Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ik stel mezelf graag even voor :)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ik stel mezelf graag even voor :)

    Hallo beste fotolieden uit het buurland

    Ik ben Ferry Passchier, een 2d/3d visualisator + fan fotograaf uit Den Haag.
    Reeds ben ik pakweg een jaar wat serieuzer met fotografie bezig. Ik heb flink geïnvesteerd in apparatuur en wil mezelf proberen wegwijs te maken in de wondere wereld van fotografie. Een uitgesproken stijl heb ik nog niet, daar ik nog aan het proeven ben van de verschillende takken binnen 'de sport'.

    Vooralsnog heb ik wel een lichte voorkeur ontwikkeld voor Architecture en Landscape. De voornaamste reden dat ik lid geworden ben van dit forum is om mezelf een beter beeld te verschaffen van hetgeen waar België om bekend staat: URBEX. Dit is eigenlijk bijna een combinatie van de twee voorkeuren die ik heb

    En dan nu waar jullie vast het meest oor (of moet ik zeggen oog) naar hebben, een greep uit mijn werk:


    Voor meer werk kan u vooral mijn Facebook bezoeken: www.facebook.com/ferrypasschier
    Mijn eigen website, www.ferrypasschier.nl, is nu hard in ontwikkeling en hopelijk dit kwartaal nog klaar om volledig in gebruik te nemen

    Ik kijk er naar uit om jullie beter te leren kennen

    Moderator Note: Zoals verder in deze topic vermeld staat: er is een maximum wat betreft het aantal foto's per topic, en dat kan verschillen van (sub)forum tot (sub)forum. Ik heb drie foto's zichtbaar laten staan, en de rest zijn via hun links bereikbaar.
    Verder: staar je niet blind op het aantal views t.o.v. het aantal reacties. 80% van de views is van kijkers (en bots?) die niet geregistreerd of ingelogd zijn; zij kunnen niet eens reageren. Ik ben ervan overtuigd dat mocht je één of meer van je mooie beelden elders op BelgiumDigital (maar in onze Fotohoek) posten, je wel reacties zou krijgen. Het subforum Algemeen is niet meteen om je beelden te laten zien.
    Je gaat ook merken dat reacties krijgen om verklaarbare en onverklaarbare redenen samenhangt met reacties geven.
    Maak rustig kennis met dit forum, en laat jezelf ook kennen, zou mijn goede raad zijn.
    Toch welkom op BD en sukses gewenst!
    Last edited by LesC; 9 januari 2016, 11:01.

  • #2
    Re: Ik stel mezelf graag even voor

    85 views en geen enkele reactie?
    Dat is een klein beetje bedroevend...

    Comment


    • #3
      Re: Ik stel mezelf graag even voor

      Welkom hier
      Geen idee waarom er nog geen reacties zijn. Ben zelf nieuw op dit forum, maar misschien zijn ze hier niet zo gewoon dat mensen zich voorstellen?
      Op je werk zelf ga ik geen commentaar geven, want ben zelf beginnend fotograaf

      Comment


      • #4
        Re: Ik stel mezelf graag even voor

        Welkom.
        Het gebeurd nogal eens dat de reacties traag op gang komen

        Je foto's beloven alvast veel goeds.
        Al denk ik (ben zelf niet helemaal zeker) dat er maximaal 3 foto's per topic geplaatst mogen worden.

        Ik wens je nog veel fotoplezier op het forum.
        Groetjes,
        Dominic

        Comment


        • #5
          Re: Ik stel mezelf graag even voor

          Aan je beelden zie je al de grafische ervaring alleszinds, knappe beelden om nog maar zo lang bezig te zijn amai

          Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
          portfolio en workshops:
          https://www.bennybulke.com/

          Comment


          • #6
            Re: Ik stel mezelf graag even voor

            Welkom op het forum, er zijn er weinig die zichzelf hier voorstellen.
            Knap werk hoor dat je hier laat zien, die eerste is voor mij alvast een toppertje
            Verder nog veel plezier op dit forum en laat het vooral niet uit om zelf ook reacties te geven op andermans werk

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: Ik stel mezelf graag even voor

              Laat je er niet door ontmoedigen, soms wordt er weinig gereageerd en dan plots toch wel weer. Ik vind je werk interessant en we kijken uit naar regelmatige posts.
              https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

              Comment


              • #8
                Re: Ik stel mezelf graag even voor

                welkom....je post je foto's beter in de passende forumonderdelen, ipv van hier een karrevracht in 'algemeen'.....1 in showcase, 3 foto's in beoordeling
                My Website : http://www.ineedair.org
                Music / Painting / Motion Graphics / Image
                Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

                Comment


                • #9
                  Re: Ik stel mezelf graag even voor

                  Ah....kijk
                  Ik wist ook niet of dit de goede plek was om voor te stellen, maar toch leuk om te lezen dat ik welkom ben haha

                  Bedankt voor de complimenten.
                  Voor wat betreft de aantal foto;s: ik had de regels van dit forumdeel gelezen, maar zag geen informatie daarover. Ik zal wel gewoon een paar topics aanmaken om mijn werk te laten zien. En natuurlijk ook jullie werk bekijken.
                  Ben erg benieuwd hoeveel talent hier rondhangt

                  Comment


                  • #10
                    Re: Ik stel mezelf graag even voor

                    Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk bericht
                    welkom....je post je foto's beter in de passende forumonderdelen, ipv van hier een karrevracht in 'algemeen'.....1 in showcase, 3 foto's in beoordeling

                    Ja, maar ik dacht gewoon even een paar fotootjes zodat jullie een snel beeld krijgen van wat ik maak. De diverse topics gaan zeker nog komen

                    Comment

                    Working...
                    X