Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jimmy en zijn strijd voor een goed gebruik van

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Jimmy en zijn strijd voor een goed gebruik van

    Hi Jimmy,

    Waarom jouw strijd voor een sec gebruik van 'beoordeel mijn foto' ?

    In de voorbije weken, was dat forum ongeveer het enige waarin wat gebeurde. Wel is waar niet echt veel, maar in dat forum werd er toch over elkaars foto's wat gezegd.

    Nu moeten we daar ineens allerlei EXIF data posten en vertellen, wat ons aan de foto niet zo bevalt ?

    Het alternatieve forum is op z'n minst toch wel een beetje gezapig te noemen, ja weer die boven Moerdijkse directheid. ;-)

    Mijn vraag luidt in wezen: Wel of geen discussie over foto's, over ideeen over foto's, over compositie, over wel of niet nabewerken en hoever ga je daarmee ?

    Indien een en ander te veel internetverkeer op de BD-server(s) veoorzaakt met het gevolg van te hogen kosten, wel ik ben zker bereid mijn steentje en het liefst anoniem bij te dragen.

    Kan ik wat doen met een beetje investeren van tijd, wel ook dat zou me lief zijn.

    Vind BD heel fijn, omdat we relatief dicht bijeen wonen en elkaar daardoor ook een enkele of meerdere keren in persoon zouden kunnen ontmoeten, het geen een groot voordeel ten opzichte van de meer wereldwijd georieenteerde foto-sites is.


    Een forum waarin een ieder bijvoorbeeld eenmaal per week een foto kan plaatsen en waarop anderen dan al dan niet reageren, zou in mijn optiek heel wenselijk en belangrijk zijn. Wat zijn onze foto's immers zonder commentaar van anderen waard ?

    jacques



  • #2
    Hallo jacques,

    Het gaat hem totaal niet over datalimieten betreffende de forumserver. Dit is volledig gedekt en verhoudingsgewijs relatief klein tov de totale capaciteit.

    Ik voer ook geen persoonlijke strijd in het betreffende forum maar heb totaal geen problemen actief te modereren wanneer dat past in het kader van de afspraken over het forum. Het betreft simpelweg een correct gebruik van het gepaste forum. Als je de originele regels (1e post aldaar) van het betreffende forum leest/las zal je dit zeker begrijpen ;-).

    Het gaat hem simpelweg om het geschikt gebruiken van het juiste forum en zo het bezoek/ de boodschap voor iedereen aangenaam te houden.

    Je mag perfect je foto's blijven posten, in het gepaste forum, en met relevantie uiteraard. Zie je iets grappig, iets dat niet helemaal in de haak zit, iets origineel, of abnormaal, post het. Ik, noch een ander moderator zal je beletten.
    We zien de laatste tijd alleen dat het doel van beoordeel mijn foto "misGEbruikt" wordt en hopen alsnog tijdig bij te sturen. Hier moet een actieve motivatie worden toegevoegd aan de foto en het heeft de bedoeling de fotogra(a)f(e) bij te staan in de verdere ontwikkeling van zijn/haar capaciteiten, en dan liefst in een aspect waarover hij/zij onzeker is.

    In elk geval, momenteel wordt de laatste hand gelegd aan effetieve forumregels en je kan deze dan ook binnen de kortste keren online verwachten.

    Het gaat hem totaal niet om een beknotting van de postings of bandbreedteproblemen, alleen om het verduidelijken van de verschillende opties binnen het forum.

    mvg,

    jimmy
    namens de Belgiumdigital moderators.

    <font size=1>typfoutjes bijgewerkt </font id=size1>

    Edited by - jimmy on 28 March 2002 23:46:34

    Comment


    • #3
      Hi jimmy,

      Bedankt voor je reactie en uitleg.

      Ik hoop, dat na herformulering van de postingregels per forum, er in iedergeval een forum zal zijn, dat door een aantal mensen zo zal, kan en mag worden gebruikt, als het verkeerde gebruik van 'beoordeel mijn foto' was.

      jacques





      Edited by - jacques on 29 March 2002 10:18:10

      Comment


      • #4
        Dat is er toch nu al?

        Fotoarchief en demo's... lees dat presentatiezinnetje maar

        Comment

        Working...
        X