Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

H. De Beukelaer & Co

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • H. De Beukelaer & Co

    Even dit, sinds de aankoop van mijn Oly E-20P had ik mijn twijfels over de lichtmeting van het toestel. Veel getest en vergeleken maar ik wou zekerheid. Even per mail contact opgenomen met H. De Beukelaer & Co, de invoerder van Olympus en onmiddelijk antwoord gekregen met het advies om even te overleggen met de technische dienst. Na telefonisch contact afgesproken om langs te gaan. Heb dat gisteren gedaan en mijn hoed af voor de correcte service. Het toestel werd ge-reset, ter plaatse nagemeten, de software versie gecontroleerd en samen met de technicus van dienst kon ik een vergelijking maken met hun referentie en test E-20P. Hieruit konden we concluderen dat alle waarden van mijn toestel nu perfect overeenkomen met de referentie E-20P van hun. Ik ben dus erg tevreden over de service van H.De Beukelaer & Co en wou dat even meedelen, als't goed is mag dat ook wel eens gezegd, bij deze.
    Luc "iKKe"
    http://www.jip.be/luc

  • #2
    Ja, ik kan dit alleen maar beamen. Om de software van mijn D100 up te graden naar versie 2.00, kon ik het toestel ofwel opsturen, ofwel zelf tot daar gaan. Ik koos voor het laatste.
    Niet alleen was het toestel geupgrade in een halfuurtje, ik kreeg ook zeer goede antwoorden op een aantal vragen die ik had (ivm bepaalde viewfinder accessoires).

    Jörg
    Nikon D100 | Nikon SB800 | Nikkor AF 24-85 f/2.8-4 D IF | HiTi PhotoShuttle

    Comment


    • #3
      Originally posted by Luc.iKKe
      Even dit, sinds de aankoop van mijn Oly E-20P had ik mijn twijfels over de lichtmeting van het toestel. Veel getest en vergeleken maar ik wou zekerheid. Even per mail contact opgenomen met H. De Beukelaer & Co, de invoerder van Olympus en onmiddelijk antwoord gekregen met het advies om even te overleggen met de technische dienst. Na telefonisch contact afgesproken om langs te gaan. Heb dat gisteren gedaan en mijn hoed af voor de correcte service. Het toestel werd ge-reset, ter plaatse nagemeten, de software versie gecontroleerd en samen met de technicus van dienst kon ik een vergelijking maken met hun referentie en test E-20P. Hieruit konden we concluderen dat alle waarden van mijn toestel nu perfect overeenkomen met de referentie E-20P van hun. Ik ben dus erg tevreden over de service van H.De Beukelaer & Co en wou dat even meedelen, als't goed is mag dat ook wel eens gezegd, bij deze.
      Hallo Luc.iKKe
      Ik heb ook zo mijn twijfels over de belichting van mijn E20
      foto,s zijn wat aan de fletse kant ,dus mijn vraag is was er verschil
      nadat er ge-resset is op u toestel ? of was alles in orde

      Groetjes NoName
      D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
      www.langenacker.nl

      Comment


      • #4
        Hoi L.I,

        Had je toch mooi gelijk toen we zaten te babbelen in Hasselt
        Zou mooi zijn als je twee vergelijkings foto's kon laten zien
        http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

        Comment

        Working...
        X