Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HRES foto van zone 30 verkeersbord

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • HRES foto van zone 30 verkeersbord

    Ik heb zopas een opdracht gekregen om een kaart te ontwerpen voor iemand zijn dertigste verjaardag.

    als openingsfoto had ik graag een hoge resolutie foto van een 'zone 30' verkeersbord.

    zou iemand zo vriendelijk willen zijn om hiervan een foto te nemen en liefst zo weinig mogelijk perspectief.

    alvast hartelijk dank !

    deze mag gemaild worden naar timdebeir@telenet.be


    (de digitale camera heb ik (nog) niet, ik w8 tot binnen enkele weken wanneer de nieuwe canon uitkomt...)

    [Edit Mod Pcwiet]: Het forum "Koopjeshoek" dient eigenlijk enkel voor "apparatuur". Vragen om iemands foto te mogen gebruiken is iets helemaal anders. Daarom even deze verplaatsing naar "Algemeen".
    Last edited by pcwiet; 3 februari 2005, 18:29.

  • #2
    Re: HRES foto van zone 30 verkeersbord

    Hier vlakbij (op 500m) staat er zo'n bord , maar met een flits lukt dat niet zo goed, om een reflecterend bord te fotograferen .

    Het zal pas zondag zijn dat ik tijd heb om daar een foto van te maken, en dan zal er ondertussen wel iemand anders een foto doorgestuurd hebben .
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: HRES foto van zone 30 verkeersbord

      Ik wil morgen wel eens een foto gaan nemen die je dan mag gebruiken, als het nog nodig is.

      Comment


      • #4
        Re: HRES foto van zone 30 verkeersbord

        als het nie erg is, en idd die reflecterende borden zal ms wel een probleem zijn, alvast bedankt, tim.

        Comment


        • #5
          Re: HRES foto van zone 30 verkeersbord

          U krijgt een opdracht, als grafisch ontwerper en U stuurt iemand anders op om je beelden te maken ? ik heb daar mijn vragen bij.

          Indien dit een opdracht is dan denk ik dat U die moet uitvoeren, en het ook uw probleem is om aan de passende beelden te geraken.

          my2cents
          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

          Comment


          • #6
            Re: HRES foto van zone 30 verkeersbord

            Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357
            Indien dit een opdracht is dan denk ik dat U die moet uitvoeren, en het ook uw probleem is om aan de passende beelden te geraken.
            Wel, hij lost dit probleem op door het aan iemand te vragen, aangezien hij zelf geen camera heeft.

            Comment


            • #7
              Re: HRES foto van zone 30 verkeersbord

              Ik ben daarnet eens gaan kijken naar dat bord, mar het is van 20km
              Toevallig niemand die 20 jaar wordt

              Comment


              • #8
                Re: HRES foto van zone 30 verkeersbord

                Oorspronkelijk geplaatst door Wouter M
                Ik ben daarnet eens gaan kijken naar dat bord, mar het is van 20km
                Toevallig niemand die 20 jaar wordt

                Een bord van 20km/u ????????? Bestaat dat ook nog....
                To make your dreams come true, wake up

                Comment


                • #9
                  Re: HRES foto van zone 30 verkeersbord

                  Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357
                  U krijgt een opdracht, als grafisch ontwerper en U stuurt iemand anders op om je beelden te maken ? ik heb daar mijn vragen bij.

                  Indien dit een opdracht is dan denk ik dat U die moet uitvoeren, en het ook uw probleem is om aan de passende beelden te geraken.

                  my2cents
                  idem dito
                  maar hier probeert hij servir (sans) frais
                  want bij een prof is het boter bij de vis

                  Henri
                  lidnummer: BD0435BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: HRES foto van zone 30 verkeersbord

                    Oorspronkelijk geplaatst door jdm
                    Een bord van 20km/u ????????? Bestaat dat ook nog....
                    Jaja...voor voetgangers...
                    D90 - D70 - F80 + glas

                    Comment


                    • #11
                      Re: HRES foto van zone 30 verkeersbord

                      euhm.. ik vraag hier ook ooit wel es achter specifieke foto's, maar een bord van 30 is nu toch niet zo moeilijk.. ze staan overal. ladderke meepakken en snel fotograferen. leen desnoods een camera hé.

                      of anders: teken het snel.
                      ToM.___ //Fuji s602.
                      www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
                      It goes to 11 you know? 1 louder.

                      Comment

                      Working...
                      X