Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Is dit ok of is dit twijfelachtig ?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Is dit ok of is dit twijfelachtig ?

    Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
    Ja dat kan, maar je kan ook deze nog is proberen : http://Digipics357.modellennet.be

    MVG, Jeff c.
    ook niet hoor.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #17
      Re: Is dit ok of is dit twijfelachtig ?

      [Mod-LesC]Nee, die link is enkel toegankelijk als je geregistreerd bent bij Modellennet.[/Mod]
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #18
        Re: Is dit ok of is dit twijfelachtig ?

        Post anders hier een foto van je dochter... dan kunnen de kandidaat fotografen makkelijker voostellen naar je sturen.
        some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
        Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

        Comment


        • #19
          Re: Is dit ok of is dit twijfelachtig ?

          Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
          [Mod-LesC]Nee, die link is enkel toegankelijk als je geregistreerd bent bij Modellennet.[/Mod]
          Dat is de TS toch ook?
          Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
          Our English website: www.kaichitravel.com
          Breng eens een bezoekje aan Siberie!

          Comment


          • #20
            Re: Is dit ok of is dit twijfelachtig ?

            Oorspronkelijk geplaatst door jvdk Bekijk bericht
            Dat is de TS toch ook?
            ja, dat klopt , sinds heel kort. Ik heb de pagina bekeken en het is de moeite van het bekijken meer dan waard (het is eigenlijk geen moeite om te bekijken, eerder een plezier).

            Ik heb Jeff al een bericht gestuurd.

            mvg,
            Stefan.

            Comment


            • #21
              Re: Is dit ok of is dit twijfelachtig ?

              Ik hark even dit draadje terug op.

              Een van de startende modellen waarmee ik regelmatig samenwerk is gecontacteerd door dit "bureau" voor een shoot. Het is een mooie meid maar ze overdrijven wel dat ze nu al 1000 euro per opdracht kan verdienen want ik help haar nog volop met leren poseren en gewoon worden aan hoe het gaat in de fotografiewereld.

              Anyway...
              Ze moet zich komen aanbieden en de rest van het verhaal is zelfde als wat hier boven staat.

              Als ik hun website er even op nakijk dan bestaat hun portefuille uit ongeveer 20 kinderen en 3 volwassenen. Niet echt wat je verwacht als bedrijf om uit te kunnen selecteren als je een opdracht in gedachten hebt.

              Het "bedrijf" houd zich ook erg schuil. Zo is hun domeinnaam zeer amateuristisch verborgen achter de muur van Combell (hostingprovider) En de firma op zich schuilt dan nog eens achter een postbus wat ook al zeer vreemd is. Geen naam, geen adres, geen telefoonnummer,.... Allemaal zeer verdacht als je zaken wil doen.

              Dit lijkt mij een lucratieve manier om naieve mensen geld af te troggelen door fotoshoots te verkopen die dan nog van bedenkelijke kwaliteit zijn.

              Weet ondertussen iemand wie die fotograaf is dat achter dit dubieus bedrijf zit? Naam, adres? Andere nuttige info?

              Comment


              • #22
                Re: Is dit ok of is dit twijfelachtig ?

                Ondertussen gevonden dat het gaat om:

                tel: 032976626
                Van Doorne, R.
                Gouwberg 14, 2970 Schilde
                Schilde

                Verder is van die man niets gekend en op google maps zie je een riante vila staan op dat adres.

                Comment


                • #23
                  Re: Is dit ok of is dit twijfelachtig ?

                  ABSOLUUT NIET DOEN! het is oplichting. na je casting wordt je zogezegd geselecteerd door hun en je betaald een grote prijs voor een fotoshoot. Dan ben ja zogezegd gecast op hun site waar je opdrachten zou krijgen. hierna hoor je nooit meer iets van hun, je geld ben je kwijt en de fotos zijn bij de meesten zelfs helemaal niet zo goed. ken meerdere mensen die het hebben meegemaakt. pas altijd erg op met castings waar je zelf moet betalen.

                  Comment


                  • #24
                    Re: Is dit ok of is dit twijfelachtig ?

                    Prima advies...................na 7 jaar......
                    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

                    Comment


                    • #25
                      Re: Is dit ok of is dit twijfelachtig ?

                      Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
                      Prima advies...................na 7 jaar......
                      Verleden jaar in augustus werd dit ook nog eens opgerakeld

                      Ik heb al een paar keer geopperd om oude threads te sluiten na x tijd zonder activiteit. Meestal zijn het nieuw geregistreerden die in een oude thread posten, dikwijls dan nog om te spammen (dat is in deze natuurlijk niet zo).
                      bye, Maurice
                      https://on4bam.com/
                      Nikon D7500

                      Comment


                      • #26
                        Re: Is dit ok of is dit twijfelachtig ?

                        Moderator Note: Ik zal 'm nu toch maar afsluiten.
                        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                        Comment

                        Working...
                        X