Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het salon van een club (we mogen toch eens lachen).

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Het salon van een club (we mogen toch eens lachen).

    Oorspronkelijk geplaatst door PixelDude Bekijk bericht
    Waarom zou ik een krachtige website nodig hebben? Jouw wens, niet de mijne. Ik heb een website om al mijn foto's te bewaren en ik gun het anderen om er ook een kijkje te nemen. Wat jij wil is een artistieke website om klanten te winnen. Grote tegenstelling met mijn bedoelingen ... ik heb geen klanten nodig en wil er ook geen. Een krachtige website wordt gemaakt om financiële redenen, niet om hobby redenen.
    Je maakt een website toch om te delen, dat betekent dat je bezoekers wil....
    Die bezoekers komen misschien terug als wat ze zien de moeite waard is, en toch iets meer is dan een familiealbum.
    Op een fotosalon ga je toch ook niet 300 foto's tegen de muur hangen, maar een stuk of 4 per fotograaf.

    Of je die wil verkopen of niet maakt niks uit (maar je stelt dat wel voor hé), uit respect voor je bezoekers haal je de slechte foto's weg, anders blijft je "publiek" wel weg.

    Je reacties hier geven aan dat je totaal niet open staat voor kritiek of feedback (en ook die feedback vraag je op je site), dus gaan we er mee stoppen. Je hebt toch altijd gelijk.
    Wat baten kaars en bril....

    Comment


    • #17
      Re: Het salon van een club (we mogen toch eens lachen).

      Ik heb de moeite genomen eens in deze "discussie" te duiken en ben het voor het overgrote deel met Tommie1 eens, een zichzelf boven iedereen plaatsend persoon die geilt op aandacht.
      PixelDude, ga zo door en geniet ervan, eens zul je merken dat ook jij een "gewoon" fotograafje bent waarvan er 13 in een dozijn gaan.
      Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
      Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

      Comment


      • #18
        Re: Het salon van een club (we mogen toch eens lachen).

        Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
        Ik heb de moeite genomen eens in deze "discussie" te duiken en ben het voor het overgrote deel met Tommie1 eens, een zichzelf boven iedereen plaatsend persoon die geilt op aandacht.
        PixelDude, ga zo door en geniet ervan, eens zul je merken dat ook jij een "gewoon" fotograafje bent waarvan er 13 in een dozijn gaan.
        spijtig dat het woord fotograafje hier gebruikt wordt eerder een kiekjestrekker...en inderdaad de heer voelt zich verheven boven iedereen...
        nikon coolpix s9100

        Comment


        • #19
          Re: Het salon van een club (we mogen toch eens lachen).

          Oorspronkelijk geplaatst door PixelDude Bekijk bericht
          Iedereen? Een uitspraak maken voor alle anderen, dat is je boven alle anderen plaatsen.
          Amaai, groot gedacht van uzelf blijkbaar.
          Je bent nu de tweede in negen jaar die op mijn negeerlijst komt te staan, voortaan moet ik uw gezever niet meer te lezen.
          SA LUT!
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #20
            Re: Het salon van een club (we mogen toch eens lachen).

            Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
            PixelDude, ga zo door en geniet ervan, eens zul je merken dat ook jij een "gewoon" fotograafje bent waarvan er 13 in een dozijn gaan.
            'Ook' jij ..., bedoel je dan zoals alle anderen hier? Volgens mij een verkeerde mening, want ik denk dat er zowel goede als minder goede tussen zitten. Een onrechtstreeks bewijs ervan is het HoF jaarboek dat men heeft moeten afschaffen omdat het waarschijnlijk financieel niet haalbaar bleef. Want wie anders was er nog in het boek geïnteresseerd dan degenen die er in stonden? De oplage was wellicht te klein om het rendabel te houden. Hoe zou dat komen? Wellicht omdat een deel van de foto's dan toch niet zo interessant bleek voor menig ander. Een afspraak met Shoot was de betere oplossing om de enkele echt betere in een magazine op te nemen. Dus, je kan beter niet veralgemenen door 'ook jij' te plaatsen en daarbij de rest eveneens als 13 in een dozijn te bestempelen. Ik wil gerust die 13de zijn die geniet van zijn hobby. Who cares?
            Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
            www.pixeldude.be
            www.flickr.com/photos/139672558@N07

            Comment


            • #21
              Re: Het salon van een club (we mogen toch eens lachen).

              ik geef iedereen hier ferm gelijk in de reacties
              de heer pixeldude is hier enkel iedereen aan het proberen treiteren en kijkt neer op alles wat zijn idee niet is

              die uitspraak wordt niet gemaakt van alle anderen, die IS van alle anderen wat mij betreft

              heb je geen andere forums die je kan gaan verzieken vent?
              je kan misschien ook totaal niet tuinieren ofzo, er zijn veel tuinier-fora hoor
              portfolio en workshops:
              https://www.bennybulke.com/

              Comment


              • #22
                Re: Het salon van een club (we mogen toch eens lachen).

                Oorspronkelijk geplaatst door bulke41 Bekijk bericht
                ik geef iedereen hier ferm gelijk in de reacties
                de heer pixeldude is hier enkel iedereen aan het proberen treiteren en kijkt neer op alles wat zijn idee niet is

                die uitspraak wordt niet gemaakt van alle anderen, die IS van alle anderen wat mij betreft

                heb je geen andere forums die je kan gaan verzieken vent?
                je kan misschien ook totaal niet tuinieren ofzo, er zijn veel tuinier-fora hoor
                Op alles wat ik zeg gaan er enkelen direct in de aanval met geslepen messen ... en dan verwonderen die zich dat ik terug bijt?
                Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
                www.pixeldude.be
                www.flickr.com/photos/139672558@N07

                Comment


                • #23
                  Re: Het salon van een club (we mogen toch eens lachen).

                  Weinig of geen commentaar te voegen aan dit geleuter. Wel een vaststelling en twee vraagjes die helemaal niet dienen beantwoord.
                  Vaststelling:
                  - Raar dat iemand die pas lid is, alles weet en kent over het verloop van het HOF-boek. Er zijn er hier velen, al een poosje aanwezig, die zelfs het bestaan er niet van kenden ...
                  Vragen:
                  1) Wat Shoot hierbij komt doen blijft me een raadsel.
                  2) Zou reincarnatie dan toch bestaan ?

                  Dit topic mag voor mij gesloten, zelfs verwijderd worden
                  https://www.fotospotter.be
                  Je suis content d’être heureux

                  Comment


                  • #24
                    Re: Het salon van een club (we mogen toch eens lachen).

                    Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
                    Weinig of geen commentaar te voegen aan dit geleuter. Wel een vaststelling en twee vraagjes die helemaal niet dienen beantwoord.
                    Vaststelling:
                    - Raar dat iemand die pas lid is, alles weet en kent over het verloop van het HOF-boek. Er zijn er hier velen, al een poosje aanwezig, die zelfs het bestaan er niet van kenden ...
                    Vragen:
                    1) Wat Shoot hierbij komt doen blijft me een raadsel.
                    2) Zou reincarnatie dan toch bestaan ?

                    Dit topic mag voor mij gesloten, zelfs verwijderd worden
                    Wees gerust Wim, eenmaal dit geluwd zal ik geen verdere discussies voeren en er zeker geen nieuwe starten maar doen zoals de overgrote slimmere meerderheid: kijken, lezen en vooral zwijgen. Beloofd op mijn communiezieltje.
                    Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
                    www.pixeldude.be
                    www.flickr.com/photos/139672558@N07

                    Comment


                    • #25
                      Re: Het salon van een club (we mogen toch eens lachen).

                      Oorspronkelijk geplaatst door PixelDude Bekijk bericht
                      Wees gerust Wim, eenmaal dit geluwd zal ik geen verdere discussies voeren en er zeker geen nieuwe starten maar doen zoals de overgrote slimmere meerderheid: kijken, lezen en vooral zwijgen. Beloofd op mijn communiezieltje.
                      Éindelijk

                      Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
                      portfolio en workshops:
                      https://www.bennybulke.com/

                      Comment


                      • #26
                        Re: Het salon van een club (we mogen toch eens lachen).

                        Toch wel bijzonder hoe de heer Pixel Dude alle conversaties tot een topic vol eigen lof kan omvormen. Beter geen aandacht aan geven en als ik kijk naar je werk, Pixel, denk ik dat je ook je tijd beter kan doorbrengen door bijv. je fotografie op een hoger peil te proberen brengen.... tenzij je dat natuurlijk niet nodig vindt.
                        https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

                        Comment


                        • #27
                          Re: Het salon van een club (we mogen toch eens lachen).

                          Oorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk bericht
                          Toch wel bijzonder hoe de heer Pixel Dude alle conversaties tot een topic vol eigen lof kan omvormen. Beter geen aandacht aan geven en als ik kijk naar je werk, Pixel, denk ik dat je ook je tijd beter kan doorbrengen door bijv. je fotografie op een hoger peil te proberen brengen.... tenzij je dat natuurlijk niet nodig vindt.
                          Wees gerust Evelientje, eenmaal dit geluwd zal ik geen verdere discussies voeren en er zeker geen nieuwe starten maar doen zoals de overgrote 'slimmere' meerderheid: kijken, lezen en 'vooral' zwijgen, om de mond niet gesnoerd te worden door enkelingen. Beloofd op mijn communiezieltje, je zal me niet meer horen.
                          Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
                          www.pixeldude.be
                          www.flickr.com/photos/139672558@N07

                          Comment


                          • #28
                            Re: Het salon van een club (we mogen toch eens lachen).

                            Dure eed....

                            Comment


                            • #29
                              Re: Het salon van een club (we mogen toch eens lachen).

                              Doet me denken aan iemand ongeveer een jaar geleden op dit forum die zijn naam in grote letters schreef en door zijn reacties er redelijk wat tumult veroorzaakt werd ondanks dat er velen
                              hier deze man op een goede weg probeerden te helpen inzake fotografie. Gaat dit hier ook deze weg op gaan? Gewoon negeren het gaat toch niet helpen met er op te reageren.
                              Ik kan PixelDude enkel nog de raad meegeven om in de beginnershoek te starten en leren uit de reacties en kijken, veel kijken naar foto's en proberen te begrijpen hoe anderen het doen je
                              resultaten en het plezier om te fotograferen gaan er dan met stappen op vooruitgaan. Allen hier en ik ook zijn begonnen op de onderste trede van de ladder.

                              Comment


                              • #30
                                Re: Het salon van een club (we mogen toch eens lachen).

                                Ik ben ook eens naar die website geweest. tja, kan veel beter en de tips van Tommie zijn goed. Toen ik begon te lezen wat er op die site stond, begon het me te dagen waarom de heer pixeldude hier op het forum zoveel stennis veroorzaakt.

                                Hoe sneller hier een slotje op komt, hoe beter.
                                De heer pixeldude heeft gezegd dat hij geen topic meer zou starten of nog zou schrijven. Dus ..... "Houston, we've had a problem".
                                My Website : http://www.ineedair.org
                                Music / Painting / Motion Graphics / Image
                                Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

                                Comment

                                Working...
                                X