Belgiumdigital.com in samenwerking met
Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
Weergegeven resultaten: 26 t/m 30 van 30

Standaard Re: DPReview.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
    Het klopt dat niets gratis kan. Maar Amazon is intussen meer dingen aan het doen (of beter gezegd: aan het afbouwen). Ik koop al jaar en dag mijn (Engelstalige) boeken van Bookdepository.com. Maar dat blijkt een onderdeel van Amazon te zijn, en wordt nu gesloten. Nu moet je weten dat heel wat mensen boeken kochten via Bookdepository, en dat de site eigenlijk maar een reclamebord of een 'vitrine' was voor dingen waarvoor wel degelijk betaald moest worden. Ik kan me niet voorstellen om te moeten betalen voor zaken die ik toch moest kopen. Ja... ik ken één geval van 'boekenwinkel' waarvoor je inkom moet betalen. De (ik denk intussen afgeschafte) jaarlijkse Boekenbeurs in Antwerpen. Waar ik toch niet meer naartoe ging, want ik wil Engelse boeken.
    Ik vind het jammer dat deze 'vitrine' of 'boekenwinkel' nu door Amazon gesloten wordt.
    Dat is ook mijn standpunt voor sites zoals DPreview. Eigenlijk is dat een reclamekanaal voor Amazon. Je hebt interesse in fotospullen, gaat daar kijken en de kans is groot dat je bij Amazon gaat kopen (ze maken er genoeg reclame). Als dat weg is ga je ergens anders kijken en dan is Amazon één van de velen die daar reclame maken. Dus ja, dat kost geld. Maar als je zo'n kanaal met de impact als DPreview hebt...

Ik heb soms wel al eens op YT naar wat info over de een of andere camera gezocht en jongens wat een zever staat daar. Meestal horen en zien die liefst zichzelf bezig.

Standaard Re: DPReview.

Zeer spijtig. De site staat al vele vele jaren bij mijn favorieten!
    "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

Standaard Dpreview

Ondanks eerdere berichten dat Dpreview er mee ging stoppen is de site nog altijd beschikbaar.
    Iemand enig idee of dit maar tijdelijk is of gaan ze er alsnog mee doorgaan.

Mvg Yves.
    What you see is what you get

Standaard Re: Dpreview

Standaard Re: Dpreview

Moderator Note: Deze topic is samengevoegd met de grotere topic die al enige tijd in Algemeen loopt. Dit gaat over fotografie, en is dus niet meteen ChitChat. Zodoende.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Ventura 13.4) - iPhone XR (iOS 16.4.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.4.1)

Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2

Soortgelijke discussies

1. Lexar stopt ermee
    Door Sultana in forum Accessoires
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 6 juli 2017, 15:54
  2. Foto Bastiaens te Berlaar stopt ermee...
    Door Guest13 in forum Algemeen
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 30 september 2014, 09:03
  3. 40D stopt ermee (help)
    Door frankyboy in forum Algemeen
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 17 mei 2009, 12:33
  4. Fernand STOPT ermee (Het Vredehof)
    Door hbervoets in forum Waarheen vandaag?
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 13 april 2008, 20:16

Regels voor berichten