Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kamera express Antwerpen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Kamera express Antwerpen

    Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
    Op kieskeurig halen ze 8.8, en op trustpilot een 9/10.

    Ze hebben recent blijkbaar ook FOKA in Rotterdam overgenomen.
    Misschien wat last van groeipijnen.
    Niet moeilijk dat ze die cijfers halen! Negatieve reviews worden bijna nooit geplaatst!

    Comment


    • #17
      Re: Kamera express Antwerpen

      Al een paar keer iets online besteld. Vlotte correcte leveringen...

      Comment


      • #18
        Re: Kamera express Antwerpen

        Vorige maand online de Panasonic LX100 gekocht.....perfect afgehandeld.....
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

        Comment


        • #19
          Re: Kamera express Antwerpen

          Online mss wel maar in de winkel is hun info niet altijd correct!
          En doe je moeilijk laten ze je zeker links liggen.

          Comment


          • #20
            Re: Kamera express Antwerpen

            Oorspronkelijk geplaatst door ploperdeplop Bekijk bericht
            Online mss wel maar in de winkel is hun info niet altijd correct!
            En doe je moeilijk laten ze je zeker links liggen.
            Ik had problemen met een keuze van lens.
            Verkoper zei "geen Tamron op een Nikon, deze geeft een gele schijn in de foto"
            Ik zie dat niet in mijn foto's ;-)

            -TT-

            Comment


            • #21
              Re: Kamera express Antwerpen

              Dat kom je overal tegen, verkopers van auto's kennen het verschil niet tussen een diesel en benzine, GSM verkopers die het verschil tussen stock Android en aangepaste versies niet kennen, ...

              Wat wil je, in welke winkel staan er nu wel ervaren fotografen achter de toog?

              Comment


              • #22
                Re: Kamera express Antwerpen

                Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                Dat kom je overal tegen, verkopers van auto's kennen het verschil niet tussen een diesel en benzine, GSM verkopers die het verschil tussen stock Android en aangepaste versies niet kennen, ...

                Wat wil je, in welke winkel staan er nu wel ervaren fotografen achter de toog?
                Bij mijn ervaring staan er bij Grobet in Antwerpen wel ervaren verkopers achter de toog. Of het ook ervaren fotografen zijn weet ik niet maar ze kennen hun artikels.
                Albums
                Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                Comment


                • #23
                  Re: Kamera express Antwerpen

                  En hoe lang gaan die nog overleven denk je?
                  Niet dat ik het hen niet gun, maar hoe moeten die op kunnen tegen de grotere ketens?
                  Voor uitleg betaalt niemand. Service... tja, hoe dikwijls heb je dat nodig, en wat levert dat op?

                  Comment


                  • #24
                    Re: Kamera express Antwerpen

                    Moet wel zeggen dat elke keer ik bij Grobet binnenkom ik moet wachten van de klanten voor mij. Kan je bij Kamera Express niet zeggen.

                    Comment


                    • #25
                      Re: Kamera express Antwerpen

                      Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
                      Moet wel zeggen dat elke keer ik bij Grobet binnenkom ik moet wachten van de klanten voor mij. Kan je bij Kamera Express niet zeggen.
                      en dan staan ze meestal nog vmet drie of vier achter die toog
                      Albums
                      Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                      Comment


                      • #26
                        Re: Kamera express Antwerpen

                        Kamera Express in Antwerpen heb ik geen ervaring mee maar wel met de winkel in Rotterdam.
                        Ik had enkele maanden geleden een probleem met een EIZO scherm, mailtje gestuurd naar hen omdat er toch 5 jaar garantie op zit.
                        Tot op heden, en dat zal ondertussen toch al zeker een half jaar geleden zijn, nog steeds geen bericht terug gehad en dit na herhaalde mails van mijnentwege

                        Heb dan zelf maar de stappen gedaan en EIZO zelf gecontacteerd
                        Daar kreeg ik daags nadien al een antwoord van terug, de dag erna werd de monitor bij mij thuis afgehaald
                        En enkele dagen nadien weer netjes thuis afgeleverd en volledig nieuw binnenwerk, enkel de behuizing was hetzelfde gebleven (en dit bij een monitor van 4,5 jaar oud)
                        Dat is service zoals het zou moeten zijn, en daar is EIZO ijzersterk in

                        Maar ondertussen heb ik nog steeds niks gehoord van Kamera Express
                        Dus eigenlijk krijg je heel snel antwoord als het over aankopen gaat, maar vanaf je de service nodig hebt hoor je ze niet meer
                        Toch zonde voor zo'n bekende zaak

                        grts
                        Sieg
                        Voor meer foto's ; www.sieg.be

                        Comment


                        • #27
                          Re: Kamera express Antwerpen

                          Sorry,gelieve niet te letten op mijn vorige post.Heb even gemist,ik had het over een andere winkel.

                          Comment


                          • #28
                            Re: Kamera express Antwerpen

                            Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                            Dat kom je overal tegen, verkopers van auto's kennen het verschil niet tussen een diesel en benzine, GSM verkopers die het verschil tussen stock Android en aangepaste versies niet kennen, ...

                            Wat wil je, in welke winkel staan er nu wel ervaren fotografen achter de toog?
                            Naast Grobet in antwerpen die reeds werd genoemd, kom ik ook graag bij Bartok in Hasselt. Zowel wat betreft verkoop, service na verkoop als productkennis al zeer goede ervaringen gehad.

                            Comment


                            • #29
                              Re: Kamera express Antwerpen

                              Ik ben in NL ooit in drie winkels van Kamera Express geweest: overal ondeskundig personeel. Het blijven dozenschuivers.
                              Ga gewoon naar een echte vakhandel ook al betaal je iets meer.

                              Comment


                              • #30
                                Re: Kamera express Antwerpen

                                Ik heb daar al meermaals dingen gekocht (online dan wel) en nog nooit een probleem gehad. Correcte levering ook. Het chatpersoneel is inderdaad niet echt deskundig, maar goed, dat zijn we zelf genoeg.
                                ______
                                www.vue.photo

                                Comment

                                Working...
                                X