Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

goedkoop drukwerk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • goedkoop drukwerk

    Hallo,

    Ik ben op zoek naar een drukkerij (eventueel online) die goedkoop maar goed werk levert!
    Ik zou graag enkele producten laten drukken zoals gelijmde brochures (+60 pagina's), flyers, etc. Alles met een oplage van 1000st of meer..

    Iemand tips/ervaringen waar ik hiervoor terecht kan??

    Alvast bedankt!
    Nikon D3s, D7000, D5000 & glas

  • #2
    Re: goedkoop drukwerk

    Oorspronkelijk geplaatst door Kristof W Bekijk bericht
    Hallo,
    die goedkoop maar goed werk levert!..
    tja..gaat meestal niet samen hè.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: goedkoop drukwerk

      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      tja..gaat meestal niet samen hè.
      grt,bouk.
      De Grafische Industrie heeft het vreselijk moeilijk de laatste jaren. Een record aantal bedrijven is failliet gegaan. En dan zijn er nu online bedrijven die voor de prijs waar je het papier al bijna niet kunt inkopen drukwerk leveren. Dat moet dus uit de lengte of breedte komen.

      Jij wilt gelijmde brochures? Via online bedrijven lukt dit vaak niet. Je moet eens rondbellen bij een aantal bedrijven bij je in de buurt. Je kunt altijd een beetje onderhandelen en het grote voordeel t.a.v. online bedrijven is dat je een proef kunt laten maken. Kun je het eindresultaat dus zien voordat je er 1000 laat maken. Wel fijn als er ook foto's inkomen die je nog nooit in druk gezien hebt. Een foto op het scherm beoordelen of op papier zijn twee verschillende dingen.
      http://www.smuttynose.nl

      Comment


      • #4
        Re: goedkoop drukwerk

        Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
        De Grafische Industrie heeft het vreselijk moeilijk de laatste jaren. Een record aantal bedrijven is failliet gegaan. En dan zijn er nu online bedrijven die voor de prijs waar je het papier al bijna niet kunt inkopen drukwerk leveren. Dat moet dus uit de lengte of breedte komen.
        we bedoelen hetzelfde toch, alleen jij gebruikt wat meer woorden.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: goedkoop drukwerk

          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          we bedoelen hetzelfde toch, alleen jij gebruikt wat meer woorden.
          grt,bouk.
          Ik ben het ook uiteraard met je eens maar wilde er wel meer woorden voor gebruiken ter verduidelijking aan de vraagsteller..
          http://www.smuttynose.nl

          Comment


          • #6
            Re: goedkoop drukwerk

            Het komt altijd neer op de heilige drievuldigheid:

            het kan goed, goedkoop en snel: kies er twee van de drie.
            FOMADEX - Bedrijfs en projectfotografie

            Comment


            • #7
              Re: goedkoop drukwerk

              Wij hebben voor onze sportvereniging regelmatig drukwerk/flyers en een van onze leden heeft dit een keer zeer nauwkeurig uitgezocht waar dit het voordeligste is te drukken en toch een goede kwaliteit levert. Wij kwamen uiteindelijk uit bij www.flyeralarm.nl, spotgoedkoop en kwalitatief gewoon erg goed. Ik neem overigens aan dat ze ook naar Belgie leveren.

              Comment


              • #8
                Re: goedkoop drukwerk

                Kijk eens bij ITPrint.be.
                Ik heb er al enkele keren folders (US met wikkelvouw) laten drukken met snel en goed resultaat.
                Groetjes,
                FilMar, Beeldbrouwer ;-)
                * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

                Comment


                • #9
                  Re: goedkoop drukwerk

                  Kijk gewoon eens bij een drukker in je buurt.
                  Meestal krijg je betere voorwaarden voor grote oplages.
                  NOG EEN BELANGRIJK ARGUMENT: ZE MAKEN MEESTAL EEN PROEFDRUK.

                  Je zal er maar staan met 1000 goedkopere boekjes met slechte kleuren!

                  Zoals Bouk eerder zei: Goedkoop en goed gaan nooit samen!!!!!
                  CANON 1DX - CANON 5D MKIII - CANON eos R - EF 35 1.4L - EF 50 1.4 - EF 85 1.2L - EF 135 2.0L - EF 24 - 70 2.8L - EF 70-200 2.8 IS II - EF 16-35 4.0L - 600EX RT - 430EX RT

                  Comment


                  • #10
                    Re: goedkoop drukwerk

                    Tijdje geleden nog gehoord van een drukker : voor kleine oplages konden ze niet concurreren met internetdrukkerijen maar voor de hier aangehaalde oplage/paginas weer wel. Het is dikwijls een kwestie van de juiste mix van persen en afwerkingsapparatuur te hebben voor specifieke opdrachten. Ik sluit me dan ook aan bij de anderen die adviseren enkele lokale drukkerijen te bevragen.
                    Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

                    Comment


                    • #11
                      Re: goedkoop drukwerk

                      Dag Kristof,

                      Als je wil kan je mij wel een mailtje sturen en dan kan ik je met mijn grafische ervaring eventueel wel helpen als je je vraag iets gerichter kan stellen bob@bmgraphics.be

                      Mvg

                      Bob
                      Website: Bob Mermans | Nikon D90 | Nikkor AF-S 18-105mm f/3,5-5,6 G VR | Nikkor AF-D 50mm f/1.8 | Nikon SB-900 Speedlight Flitser

                      Comment

                      Working...
                      X