Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
Weergegeven resultaten: 26 t/m 30 van 30

Discussie: Instagram discussie

Standaard Re: Instagram discussie

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
    Het is wel amusant te zien hoe er regelmatig fraai geschapen dametjes de meest recente foto op mijn account like-en, mijn account volgen en enkele dagen later als blijkt dat ik hen niet terug volg plots ook stoppen mij te volgen. Ik vraag me af of er één of ander stuk software bestaat om dat ganse proces mee te automatiseren. Ik kan me niet indenken dat zij dit manueel doen - hun poezelige vingertjes zouden een kramp krijgen van al dat geswipe en geklik.
    Uiteraard kan dat proces geautomatiseerd worden.
    De hele logica erachter is m.i. zo fout als wat: "als ik je volg en jij volgt me niet terug, dan ontvolg ik jou"

Persoonlijk volg ik bepaalde accounts omdat hun output een meerwaarde is voor mijn stream, niet omdat ik zoveel mogelijk "terugvolgers" wil.

Het is wel amusant te zien hoe er regelmatig fraai geschapen dametjes de meest recente foto op mijn account like-en, mijn account volgen en enkele dagen later als blijkt dat ik hen niet terug volg plots ook stoppen mij te volgen. Ik vraag me af of er één of ander stuk software bestaat om dat ganse proces mee te automatiseren. Ik kan me niet indenken dat zij dit manueel doen - hun poezelige vingertjes zouden een kramp krijgen van al dat geswipe en geklik.
    Ik plaats af en toe foto's op de foto website 500px en binnen drie seconden na plaatsing heb ik al een tiental like’s binnen en daarna stopt het. Ik hecht daar ook geen enkele waarden aan.
    Sommigen hebben wel 25.000 volgers en tien duizenden like’s voor een foto kwaliteit die je alleen op de zolder zet om de muizen te verjagen.
    Volgers heb ik niet ook niet op Flickr maar ik volg of like zelf ook niemand, ik doe niet mee aan die onzin. Ik plaats ook alleen maar voor organisaties die willen door linken.
    Ik heb een anoniem en verder bijna leeg FB-account alleen maar omdat veel instellingen daarnaar verwijzen, vaak hun enige middel om je informatie te verstrekken

Er bestaat daar een app voor. folowmefolowyou noemt het dacht ik. Je kan zo zien wie je niet terug volgt.
    Met regelmaat krijg ik ook volgers die zelf vele duizenden volgers hebben. Maar als ik zie hoeveel mensen ze zelf volgen dan snap ik niet vanwaar ik de eer haal om gevolgd te worden door hen.
    Ik vermoed dat ze mij zo lokken en als ik zelf like, ze mij gewoon niet meer volgen.

Naargja, ik hou mij daar zo niet mee bezig weet je. Ik ben een teamspeler en ik volg iedereen die een leuk portfolio kan voorleggen. Als modellenfotograaf hoort het er een beetje bij om de modellen te volgen.
    Zie ik een leuke foto dan krijgen ze van mij een like. Krijg ik geen likes terug trek ik mij dat zo niet aan.

Ik mis veel zo te lezen...

Wat ik aan het gebruik van Instagram ook heb overgehouden is een betere waardering van het 1:1 formaat. Vroeger sneed ik wel ooit beelden bij zodat ze vierkant werden. Nu fotografeer ik dikwijls gericht voor dat formaat.
    Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2

Soortgelijke discussies

1. Video van MAC naar INSTAGRAM krijgen.
    Door NDW in forum Video Technisch
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 3 december 2015, 13:49
  2. Stopmotion Instagram video
    Door Obie Heef in forum Videohoek
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 30 januari 2015, 11:08
  3. Test uit Instagram
    Door Cameraobschuura in forum Test Forum
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 25 februari 2013, 20:50
  4. (gratis ?) plugins instagram effecten