Er is is raars met de officele foto van het paar William of Wales - Kate Middleton.
Wie ziet het ?
Officiele foto:
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2011/...09_964x496.jpg
YMMV, Nerdi
Er is is raars met de officele foto van het paar William of Wales - Kate Middleton.
Wie ziet het ?
Officiele foto:
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2011/...09_964x496.jpg
YMMV, Nerdi
Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.
|
broer van Kate heeft z'n broek aan !?
greetz
Cheeta
Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
flickr
Persoonlijk vind ik de rechtse hoed nogal raar staan
Jos
Site
Als ik al het raars in die foto moest opnoemen zou ik een halve dag bezig zijn.![]()
Normaal zou ik Camilla links (voor de kijker rechts) van Charles verwacht hebben, zoals bij de andere koppels. Misschien omdat nu de vader naast zijn twee zoons staat?
BD1166BE. CANON camera's (7D, 350D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - Intel iMac 27" 3,4GHz 16GB RAM - 2TB HD (0SX 10.15.7) - iPhone XR (iOS 15.5) + iPad5 WiFi (iPadOS 15.5)
|
een foto met de zus van de bruid zonder de nadruk op haar achterste.![]()
Hebben ze Charles z'n benen ingekort ?
Computer nerds don't byte, they just nibble a bit ;)
Be careful who you shoot; they may shoot back
Dat is gewoon zijn rokkostuum dat achteraan laag valt waardoor zijn benen korter lijken.
Over het algemeen niet snel onder de indruk.
De gustibus et coloribus non est disputandum
Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes
|
Is-ie werkelijk zoveel korter dan zijn twee zoons?
(Net zoals ik zoveel korter ben dan mijn twee zoons)
BD1166BE. CANON camera's (7D, 350D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - Intel iMac 27" 3,4GHz 16GB RAM - 2TB HD (0SX 10.15.7) - iPhone XR (iOS 15.5) + iPad5 WiFi (iPadOS 15.5)
Prins Charles is inderdaad niet van de grootste, 1,65m schat ik zo. (of zelfs minder)
Beetje rare benen bij William en zijn broertje en een los stukje sleep.
Laatst gewijzigd door Plaatwerker; 4 mei 2011 om 23:59 Reden: sleep
Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Als je even niet kijkt spreid de koningin haar benen. Ze heeft Basic Instinct nu pas gezien.
De broekspijpen hebben een rode bies aan de zijkant. Dat rood gaat een beetje op in het rood van de achtergrond.
Zou dat niet de reden zijn waarom jij een los stukje sleep en rare benen ziet?
(Ik weet niet of "bies" het juiste woord is, ik bedoel dus een smalle strook over de hele lengte aan de zijkant van een broekspijp.)
|
Dat Harry er uit ziet alsof hij ieder ogenblik zijn vuist kan laten neerkomen op die doos
voor hem. Een paar schieten in een lach. De koningen benat zichzelf. Charles vindt het
geweldig geinig maar vindt tevens dat de rosse best wat harder had mogen meppen. Wat
niet uit zichzelf gaat, wordt best een handje geholpen. Hij wordt alsmaar kleiner, die
Charles. Tegen dat hij koning is meet hij nog een meter en drie.
Trouwens zijn Camilla ziet er ook uit of ze een paar dreunen op haar kaak verdient. En
William zich maar afvragen of hij nu werkelijk getrouwd is. Hij ziet er precies uit als
iemand die later het koningschap voor een appel en een ei verkwanseld, en of hij zich
staat af te vragen hoe lang je getrouwd moet zijn voordat je je vrouw mag bedriegen.
Dat zit er in. In al die Windsors. Daarom zijn ze ook met zovelen.
Gelukkig is er Kate en haar zuster nog. Iets voor een one night triootje en dan terug de
stal in.
Ach, een foto. Er valt zoveel op te zien. Je zou haast geloven dat het echte mensen zijn.
De grijns van broer? middleton is ook héél weird. Ook serieus geshopt als je het mij vraagt.