Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

inkclub

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • inkclub

    Iemand ervaring met inkclub????

    Geven ze een even goede kwaliteit als merkprodukten ????

    Geert N.
    Nikon D80

  • #2
    Originally posted by Geert
    Iemand ervaring met inkclub????

    Geven ze een even goede kwaliteit als merkprodukten ????

    Geert N.
    1x inkt besteld en nooit meer.
    De kleuren zijn een stuk minder helder dan bij de originelel cartridges. Ik spreek hier over Epson, ,misschien dat het voor andere printers anders is.
    Ik heb echter niet zo'n goede ervaring.
    ***Canon 300D * kitlens * ...

    Comment


    • #3
      Ook 1x besteld. Sinds dat die "originele" patronen van Canon erin zitten krijg ik geen juiste informatie meer van de hoeveelheid. Ik blijf bij echte originele inktpatronen voor mijn Canon.
      "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

      Comment


      • #4
        Dank voor de reacties

        Geert N.
        Nikon D80

        Comment


        • #5
          Ik moet Annetje bijtreden wat betreft Epson inktpatronen.
          Wil je problemen vermijden gebruik dan de originele inktpatronen van Epson en je kan dan zonder verstopte spuitmondjes onbekomerd printen.
          Ik heb reeds een paar jaar een Epson A3+ 1290 printer , en nog geen probleem met verstopte spuitmondjes, wel regelmatig de spuitmondjes kuisen .
          Ik ben reeds meer dan 5 jaar bezig met Epsonprinters 5 jaar geleden nog met Epson 600 Stylys Photo , ik heb veel papier en inktpatronen getest , maar de originele patronen en papier geven nog altijd de minste problemen en beste resultaat. ( vroeger had ik nog wel goede resultaten en geen problemen met inktpatronen van Wecare ) Hoe het nu zit met de nieuwe Wecare patronen weet ik niet

          Erik D

          Comment


          • #6
            Gebruik Qjet. probleemloos en goede kwaliteit.
            ToM.___ //Fuji s602.
            www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
            It goes to 11 you know? 1 louder.

            Comment


            • #7
              Ikzelf werk nu ongeveer 2 jaar met een Epson Photo 890 met chip.
              Ik heb tot op heden nog nooit de originele cartridges gekocht van Epson. Er zit 1 x zwart en 1 x een 6 kleurencartridge in het toestel. Op de beurzen koop ik cartridges van ColorJet en deze zijn erg betrouwbaar en bovendien kosten ze amper 1/4 van de originele cartridges van Epson. Ondanks dat ze goedkoop zijn hervul ik iedere cartridge nog 6x met inkt aangekocht bij Millennium en dan komt de kostprijs op 3€ per set.
              Vorige week op de computerbeurs kocht ik 4 kleuren en 4 zwarte cartridges van het merk ColorJet en ik betaalde 32€ voor alles.
              Het navullen is kinderspel evenals de chip resetten die aanwezig is op de cartridges. Ik print dagelijks wel iets en zodoende heb ik nooit last van verstopte printkoppen.

              Comment


              • #8
                Ik print dagelijks wel iets en zodoende heb ik nooit last van verstopte printkoppen.
                [/quote]

                Inderdaad danymarina Epsonsprinters mogen niet te lang ongebruikt worden , als je voor 14 dagen op vakantie gaat laat dan je printer aanstaan ( de spuitmondjes worden dan op bepaalde tijdstippen gekuist ) of kuis voordat je vertrekt de spuitmondjes eens dan heb je geen problemen met verstopping.

                Erik.D

                Comment


                • #9
                  Ik dacht toch om weldra een Canon i965 bij te kopen, maar aangezien ik vernomen heb dat de kleuren snel vervagen van prints gemaakt met de originele cartridges van Canon, sta ik nu wat te twijfelen.
                  Misschien kan ik proberen met andere inkten????

                  Comment


                  • #10
                    Hey
                    JQink
                    www.vulnu.be
                    Zeer goede kwaliteit en nog beters service.
                    Het zijn dan ook Limburgers hé
                    Paul

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by dannymarina
                      Ik dacht toch om weldra een Canon i965 bij te kopen, maar aangezien ik vernomen heb dat de kleuren snel vervagen van prints gemaakt met de originele cartridges van Canon, sta ik nu wat te twijfelen.
                      Misschien kan ik proberen met andere inkten????
                      idem dito hier!
                      Luc

                      Comment


                      • #12
                        Re: inkclub

                        deel jullie ervaring over de website inkclub op mijn website met alle webshops van belgie

                        Comment


                        • #13
                          Re: inkclub

                          Een paar jaar geleden kon ik spotgoedkope inktpatronen kopen bij MVCD, maar die zijn ermee gestopt...

                          Vroeger kocht ik refill-inkt in Nerderland, en dat heb ik nu weer gedaan ( www.refillink.nl ).
                          Gisteren heb ik de inktpatronen "omgebouwd" zodat ik ze snel kan hervullen. In plaats van een bolletje of tape gebruik ik een inox-schroefje met een O-ringetje om de inktpatronen dicht te maken na het vullen. Op die manier is het mogelijk om ze heel snel bij te vullen. (uithalen, schroefje uitdraaien, bijvullen, schroefje indraaien, terug in de printer klikken, dat gaat bijna even snel dan een nieuw inktpatroon uit de verpakking halen).

                          Mijn Canon IP5000 heeft maar één setje originele inktpatronen gebruikt, en dat waren de inktpatronen die bij de printer geleverd waren. De printkoppen hebben nog nooit echt dichtgezeten, ik heb al wel eens een reiniging moeten uitvoeren omdat er wat streepjes in de afdruk zaten, maar het kwam altijd weer goed.

                          De houdbaarheid van prints die in het licht hangen, die valt wel mee zolang er geen direkt zonlicht bij kan. Maar ik gebruik de printer toch niet voor afdrukken die jaren tegen de muur moeten hangen, daarvoor laat ik afdrukken maken bij Pixum.

                          Op Aldi fotopapier krijg ik groenzweem (maar dat is ook zo met originele Canon-inkt, en het is te corrigeren door vooraf tijdens de bewerking wat groen uit de foto te halen).
                          Een zwart-wit print op Kodak fotopapier valt eigenlijk best mee, ik zie geen kleurzweem bij daglicht, en ook niet bij kunstlicht (soms valt kleurzweem eerder op bij kunstlicht).
                          http://barthuysmans.smugmug.com/
                          BD0338BE

                          Comment

                          Working...
                          X