Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goede online basiscursus fotografie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Goede online basiscursus fotografie

    Ik wil mijn kennis verruimen door een online basiscursus fotografie te volgen, eventueel nadien vervolgcursussen. Ik zoek evenwel een cursus waarbij docenten foto's kunnen beoordelen e.d.

    Nu kwam ik uit bij De Rooij fotografie. Zijn hier mensen die ervaring met deze cursus hebben? Of eventueel nog een andere online cursus? Ik hoor het graag.
    Jochenvde Photography
    Flickr

  • #2
    Re: Goede online basiscursus fotografie

    In het begin moet je als aspirant fotograaf zoeken naar zowat elke bron die je vooruit kan helpen.
    Er is bijzonder veel te leren.

    Er zijn mensen die goed vooruit komen met een boek(en). Anderen hebben liever meer praktijkaanpak zoals met workshops.

    Ik zag de prijs van die cursus en die is zeker niet overdreven.

    Workshops in kleine groep gaan meestal veel duurder.

    Zoek ook even in uw buurt of er niets is van avondonderwijs. Kom je meestal ook al een heel eind mee en is niet erg duur.

    Comment


    • #3
      Re: Goede online basiscursus fotografie

      Heel eerlijk als ik naar uw fotos kijk zie ik niet in waarom jij een basiscursus zou nodig hebben

      Je bent er al behoorlijk lang mee bezig ook, ik zou eerder een genre kiezen en daar een gerichte kwalitatieve workshop in volgen...

      Verstuurd vanaf mijn SM-A515F met Tapatalk
      portfolio en workshops:
      https://www.bennybulke.com/

      Comment


      • #4
        Re: Goede online basiscursus fotografie

        Oorspronkelijk geplaatst door bulke41 Bekijk bericht
        Heel eerlijk als ik naar uw fotos kijk zie ik niet in waarom jij een basiscursus zou nodig hebben

        Je bent er al behoorlijk lang mee bezig ook, ik zou eerder een genre kiezen en daar een gerichte kwalitatieve workshop in volgen...

        Verstuurd vanaf mijn SM-A515F met Tapatalk
        Ik volg hier ... aan een basiscursus heb je hier niks ....
        Je bent op zoek naar een 'stempel' ... basiscursussen blaten enkel technische issues, extended manuals, nice -- of niet.
        Je bent in de fase om je persoonlijke interpretatie te ontwikkelen.
        Begin bij -niet cursus- gerelateerd --- boeken te kopen van de onderwerpen die je boeien.
        Lees
        Imiteer
        Doe

        YMMV
        Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

        Comment

        Working...
        X