Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kamera Express : slechte ervaring

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kamera Express : slechte ervaring

    Lens besteld op 02 juni 2020...levering moest de dag daarop gebeuren.
    Bestelling zou verzonden zijn....tot op heden ( 12/06/2020) nog niks ontvangen.
    Post NL ook opgebeld ==> probleem moet opgelost worden door de afzender ( Kamera Express)
    Ondertussen : 4 mails naar Kamera Express en 2 maal gebeld ==> GEEN ENKEL ANTWOORD TOT NU TOE.

    Ik ben RAZEND!

  • #2
    Re: Kamera Express : slechte ervaring

    U kan die lens dan ook na ontvangst weer opsturen en uw geld terugvragen. IK zou dat gewoon doen - het is een recht. Of u kan terugbetalen vragen - omdat men niet levert op het voorziene tijdstip.
    Indertijd met Konijn ook voorgehad - en daar 's staalhard op tafel geslagen - 't was snel terug op de rekening!

    Comment


    • #3
      Re: Kamera Express : slechte ervaring

      Hallo man... neem je pilletjes aub, 2 van die roze is een goed begin.

      Kijk als je die ene speciale lens echt nodig hebt de dag nadien omdat er een groot contract van afhangt, dan ga je die ofwel huren, ofwel ben je een pro en dan heb je nodige contracten lopend om die lens daar 100% zeker te hebben. Dan bestel je die niet op het net met vage beloften.

      Maar als het is omdat je een nieuw speeltje wil... chill bro, chill.

      Comment


      • #4
        Re: Kamera Express : slechte ervaring

        God ja, ik heb er enkele keren wat kleinigheden besteld.
        Steeds de dag nadien geleverd. Netjes op tijd.
        Volgens mij heeft u nu gewoon pech.

        In elk bedrijf loopt al wel eens iets mis, hé.
        U zegt trouwens zelf 'Bestelling zou verzonden zijn'. Wat dus impliceert dat de fout bij Post.nl zou liggen en niet bij Kamera Express.

        Comment


        • #5
          Re: Kamera Express : slechte ervaring

          Ik zou er even een belletje aan wagen bij de Klantenservice. Normaliter krijg je een mail met een track and trace code als het pakket is overgedragen aan Post.nl Heb je zo'n mail niet ontvangen dan zal het pakket niet zijn verstuurd en dan kan je daarover je beklag doen bij KE.

          Comment


          • #6
            Re: Kamera Express : slechte ervaring

            Lens gisteren ontvangen . Alles is in een versnel tempo gegaan eens ik een mail verzonden heb aan de medewerkers van KE in dilbeek om mij te helpen ....ik kreeg dan wel plots binnen de 15 minuten reactie van hun "customer service" : lens werd geretourneerd van Post. NL naar KE ....de lens lag dus terug bij KE ( een dikke week?) maar ze hebben mij niet op de hoogte gehouden.

            Comment


            • #7
              Re: Kamera Express : slechte ervaring

              Hebben nochtans normaal goede service en je kan gemakkelijk oud materiaal inruilen voor een deftige prijs.
              Ben er zeker tevereden van.

              Comment


              • #8
                Re: Kamera Express : slechte ervaring

                Tjonge jonge. Had je die lens zo dringend nodig of ging het om nood aan instant gratificatie.

                Comment


                • #9
                  Re: Kamera Express : slechte ervaring

                  @trbt 555 : ja ,als je na 10 dagen GEEN ENKEL antwoord krijgt op 4 mails en 2 telefoons voor een lens met status " verzonden" , vind ik wel dat ik mij moest zorgen maken !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Kamera Express : slechte ervaring

                    Eind goed, al goed

                    Comment


                    • #11
                      Re: Kamera Express : slechte ervaring

                      Oorspronkelijk geplaatst door zive Bekijk bericht
                      @trbt 555 : ja ,als je na 10 dagen GEEN ENKEL antwoord krijgt op 4 mails en 2 telefoons voor een lens met status " verzonden" , vind ik wel dat ik mij moest zorgen maken !
                      Ik zou mij dan ook wel zorgen maken !
                      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                      Comment


                      • #12
                        Re: Kamera Express : slechte ervaring

                        waarom zou je je zorgen maken? lijkt me sterk dat deze verzending niet verzekerd zou zijn...

                        Comment


                        • #13
                          Re: Kamera Express : slechte ervaring

                          Ik versta TS wel, je bestelt een nieuw 'speeltje'
                          Dag 1: je zorgt dat er iemand thuis is en wacht vol spanning op de koerier
                          Dag 2: het zal wel de Corona wezen ... we wachten nog wat af ... hopelijk komt het vandaag toe
                          Dag 3: Corona of geen Corona, vandaag mag het toekomen, zoniet stuur ik morgen een mail.
                          Dag 4: Mailverkeer starten
                          Dag 5: Eenrichtingsverkeer
                          Dag 6: Eenrichtingsverkeer
                          Dag 7: Eenrichtingsverkeer
                          Dag 8: Eenrichtingsverkeer
                          Dag 9: Eenrichtingsverkeer
                          Dag 10: Eenrichtingsverkeer

                          Zo zit je een week in het ongewisse ... Corona of niet ... dit is niet echt service.
                          Al dan niet verzekerd, het is een zorg die niet nodig is. En lenzen zijn nu ook niet bekend om hun kleine bedragen he :-)
                          Ik zou er gegarandeerd van wakker liggen.
                          Onkwetsbaarheid is eenzaamheid ...

                          Comment


                          • #14
                            Re: Kamera Express : slechte ervaring

                            Oorspronkelijk geplaatst door Arc0sS Bekijk bericht
                            Al dan niet verzekerd, het is een zorg die niet nodig is. En lenzen zijn nu ook niet bekend om hun kleine bedragen he :-)
                            Ik zou er gegarandeerd van wakker liggen.
                            Hangt er vanaf welke lens hé, je hebt goedkope lensjes van enkele honderden euro's en je hebt lenzen die zoveel kosten als een nieuwe auto, dus tjah ...
                            Maar in ieder geval lijkt me dit toch geen goede service van K.E.

                            grts
                            Sieg
                            Voor meer foto's ; www.sieg.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: Kamera Express : slechte ervaring

                              Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                              Hangt er vanaf welke lens hé, je hebt goedkope lensjes van enkele honderden euro's en je hebt lenzen die zoveel kosten als een nieuwe auto, dus tjah ...
                              Maar in ieder geval lijkt me dit toch geen goede service van K.E.

                              grts
                              Sieg
                              Gevallen zoals deze vind je bij elke winkel. Fouten worden nu eenmaal gemaakt ;-)
                              En ik ben er zeker van, als je alle bestellingen bij Kamera Express van de leden hier op een rij zet, dat de slechte gevallen bijna niet terug te vinden zijn tussen de hoop goede ;-)

                              t'is allen, als je zelf met een slechte levering geconfronteerd word..... dan zeg ik ook al sneller "hier niet meer" ;-)

                              Comment

                              Working...
                              X