      Maar er zijn nog (vele) mooie stukken die te doen zijn, zonder enig gevaar en risico...
      Ok dank voor je reactie TB ...

      Comment


      • #4
        Re: Locatie voor portretfotografie in het Antwerpse

        sorry dat ik de topic nogis omhoog haal, maar beter dit dan een nieuwe te openen .


        Wat is er juist zo gevaarlijk ? Mensen met ' mindere bedoelingen ' of gervaarlijk om ergen een ongeval te hebben ?



        groeten,
        Stijn.
        Canon EOS 1D mkIII / EOS 5D mkII +grip |EF 16-35 f2.8 L|EF 24-70 f2.8 L | EF 50 f1.4|EF 70-200 f2.8 L IS USM II | EF 300mm f2.8 L IS USM | 4x Speedlite 580EX II |Sigma 15mm fish
        een hoop sunbounce & strobist stuff

        Comment


        • #5
          Re: Locatie voor portretfotografie in het Antwerpse

          Sinds het niet meer toegelaten is om nog vrij te mogen wonen in het woonwagenpark zijn de panden bezet door krakers... indien je geen insider kent, don't try it tenzij je masochist bent...
          Mijn verbeelding ontdekt meer dan mijn ogen... beoog ik dan ook mijn verbeelding?

          Gratis kijkplezier Coming soon

          Comment


          • #6
            Re: Locatie voor portretfotografie in het Antwerpse

            Als je nu met een groepje gaat van ongeveer 5 a 6 amateurfotografen ? waaronder 1 politie inspecteur ( of heeft dat nietveel zin bij die gasten ? )
            Canon EOS 1D mkIII / EOS 5D mkII +grip |EF 16-35 f2.8 L|EF 24-70 f2.8 L | EF 50 f1.4|EF 70-200 f2.8 L IS USM II | EF 300mm f2.8 L IS USM | 4x Speedlite 580EX II |Sigma 15mm fish
            een hoop sunbounce & strobist stuff

            Comment


            • #7
              Re: Locatie voor portretfotografie in het Antwerpse

              Indien je wil provoceren en in de krant wil komen dan moet je dat zeker doen...

              Je kan het altijd proberen maar over het algemeen dulden ze ginder geen pottekijkers, de stad Antwerpen laat dit met een half dichtgeknepen oog toe... Het is beter te wachten tot de zomerfeestjes ginder gestart zijn , is makelijker om contact te krijgen en misschien foto's te mogen nemen (ik spreek hier wel over het hallencomplex, de rest van de oude petrolhaven is vrij te gaan en te staan)
              Mijn verbeelding ontdekt meer dan mijn ogen... beoog ik dan ook mijn verbeelding?

              Gratis kijkplezier Coming soon

              Comment


              • #8
                Re: Locatie voor portretfotografie in het Antwerpse

                Oorspronkelijk geplaatst door Godi Bekijk bericht
                Indien je wil provoceren en in de krant wil komen dan moet je dat zeker doen...

                Je kan het altijd proberen maar over het algemeen dulden ze ginder geen pottekijkers, de stad Antwerpen laat dit met een half dichtgeknepen oog toe... Het is beter te wachten tot de zomerfeestjes ginder gestart zijn , is makelijker om contact te krijgen en misschien foto's te mogen nemen (ik spreek hier wel over het hallencomplex, de rest van de oude petrolhaven is vrij te gaan en te staan)

                mm oke, merci voor de tip.
                Ik moet nog iets vragen maar kzal da wel via prive bericht doen ;-)

                stijn
                Canon EOS 1D mkIII / EOS 5D mkII +grip |EF 16-35 f2.8 L|EF 24-70 f2.8 L | EF 50 f1.4|EF 70-200 f2.8 L IS USM II | EF 300mm f2.8 L IS USM | 4x Speedlite 580EX II |Sigma 15mm fish
                een hoop sunbounce & strobist stuff

                Comment

                Working...
                X