Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HOF ps bewerking

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • HOF ps bewerking

    Even een vraagje, weet er iemand waar die rare "foto" vandaan komt die in de HOF staat ?
    Als ik er op klik dan krijg ik een scherm te zien waarbij geen toegang verleend wordt.
    Vind het tevens een eigenaardig beeld dat gekozen is voor in de HOF, volgens mij zelfs voor sommige mensen (voor mezelf gelukkig niet) toch aanstootgevend aangezien er religie mee gemoeid is
    Dacht altijd dat zoiets niet kon op dit forum, doch wordt zoiets gekozen om in de HOF te staan, en tevens niet bereikbaar voor nader te bekijken ??

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

  • #2
    Re: HOF ps bewerking

    Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
    Even een vraagje, weet er iemand waar die rare "foto" vandaan komt die in de HOF staat ?
    Als ik er op klik dan krijg ik een scherm te zien waarbij geen toegang verleend wordt.
    Vind het tevens een eigenaardig beeld dat gekozen is voor in de HOF, volgens mij zelfs voor sommige mensen (voor mezelf gelukkig niet) toch aanstootgevend aangezien er religie mee gemoeid is
    Dacht altijd dat zoiets niet kon op dit forum, doch wordt zoiets gekozen om in de HOF te staan, en tevens niet bereikbaar voor nader te bekijken ??

    grts
    Sieg
    inderdaad, eigenaardig Sieg, maar via een omweg is de foto wel zichtbaar ... ik begrijp ook niet wat daar aan de hand is ... wat de HoF betreft zijn er wel meer eigenaardige keuzes, maar dat zal wel altijd een twistpunt blijven.

    Mvg
    nikon coolpix s9100

    Comment


    • #3
      Re: HOF ps bewerking

      Inderdaad de laatste tijd zit er hooguit twee hofwaardige foto's in de HoF.
      Ten minste als je alle forums bekijkt, nahja, smaken verschillen en de criteria ook zeker.
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: HOF ps bewerking

        Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
        Inderdaad de laatste tijd zit er hooguit twee hofwaardige foto's in de HoF.
        Ten minste als je alle forums bekijkt, nahja, smaken verschillen en de criteria ook zeker.
        Kan jij erop klikken Luc en zo op het betreffende topic komen ?
        Als er geen topic van is, dan vraag ik me af waar deze bewerking vandaan komt ??

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: HOF ps bewerking

          Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
          inderdaad, eigenaardig Sieg, maar via een omweg is de foto wel zichtbaar ... ik begrijp ook niet wat daar aan de hand is ... wat de HoF betreft zijn er wel meer eigenaardige keuzes, maar dat zal wel altijd een twistpunt blijven.

          Mvg
          Ja de bewerking kan ik ook bekijken maar kan je het bijhorende topic openen Eddy ?

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: HOF ps bewerking

            Idd een rare bedoening...ik kan er ook niet in...geen toegang ?

            Groeten
            Freddy
            https://fredor2.wixsite.com/my-site

            Comment


            • #7
              Re: HOF ps bewerking

              Hier ook, maar er is verder wel aardig veranderd.
              Ik dacht Mielke op te zoeken op het forum. Ik krijg geen enkel bericht van 'Mielke' te vinden wanneer ik vraag berichten die door hem zijn gestart.
              Is dit het gevolg van de upgrade van de software waar ze nu al een paar maanden mee bezig zijn ?
              https://www.fotospotter.be
              Je suis content d’être heureux

              Comment


              • #8
                Re: HOF ps bewerking

                Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                Even een vraagje, weet er iemand waar die rare "foto" vandaan komt die in de HOF staat ?
                Als ik er op klik dan krijg ik een scherm te zien waarbij geen toegang verleend wordt.
                Vind het tevens een eigenaardig beeld dat gekozen is voor in de HOF, volgens mij zelfs voor sommige mensen (voor mezelf gelukkig niet) toch aanstootgevend aangezien er religie mee gemoeid is
                Dacht altijd dat zoiets niet kon op dit forum, doch wordt zoiets gekozen om in de HOF te staan, en tevens niet bereikbaar voor nader te bekijken ??

                grts
                Sieg
                Vind het ook een eigenaardige foto en heb ook mijn bedenkingen bij de nominaties de laatste tijd.
                Vermoedelijk werd er een verkeerde link gebruikt?
                Dit is de juiste.
                BD0681BE -
                Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

                Comment


                • #9
                  Re: HOF ps bewerking

                  Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                  Kan jij erop klikken Luc en zo op het betreffende topic komen ?
                  Als er geen topic van is, dan vraag ik me af waar deze bewerking vandaan komt ??

                  grts
                  Sieg
                  Ik kon gisteren zien dat de foto op Flickr stond dat is alles.
                  Maar emielke heet in feite Emiel Schalcke en is een gepensioneerde bediende van de NMBS uit Gent.
                  Doet al 25 jaar aan fotografie enz. enz. [KLIK]
                  Op zijn website heeft hij heel mooie foto's staan hoor.
                  Hij heeft ook een FB pagina als Emiel Schalcke en daar staat die bewuste foto op voor een Covid - 19 informatie centrum, waarschijnlijk in Gent.[KLIK]

                  Volgens mij is hij artistiek bezig met fotografie. (veel Fotoshop werk.)
                  Zijn meeste foto's zijn samengesteld en ik vind dat hij dat heel goed doet, helaas post hij veel te weinig op BD want het is iets apart zijn werk.
                  Bewuste foto zegt me niks, waarom die in de HoF staat.................................... begrijpe wie begrijpe kan.
                  Maar het is iemand die heel creatief is, vernieuwend ook vooral hier op BD. Zou ook een inspiratie bron voor BD kunnen zijn.
                  Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                  Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                  Comment


                  • #10
                    Re: HOF ps bewerking

                    is er wel hoor - in stilleven & abstract
                    zit al op de 2e pagina
                    Peter
                    mijn website : klik

                    Comment


                    • #11
                      Re: HOF ps bewerking

                      Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
                      is er wel hoor - in stilleven & abstract
                      zit al op de 2e pagina
                      Peter
                      Dat de afbeelding er is daar heb ik geen twijfel aan maar de link die je vanuit het HOF album naar de eigenlijke afbeelding stuurt die ontbreekt
                      Je krijgt een scherm met de melding dat je geen toegang hebt Peter, of kan jij er wel op klikken en op het juiste topic terechtkomen ?

                      grts
                      Sieg
                      Voor meer foto's ; www.sieg.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: HOF ps bewerking

                        Sieg, klikt eens op de tweede [KLIK] bij #9.
                        Staat op zijn FB pagina.
                        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                        Comment


                        • #13
                          Re: HOF ps bewerking

                          De URL is hersteld.

                          Comment


                          • #14
                            Re: HOF ps bewerking

                            Oorspronkelijk geplaatst door moderators Bekijk bericht
                            De URL is hersteld.


                            grts
                            Siieg
                            Voor meer foto's ; www.sieg.be

                            Comment

                            Working...
                            X